Iran close to testing nuclear bombs. Time to global destruction now around T minus 2½ years - News 2023-08-13

Iran close to testing nuclear bombs. Time to global destruction
now around: T minus 2½ years minus 13 days (2026-01-31)

Subject: Flertal af danskerne går ind for et forbud mod
koranafbrænding - News 2023-08-12
Date: Sat, 12 Aug 2023 08:13:09 +0200
25472 <ub77tl$17qab$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/vrmpmAs1H8M/m/UsEnnneWDwAJ

> Subject: ET message to Russia: Last warning!
> Was: Found Sodoma-warning (?) at Nord Stream sabotage -
> News 2022-10-08, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
> 1211 days to global Nuclearwar+suicide
> Date: Sat, 8 Oct 2022, CET 11:47:43, GMT 09:47:43
> 24557 <thrh00$5o6a$1...@news.eternal-september.org>
> Sodom (Sodoma)
> https://sites.google.com/view/kall-sodom/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> Last warning (Sidste advarsel)

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557>
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ[
... ]> 206 days after The International Court of Justice ...

> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет
>
> https://www.icj-cij.org/

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf>
[ ... ]> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?[ ... ]> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Input nyhedsbrev fra ...

The Jerusalem Post <...
Date: lør. 12. aug. 2023 kl. CET 20.59, GMT 18:59
Subject: Intel: Iran close to testing nuclear bombs
https://www.jpost.com/middle-east/article-754467

Kommentar:

Input memory from ...

Subject: Trump calls U.S. intelligence chiefs 'extremely
passive and naive' on Iran + ET-break -
Re: 2019 uge 05 (news samlet)
Date: Thu, 31 Jan 2019 10:31:06 +0100, GMT 09:31
21221 news:5c52c066$0$690$1472...@news.sunsite.dk
Nuclearwar
https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar/files/21-xxx/21-221
Counter on
https://sites.google.com/view/counter-on/files/21-xxx/21-2xx/21-221
Was (before Google-destruction 2021-09-01)
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-221
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/MhlGcWKKmx4/08LmwYxoGAAJ

> ET: - "Counter now around T minus Seven years"

Time to global destruction now around (2026-01-31):
T minus 2½ years minus 13 days

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

29. juni 2023 kl. 16:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6112618
Sofie Dyjak
Stoltenberg: "Vi er blevet enige om en ny rotationsmodel for luft- og
missilforsvar"

_______________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.24
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-08-12-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

58 min siden (Time now CET 19.12)
Polen forklarer militær forstærkning ved grænsen til Belarus

_______________________________

(Time now CET 19.12)

2023-08-12 kl 18.56
10 min. siden
Er der hul i skyerne over dig, kan du i nat se op mod 100 stjerneskud i
timen

TV2:
2023-08-12 kl 19.00
Kan vi stole på den store russiske opbakning til krigen? Denne mand tør
ikke sige sin ærlige mening
I dag kl. 17.52

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25474

Russere bakker op om krigen i Ukraine. Og er derfor OGSÅ
*medskyldige* og *strafskyldige*, apropos Sodoma-version-2

Subject: Iran close to testing nuclear bombs. Time to global
destruction now around T minus 2½ years - News 2023-08-13
Date: Sun, 13 Aug 2023 07:31:50 +0200
25474 <ub9ps6$1nhho$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/nZxHEHNTPu0/m/ZmtSJcviDwAJ
I går kl. 20:08
Tusindvis af polske soldater er ankommet til grænseområde:
'Der er ingen tvivl om, at det belarussiske regime samarbejder
med Kreml'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tusindvis-af-polske-soldater-er-ankommet-til-graenseomraade-der-er-ingen-tvivl-om

-

Forsker:
Ny russisk historiebog giver Vesten skylden for krigen i Ukraine
I går kl. 21:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/forsker-ny-russisk-historiebog-giver-vesten-skylden-krigen-i-ukraine

De ældste russiske skoleelever får nye historiebøger. De unge
bakker nemlig mindre op om regimet, siger forsker.

Hitlers Nazityskland løj også, som en hest kan rende!

Og ...

Jo mere man lyver, desto nemmere er det at gennemskue!

ALLE russere ved jo udenmærket godt, at det var *russiske*
soldater (og IKKE NATO), der har foretaget ulovlig angrebskrig
på Georgien i 2008 og nu IGEN i Ukraine i 2014 og 2022.

Så ...

De er i gang med at grave deres egen grav, apropos der
Untergang!

-

Nordens største havn lukker støtte til Ruslands olieeksport –
København gør ikke
I går kl. 22.16
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-08-09-nordens-stoerste-havn-lukker-stoette-til-ruslands-olieeksport-koebenhavn-goer-ikke

-

DR S156 søn 13 aug 07:47:30
12.august dr.dk/nyheder 22:27

FN: VI VIL MANGLE MAD

I går kl. 22:27
FN: Klimaforandringerne rammer vores fødevareproduktion,
hurtigere end vi troede
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fn-klimaforandringerne-rammer-vores-foedevareproduktion-hurtigere-end-vi-troede

-

I går kl. 23:30
Vestafrikanske lande vil mødes med kupmagere i Niger
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/vestafrikanske-lande-vil-moedes-med-kupmagere-i-niger

-

I går kl. 23:47
Israels luftvåben er bekymret over manglende opbakning:
Reservister nægter at melde sig til tjeneste
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/israels-luftvaaben-er-bekymret-over-manglende-opbakning-reservister-naegter-melde

-

Nyhedsoverblik
I dag kl. 05.02
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-08-13-nyhedsoverblik

21 min siden (Time now CET 08.56)
Oversvømmelser i det østlige Rusland – 2.000 evakueret

-

Efterspørgsel på droner til Ukraine giver vokseværk til dansk
selskab
I dag kl. 06:00
https://www.dr.dk/nyheder/indland/efterspoergsel-paa-droner-til-ukraine-giver-voksevaerk-til-dansk-selskab

International militær fond har fået øjnene op for
danskproducerede droner, som skal hjælpe Ukraine i krigen mod
Rusland.

-

TV 2 i Rusland bør bekymre, mener lektor: -
Spørgsmålet er, om TV 2 er forberedt på et spil uden regler
I dag kl. 07.14
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-11-tv-2-i-rusland-boer-bekymre-mener-lektor-spoergsmaalet-er-om-tv-2-er-forberedt-paa-et-spil-uden-regler

Kommentar:

Det er i hvert fald åbenlyst, at Putin har noget i tankerne med
denne *midlertidige* tilladelse!

[...]

Kl. 20.08
Ukraine gør fremskridt i Zaporizhzhia-region

Kl. 20.42
Russere bakker op om krigen i Ukraine

Kommentar:

Og er derfor OGSÅ *medskyldige* og *strafskyldige*, apropos
Sodoma-version-2

Kl. 21.49
Ukraine dræber civil med klyngebomber, hævder Rusland

Kl. 22.52
Rusland-journalist: Om et halvt år er Prigozjin død – eller har
lavet endnu et mytteri

Kommentar:

Ja! Putin myrder enhver tænkelig rival!

Og man skal være meget, MEGET dum, hvis man i godtroenhed bakker
ham op, når/hvis man overser denne *kendsgerning*! Manden er
*kriminel*, en *morder* (ligesom Hitler og Stalin var)!

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.10
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-08-13-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.14
Ukrainsk drone destrueret over Rusland, hævder russisk forsvarsministerium

Kl. 07.45
Censur vokser i Rusland

44 min siden (Time now CET 09.05)
Kreml har smækket pengekassen i for Wagner – nu melder allieret
sig på banen

- Hvis den russiske stat ikke længere betaler Wagner, er de
belarusiske myndigheder de næstmest plausible
betalingsformidlere, lyder det.

(Time now CET 09.05)

2023-08-13 kl 08.43
2 min. siden
Byldepest er påvist i Kina

TV2:
2023-08-13 kl 08.53
Svensk dødsrengøring får ny opmærksomhed
51 sek siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25475

Ukraine hævder at have "udslettet" to russiske ammunitionslagre

destruction now around T minus 2½ years - News 2023-08-13
Date: Sun, 13 Aug 2023 07:31:50 +0200
25474 <ub9ps6$1nhho$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/nZxHEHNTPu0/m/ZmtSJcviDwAJ
DR S162 søn 13 aug 12:33:01
13.august dr.dk/nyheder 08:47

KINA KRITISERER TAIWANS USA-BESØG

I dag kl. 08:47
Kina kritiserer Taiwans vicepræsident, som lige nu besøger USA
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kina-kritiserer-taiwans-vicepraesident-som-lige-nu-besoeger-usa

Kommentar:

Jeg synes, at vi skal genforene Kina og Taiwan ved at der
afholdes *demokratiske* valg (på øen og fastlandet), så den
reele *ejermand* kan blive hørt (modsat *tyveknægtene*)! ... :-)

-

DR S164 søn 13 aug 12:33:01
13.august dr.dk/nyheder 10:19

TYFON OVERSVØMMER BYER I RUSLAND

I dag kl. 10:19
Tyfon oversvømmer over 4000 bygninger i det østlige Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tyfon-oversvoemmer-over-4000-bygninger-i-det-oestlige-rusland

-

DR S167 søn 13 aug 12:33:01
13.august dr.dk/nyheder 12:31

UKRAINE: SEKS DRÆBT I RAKETANGREB

2023-08-13 kl 12.47
17 min. siden
Ukraine: Seks dræbt i russiske raketangreb i Kherson-regionen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-seks-draebt-i-russiske-raketangreb-i-kherson-regionen

-

DR S169 søn 13 aug 18:19:24
13.august dr.dk/nyheder 12:53

RUSSISK VARSELSSKUD MOD SKIB

I dag kl. 12:53
Rusland affyrer varselsskud mod fragtskib på vej til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-affyrer-varselsskud-mod-fragtskib-paa-vej-til-ukraine

-

Rusland affyrer varselsskud mod fragtskib på vej til Ukraine
I dag kl. 13.04
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-13-rusland-affyrer-varselsskud-mod-fragtskib-paa-vej-til-ukraine

-

Ukraine melder familie med to børn dræbt under russiske angreb
I dag kl. 14.08
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-13-ukraine-melder-familie-med-to-boern-draebt-under-russiske-angreb

-

Sommerens vejr har været ekstremt verden over – men hvor meget
skyldes klimaforandringerne?
I dag kl. 15.51
https://nyheder.tv2.dk/klima/2023-08-11-sommerens-vejr-har-vaeret-ekstremt-verden-over-men-hvor-meget-skyldes-klimaforandringerne

-

2023-08-13 kl 21.05
Krigen i Ukraine splitter familier: Min mor mener, jeg er fyldt med
vestlig propaganda
55 min siden
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-08-13-krigen-i-ukraine-splitter-familier-min-mor-mener-jeg-er-fyldt-med-vestlig-propaganda

-

2023-08-13 kl 21.05
En enke i skudsikker vest, en mandsopdækket kiste og 4.000
sikkerhedsfolk til at flytte én mand: Narkobanderne fik fat i
Ecuador på rekordtid
25 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/en-enke-i-skudsikker-vest-en-mandsopdaekket-kiste-og-4000-sikkerhedsfolk-til-flytte

Myndighederne i Ecuador har gennemført en stor aktion efter et
opsigtsvækkende mord på en af landets præsidentkandidater.

[...]

Kl. 10.58
Russiske styrker jager desertører i forladte bygninger, hævder
Ukraine

Kl. 11.21
Rusland nedskyder drone over Kursk

Kl. 11.40
Ukraine: Seks dræbt i russiske angreb i Kherson-regionen

39 min siden (Time now CET 12.53)
Russisk krigsskib skyder varselsskud mod fragtskib

Kl. 13.20
Ukraine hævder at have "udslettet" to russiske ammunitionslagre

Kl. 14.57
Rusland har nedskudt mindst fire droner på eget territorium

Kl. 15.47
Rådgiver afslører krigens målsætning for Ukraine

- Ukraines strategiske mål er, ud over den ubetingede
tilbagevenden til vores ​​territorier, at skabe forhold, der
umuliggør, at aggressionen bliver gentaget i fremtiden

Kommentar:

Og det er her, at NATO kommer ind i billedet, fordi ...

De feje svin tør - med god grund - ikke angribe en lige så
stærk militær magt som de selv, da konsekvensen jo bliver
global atomkrig, hvor alle på planeten omkommer!

Kald det bare - billedlig talt - en effektiv lås i hoveddøren,
så tyven ikke kan bryde ind og stjæle!

Kl. 16.49
Trafikken midlertidigt stoppet på Kertsjbroen

Kl. 19.05
Højhus i Rusland beskadiget efter droneangreb

43 min siden (Time now CET 21.10)
Mandag erklæret for sørgedag i Kherson-regionen

(Time now CET 21.10)

2023-08-13 kl 21.07
Tysk mand død efter drukneulykke i havn
24 min siden