Sunni-oprørere tilbyder våbenhvile - Was: Jesus elsker Osama Bin Laden, eller hva' ?

"Jesus-loves-you" skrev
Newsgroups: dk.livssyn.kristendom,no.kultur.folklore.ufo
6039 news:4mDyh.25$65...@news.get2net.dk
6038 news:Y4Dyh.23$Z%7...@news.get2net.dk
6036 news:9alyh.45$gw...@news.get2net.dk

> Jesus-Break
> (2007-02-07, Wednesday, CET 15:09)
> - "Kom til Mig."

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s129 Fre 09 Feb (2007, CET) 12.32.22

Sunni-oprørere tilbyder våbenhvile

De sunnimuslimske oprørere i Irak til-
byder nu amerikanerne at forhandle om
en våbenhvile i landet, skriver den
britiske avis The Independent.
Tilbuddet er fremsat af Abu Salih al-
Jeelani, der er en af de militære
ledere i den sunnimuslimske gruppe
Iraks Islamiske Modstandsbevægelse.

De sunnimuslimske oprørere har aldrig
tidligere opfordret til forhandlinger,
og udspillet vækker derfor opsigt. "Vi
tror på princippet om diskussioner og
forhandlinger for at få afsluttet de
vedvarende blodsudgydelser," hedder det
i en erklæring, sendt til aviseb.

9. feb 09:32 (CET, red.)

=== citat slut ====

(Come - I wanna show You a thing:)

Kan I huske den lille pige, jeg berettede om for nogle år tilbage:

0637 news:EW2Ha.21892$Jp3.9...@news010.worldonline.dk

> I fredags skulle jeg følge min brors yngste pige i børnehave, og inden jeg
> forlod hende, gav vi hinanden et knus. Fysisk berøring er et af de 5
> kærlighedssprog, vi mennesker kan tale. Det syntes en anden lille pige -
> et barn af nogle indvandrere eller flygtninge fra Mellemøsten - åbenbart
> godt om, så hun gav mig også¨et knus. Og det fik mig til at tænke på,
> Herre, at Du ELSKER alle mennesker (John 3,16).

Jeg tænkte på hende i dag (inden jeg læste Jeres budskab). Jeg havde lige
været oppe i byen, og her bl.a. mødt en kvindelig indvandrer fra Rusland, nu
dansk gift.
Hun er datter af en soldat, som under Sovjettiden gjorde tjeneste i
garnisonen bl.a. i Tyskland. For en del år siden blev hun kristen (Russisk
Ortodoks), og hendes mor kom også til tro, muligvis pga. de mirakuløse
helbredelser, hun blev vidne til. Faderen accepterer deres tro, men det
bliver vist nok ved det (indtil videre).
Hun er en meget smuk, attraktiv kvinde, og minder mig - billedlig talt -
ikke så lidt om *bruden*, apropos the Big-Wedding ... :-)

Mine tanker gik videre: Sæt nu der havde været Verdenskrig (fx. pga.
Cuba-krisen 1962), så var hun måske aldrig blevet født, denne *enestående*
skabning! Og det skar mig i hjertet, akkurat som når man i bøn vasker sit
ansigt med sine tårer (noget, som måske kun muslimer forstår).

Og det var derfor, at jeg i mine tanker kom til at associere til the little
"Osama"-girl.

She is a beautiful...

ET-Break:
(2007-02-09, Friday, CET 13:20, GMT 12:20)
- "Jo."
<
:-)

... creation. Don't You think so ?