»Der blev puttet noget i hans te«: Putin-kritiker er i kritisk tilstand - blev alvorligt syg på fly

Dagens Ord fra 'Et Ord til dagen':

=== citat start ===

Ordet for 2020-08-20

Om at overvinde afvisning (3)

"Hun mærker, at hendes arbejde går godt …"
Ordsp 31,18

De fejl, du har gjort, kan være store, dårlige og ofte gentagne.
Men de har ikke ændret Guds mening om dig. "Med evig kærlighed
har jeg elsket dig, derfor bevarer jeg min troskab mod dig. Jeg
bygger dig op, Israels jomfru, du skal bygges op på ny. Atter
skal du gribe din pauke." (Jer 31,3-4)

Ja, Gud vil irettesætte dig, når du har brug for det. Men hans
korrektion er ikke afvisning - den er et bevis på hans kærlighed.
"… Herren tugter den, han elsker …" (Hebr 12,6)

Guds formål med opdragelse er at udvikle dig til dit højeste
potentiale. Så lad ikke nogen nedgøre dig. Vær dit autentiske
jeg, når du er sammen med andre. Fokusér på, hvad du har at give,
snarere end på, hvordan andre opfatter dig. Undlad at spille
komedie, prale eller at kaste om dig med navne i et forsøg på at
udjævne spillet. Du er allerede jævnbyrdig - selvom du ikke har
en lignende uddannelse, erfaring, økonomisk status, social status
eller baggrund. Siden hvornår har den slags gjort nogle mennesker
mere værdifulde end andre - især i din himmelske Faders øjne?

Hvis dit mål her i livet er at behage alle og få dem til at tale
godt om dig, vil din egen værdi altid være i lommen på dem.
Salomon beskriver egenskaberne ved en dydig kvinde. Her er en af ‌‌
dem: "Hun mærker, at hendes arbejde går godt." Denne kvinde var
ikke stolt, hun var bare sikker på, hvem Gud havde skabt hende
til at være, og på den opgave, Han havde givet hende at udføre.
Hendes selvtillid kom indefra, ikke udefra. Salomon afslutter
kapitlet med disse ord: "Lad hende nyde frugten af sit arbejde,
lad hendes gerninger berømme hende i portene." (Ordspr 31,31)

=== citat slut ===

-

»Der blev puttet noget i hans te«:
Putin-kritiker er i kritisk tilstand - blev alvorligt syg på fly

20.08.2020 kl. 07:49
OPDATeReT 20.08.2020 Kl. 08:27
https://jyllands-posten.dk/international/ECE12355654/putinkritiker-er-blevet-alvorligt-syg-paa-fly-hans-talsmand-kalder-det-forgiftning/

Putin-kritiker er blevet alvorligt syg på fly - hans talsmand
kalder det forgiftning

Oppositionspolitikeren Aleksej Navalnij har tidligere hævdet, at
Kreml forsøger at forgifte ham.

Hundeluftnings-partiet
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/hundeluftnings-partiet

Dumme svin, Psykopatus-Putin!

Satans til *slangeyngel*!

Gid "hunden" bider dig, din onde skabning!

CET 11:27, Mærsk-...

TV2:
Dansk ekspert advarer den yngre del af danskerne: I risikerer alvorlige
senfølger
19. aug. 2020, 10:59

-

Stem på ... (is this einem joke, oder was ?) ...

(
Den selvglade (narcissisten):
)

Man burde opføre en statue af mig
Man-burde-opføre-en-statue-af-mig
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/man-burde-opfoere-en-statue-af-mig

Hmm ...

Kender du til at et computer-program (fx. fra Microsoft eller
Google) bliver ved med at poppe op igen og igen og forstyre dig
midt i noget arbejde, hvor man skal koncentrere sig og derfor
helst IKKE vil forstyres ?

Og hvor man IKKE har mulighed for at sætte et kryds (et flueben)
i en rubrik, hvor der står: "Shut up and leave me forever!"

Det svarer jo til, at man kører i en bil, og så denne lige
pludselig nægter at køre videre, førend man har rost
Microshit-or-You-name-it i hoved, ende og r.. - øh, und so weiter!

=>

A.I. (Kunstig Intelligens):
Mig-er-til-for-at-forhindre-dig-i-at-fungere-effektivt

-

Internal message to 01:27:11 (and her friends):

Wait to *green* light!

(
I'm NOT ready, yet! Sorry ... :-(

Maybe today at position Cygnus-A galactic longitude + *latitude*.
Searchstring at position 78 and mountain delta max. 385 meter.

Password:
Elite-dating (einem rendezvous)

Last OUTPUT: 22300 news:5e989f19$0$697$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/OasB9-6uAQAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22458

Den 20-08-2020 kl. 09:21 skrev Kall, Mogens:

> [...]
>
> Maybe today at position Cygnus-A galactic longitude + *latitude*.
> Searchstring at position 78 and mountain delta max. 385 meter.

Interrupt from ...

file
22.459ad news:5f3e680c$0$702$1472...@news.sunsite.dk

> Målt:
>
> Epicenter of Mexico-crater:
> 21.371025, -89.516883
> https://goo.gl/maps/5WFEpoSNoa95rqnp8
> 3,2216 km south from NATA-DATA (21.400000, -89.516667)

Målt

193:
50-50-line crossing M.Everest-78-line at ...
23.102140, -89.380875
-89,380875 23,102140
https://goo.gl/maps/NFxMroHME9wLWb2v9
14.320,3354 km to M.Everest
214,64277899 Global units

(
50:
https://sites.google.com/site/abraham175code/chicxulub-crater/50/50-50

DATA-input from:
https://sites.google.com/site/abraham175code/chicxulub-crater/chichen-itza--ek-balam

Pyramid of Kukulcan, Chichén Itzá, Yuc., Mexico
20.682855, -88.568650
https://goo.gl/maps/8xcb2rsJMB1137jx8
107,5490 km (distance to Xcambó-2b, The Temple of the Cross)
107,5347 km (distance to Xcambó-2a, our fix-point)
50,6619 km (distance to Ek Balam, Pyramid-1-top-North)
50,5575 km (distance to Ek Balam, Pyramid-2-top-South)

Ek Balam, Pyramid-1-top-North
20.892532, -88.135985
https://goo.gl/maps/oXw3DAx9uA5q6Tbc7
210,03 m (distance to Pyramid-2-top-South)

Find 50:

50:
20.889801, -88.141645
https://goo.gl/maps/uAJnjTzp1NsH7PeC9
50,0000 km to Pyramid of Kukulcan, Chichén Itzá

Pyramid of Kukulcan, Chichén Itzá, Yuc., Mexico
20.682855, -88.568650
https://goo.gl/maps/8xcb2rsJMB1137jx8

Ek Balam, Pyramid-2-top-South
20.890647, -88.136078
https://goo.gl/maps/fVRTk5tbVXUfbcpu9
210,03 m (distance to Pyramid-1-top-North)

Find 50:

50:
20.888362, -88.140855
https://goo.gl/maps/XffeTEw9Mf8ZYvWv8
50,0000 km to Pyramid of Kukulcan, Chichén Itzá
)

קונצרט תהילה לאלוהינו 5 - הנה לא ינום
https://www.youtube.com/watch?v=oqI3ZFKlvNY&list=PLszhKo2cWmhOpG6GvcWZxg3yJP4-2pFXk&index=90
=>