Flere anholdt i Hongkong forud for 34-årsdagen for massakren på Den Himmelske Freds Plads - News 2023-06-03

Flere anholdt i Hongkong forud for 34-årsdagen for massakren på Den
Himmelske Freds Plads

Russiske styrker forsøgte at sprænge mine mænd i luften, siger Wagner-leder

Subject: Der finde et utal af *falske* pengesedler, men
stuerene - det,bliver de sgu ALDRIG! - News 2023-06-03
Date: Sat, 3 Jun 2023 01:46:34 +0200
25266 <u5dv0r$3afne$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/pQ-ZtONtXNk/m/E-nXklKTAQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

1. jun. 2023
Tyrkiske forskere advarer:
Erdogans valgsejr truer den akademiske frihed
https://videnskab.dk/kultur-samfund/tyrkiske-forskere-advarer-erdogans-valgsejr-truer-den-akademiske-frihed/

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

I dag for 34 år siden begik det IKKE-folkevalgte kommunistparti
*massakre* i Peking (nu omdøvt til Beijing, for at dække over
*forbrydelsen)! ...

Demonstrationerne på Den Himmelske Freds Plads (1989)
https://da.wikipedia.org/wiki/Demonstrationerne_p%C3%A5_Den_Himmelske_Freds_Plads_(1989)

Massakren I Beijing
https://www.leksikon.org/art.php?n=3264

For disse *forbrydelser* skal de kræves til regnskab og
*straffes*! Crime does NOT pay!

Meteor observation over Danmark

http://www.stjerneskud.info/fireball/trig_jumi.html
http://www.stjerneskud.info/fireball/event2023-06-03-01-19-45/

Kurs 304 grader
Faldvinkel 40 grader

-

Skal man rejse i Rummet vil det være en god ide at *beskytte*
sig mod *kollision*, fordi selv et sandkorn kan være en trussel
ved høj hastighed (fx. 1/10 af lysets hastighed)!

Man kunne således sidde" på bagsiden af et asteoridelignende
objekt og lade denne fungere som en art *skjold*

Derfor KAN Oumuamua-objektet - *hypotetisk* set - godt være en
sådan "rejseplatform" ...

Interstellar object may have been alien probe, Harvard paper
argues, but experts are skeptical
Updated 1:43 PM EST, Tue November 6, 2018
https://edition.cnn.com/2018/11/06/health/oumuamua-alien-probe-harvard-intl/index.html

The object, nicknamed ‘Oumuamua, meaning “a messenger that
reaches out from the distant past” in Hawaiian, was
discovered in October 2017 by the Pan-STARRS 1 telescope in
Hawaii.

ʻOumuamua
https://en.wikipedia.org/wiki/%CA%BBOumuamua

1I/ʻOumuamua
https://da.wikipedia.org/wiki/1I/%CA%BBOumuamua

... 19. oktober 2017 ...

Baseret på baneberegningerne ser det ud til, at Oumuamua
kommer fra samme retning, som vi i dag iagttager stjernen
Vega i stjernebilledet Lyren.

Men afstanden derud, og til trods for objektets høje
hastighed, så har Vega dog ikke været dér for ca. 300.000 år
siden ʻOumuamua har muligvis strejfet omkring i Mælkevejen i lang
tid, inden at den tilfældigvis rammer vores solsystem.[16]

Vega (Alpha Lyren)
http://simbad.u-strasbg.fr/simbad/sim-id?Ident=Vega

Gal coord (ep=J2000, 360°):
067.44820813 +19.23725227
067,44820813 +19,23725227

=>

Gal coord (ep=J2000, 600-system):
112,413680217 +32,062087117

Vega
MW1 (Sphinx-Jerusalem-disk-line, 360°):
Sydlige Atlanterhav ca. halvejs fra Namibia til Sydamerika
-11,5540280852998 -25,3004008642919
-25.3004008642919, -11.5540280852998
https://goo.gl/maps/VjtmgsG414gQi1ei8 (Zoom)
https://goo.gl/maps/jBMfsee2TcdoFenH8
115,30040086 Global-360-units to NorthPole
187,99601423 Global-600-units to Proxima
113,00417747 Global-360-units to Novosibirsk
99,98904885 Global-600-units to Crater-Spiral-cr-Square-150-line
59,99342931 Global-360-units to Crater-Spiral-cr-Square-150-line

Vega latitude 0
MW1 (Sphinx-Jerusalem-disk-line, 360°):
-24,8125656565725 -10,7299772589788
-10.7299772589788, -24.8125656565725
https://goo.gl/maps/GU3q1gaDkLcxDHPM8 (Zoom, Sea)
https://goo.gl/maps/9DyKn1EmjJ7ejKpT6
118,99969260 Global-600-units to Temple
119,00010092 Global-600-units to Sodom (Bab edh-Dhra)

-

2013-02-15, day no 46
2017-10-19, day no 292
Delta:___4_________246 ... (1707,17 days)

DR S124 lør 03 jun 11:27:52
3.juni dr.dk/nyheder 09:06

UKRAINE ER KLAR TIL MODOFFENSIV

I dag kl. 09:06
Zelenskyj: 'Ukraine er klar til at lancere modoffensiv'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-ukraine-er-klar-til-lancere-modoffensiv

-

I dag kl. 09:07
Oleksandra og Oleksiy lever videre, mens verden venter på 'den store
offensiv'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/oleksandra-og-oleksiy-lever-videre-mens-verden-venter-paa-den-store-offensiv

- Mest af alt drømmer de bare om at få livet tilbage, som det
var før krigen, siger DR's korrespondent Anna Gaarslev efter et
besøg i byen Ukrainske.

-

DR S127 lør 03 jun 11:27:52
3.juni dr.dk/nyheder 11:04

USA, JAPAN OG SYDKOREA DELER DATA
Når Nordkorea fremover sender missiler
afsted, ...

I dag kl. 11:04
USA, Japan og Sydkorea vil dele data om nordkoreanske missiler
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-japan-og-sydkorea-vil-dele-data-om-nordkoreanske-missiler

-

I går kl. 13:22
Erdogan indsættes officielt som præsident med Stoltenberg på
deltagerlisten: Vil presse på for svensk Nato-medlemskab
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/erdogan-indsaettes-officielt-som-praesident-med-stoltenberg-paa-deltagerlisten-vil

-

Israels hær: Tre soldater er dræbt af skud ved grænsen til Egypten
I går kl. 14.03
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-03-israels-haer-tre-soldater-er-draebt-af-skud-ved-graensen-til-egypten

-

- Russiske styrker forsøgte at sprænge mine mænd i luften, siger
Wagner-leder
I går kl. 15.31
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-02-russiske-styrker-forsoegte-at-spraenge-mine-maend-i-luften-siger-wagner-leder

-

DR S132 søn 04 jun 07:30:49
3.juni dr.dk/nyheder 16:15

TRE ISRAELSKE SOLDATER DRÆBT
Tre israelske soldater blev lørdag
morgen dræbt af en egyptisk
politibetjent ved en grænseovergang til
Egypten.

I går kl. 16:15
Tre israelske soldater dræbt ved grænsen til Egypten
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tre-israelske-soldater-draebt-ved-graensen-til-egypten

-

I går kl. 16:34
Irans efterretningstjeneste troppede op på Thomas' hostel:
'Jeg ville vise, at iranerne og regeringen ikke er det samme'
https://www.dr.dk/nyheder/indland/irans-efterretningstjeneste-troppede-op-paa-thomas-hostel-jeg-ville-vise-iranerne-og

-

Ukraine er klar til modoffensiven, siger Zelenskyj
I går kl. 16.57
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-03-ukraine-er-klar-til-modoffensiven-siger-zelenskyj

-

Solceller, dåsemad og gaskomfur er klar, hvis krigen kommer –
militæranalytiker undrer sig over, at flere ikke gør som ham
I går kl. 17.42
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-06-03-solceller-daasemad-og-gaskomfur-er-klar-hvis-krigen-kommer-militaeranalytiker

-

DR S135 søn 04 jun 07:30:49
3.juni dr.dk/nyheder 18:27

15 DRÆBT EFTER VOLD I SENEGAL

I går kl. 18:27
15 dræbt i voldelige protester efter fængselsdom til oppositionspolitiker
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/15-draebt-i-voldelige-protester-efter-faengselsdom-til-oppositionspolitiker

-

DR S137 søn 04 jun 07:30:50
3.juni dr.dk/nyheder 19:08

SKOLER I UTAH FORBYDER BIBELEN
Et skoledistrikt i den amerikanske
delstat Utah har fjernet Bibelen fra
grund- og mellemskolen, fordi visse
passager indeholder "vulgaritet og
vold".
Davis School District nord for Salt
Lake city har fjernet de kopier af
Bibelen, som skolerne havde stående på
hylderne, skriver BBC. Bibel-forbudet
kommer, efter en klage fra en forælder,
der mener, at King James Bible
indeholder materiale, som er upassende
for børn.

Sidste år vedtog den republikanske
regering i Utah en lov, som forbyder
"pornografiske eller uanstændige" bøger
fra skoler. Og det var den lov, som
forælderen henviste til.

I går kl. 19:08
Skoler i Utah forbyder Bibelen, fordi den er 'vulgær og voldelig'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/skoler-i-utah-forbyder-bibelen-fordi-den-er-vulgaer-og-voldelig

-

I går kl. 20:22
Zelenskyj klar til modoffensiv: 'Folk venter på noget, der kan forandre
deres liv'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/zelenskyj-klar-til-modoffensiv-folk-venter-paa-noget-der-kan-forandre-deres-liv

-

DR S141 søn 04 jun 07:30:50
3.juni dr.dk/nyheder 20:54

RUSLAND: TO DRÆBT I ANGREB

I går kl. 20:54
Russisk guvernør: To dræbt i angreb fra Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russisk-guvernoer-draebt-i-angreb-fra-ukraine

-

DR S142 søn 04 jun 07:30:50
3.juni dr.dk/nyheder 21:35

FLERE ANHOLDT I HONGKONG
Politiet i Hongkong har anholdt mindst
otte personer, dagen før 34-årsdagen
for massakren på Den Himmelske Freds
Plads i Beijing. Blandt de anholdte er
flere kunstnere, skriver det norske
nyhedsbureau NRK. Det er forbudt at
mindes ofrene for massakren på det
kinesiske fastland, og de seneste år
har myndighederne også slået ned på
markeringer af årsdagen i Hongkong.

Den 4. juni 1989 rykkede kinesiske
soldater og kampvogne ind på den store
plads i Beijing, også kaldet Tiananmen-
pladsen. Her gik de til angreb på
ubevæbnede demonstranter, som krævede
demokratiske reformer. De fleste var
unge studerende.

I går kl. 21:35
Flere anholdt i Hongkong forud for 34-årsdagen for massakren på
Den Himmelske Freds Plads
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/flere-anholdt-i-hongkong-forud-34-aarsdagen-massakren-paa-den-himmelske-freds-plads

-

Protester fortsætter i Beograd: Præsident nægter at gå af
I dag kl. 05.24
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-04-protester-fortsaetter-i-beograd-praesident-naegter-at-gaa-af

Studerende leder an i protester, der vil stille regering og
tv-stationer til ansvar for masseskyderier.

-

DR S144 søn 04 jun 07:30:50
4.juni dr.dk/nyheder 06:41

ADMIRAL OM MULIGT DANSK NATO-JOB

I dag kl. 06:41
Amerikansk forsvarsanalytiker: Mette Frederiksen er en god kandidat til
Nato-job
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/amerikansk-forsvarsanalytiker-mette-frederiksen-er-en-god-kandidat-til-nato-job

-

DR S145 søn 04 jun 07:30:50
4.juni dr.dk/nyheder 06:46

BØRN SÅRET EFTER ANGREB NÆR DNIPRO

I dag kl. 06:46
Eksplosion nær Dnipro dræber en toårig pige og sårer 22
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eksplosion-naer-dnipro-saarer-boern-og-fanger-folk-under-murbrokker

-

2023-06-04 kl 08.29
8 min. siden
En drone er skudt ned over Krim, siger russisk embedsmand
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/en-drone-er-skudt-ned-over-krim-siger-russisk-embedsmand

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

21. maj 2023 kl. 14:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5943704
Sean Coogan
Ukrainsk topgeneral: Ukraine kontrollerer en "ubetydelig" del af
Bakhmut, men rykker frem i forstæderne

_______________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.53
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-03-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 10.21
Ukrainsk viceforsvarsminister: Modoffensiven er på rette spor

Kl. 11.13
Ukraine ved, at NATO-medlemskabet må vente, siger Zelenskyj

Kl. 13.13
Russisk reaktion i grænseregion afspejler angst, vurderer tænketank

Kl. 13.36
Indonesien foreslår fredsplan – Ukraine afviser

Kl. 14.25
Rusland lider fortsat "betydelige" tab nær Bakhmut, siger ukrainsk hærfører

Kl. 15.14
Prigozjin med stikpille til Rusland: - Hvis ikke I kan klare
det, gør vi det for jer

Kl. 15.40
Yderligere to dræbt i russisk grænseregion

Kl. 16.49
Frankrig kan ikke være fredsmoderator, mener Rusland

Kl. 17.07
DBU sætter kampagner med Marabou og kvindelandsholdet på pause

Kl. 18.46
Lyn-analyse

Kl. 19.41
Stor eksplosion i Dnipro: - Vinduer og vægge ryster

Kl. 20.07
Luftalarm lød først efter eksplosion i Dnipro

Kl. 20.46
Hundredvis af beskyttelsesrum ”uegnede” eller lukkede i Ukraine

Kl. 21.11
- Kun tåber føler ingen frygt, siger ukrainsk soldat i
voldsomme optagelser fra fronten

Kl. 22.28
Rusland har forbedret defensiven frem mod ventet modoffensiv

Kl. 22.40
13 såret efter eksplosion i Dnipro – flere kan være under murbrokker

Kl. 22.48
Luftalarmer lyder igen i Dnipro

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.39
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-04-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.38
Eksplosion nær Dnipro fanger folk under murbrokker

Kl. 06.01
Eksplosioner har ramt russisk-besatte byer, påstår embedsmænd

52 min siden (Time now CET 08.44)
Toårig pige dræbt i eksplosion i Dnipro

29 min siden (Time now CET 08.44)
Drone skudt ned over Krim, siger russisk embedsmand

20 min siden (Time now CET 08.44)
Kyiv igen under luftangreb - men Ukraine hævder at have afvist
dem alle

(Time now CET 08.44)

2023-06-04 kl 08.29
8 min. siden
En drone er skudt ned over Krim, siger russisk embedsmand

TV2:
2023-06-04 kl 06.32
PET-chef havde ledt efter etbenet terrorist i fem døgn – så løste
praktikant mysteriet på 50 minutter
6 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25268