Studie: Kollaps af havstrøm er tættere på end forventet - News 2023-07-26

Studie: Kollaps af havstrøm er tættere på end forventet

EU vil lave 'solidaritetsruter' for at hjælpe Ukraine
med at få korn ud af landet

Subject: Så lavt klimaaftryk har vegansk mad i forhold til kød,
men, men, men ... - News 2023-07-25
Date: Tue, 25 Jul 2023 09:39:00 +0200
25423 <u9nu6k$12cov$1...@news.eternal-september.org>
Climate (Klima) ...
https://sites.google.com/view/kall-climate/files/25-xxx/25-4xx/25-423
snUFO-partiet, Mærkesager
https://sites.google.com/view/snufo/files/25-xxx/25-4xx/25-423
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/AiKEslF6Qy4/m/oPUVHAPLCQAJ

> Subject: ET message to Russia: Last warning!
> Was: Found Sodoma-warning (?) at Nord Stream sabotage -
> News 2022-10-08, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
> 1211 days to global Nuclearwar+suicide
> Date: Sat, 8 Oct 2022, CET 11:47:43, GMT 09:47:43
> 24557 <thrh00$5o6a$1...@news.eternal-september.org>
> Sodom (Sodoma)
> https://sites.google.com/view/kall-sodom/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> Last warning (Sidste advarsel)

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557>
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ[
... ]> 206 days after The International Court of Justice ...

> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет
>
> https://www.icj-cij.org/

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf>
[ ... ]> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?[ ... ]> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Meteor observation i Danmark

http://www.stjerneskud.info/fireball/trig_jumi.html
http://www.stjerneskud.info/fireball/event2023-07-26-00-03-45/

Dato: 2023-07-26
Klokken: 00:03:45 Dansk sommertid, UTC+2

Emne Værdi Kommentar
Kurs 242 grader Nord:0, positiv retning med uret
Faldvinkel 19 grader Lodret: 90, horisontalt: 0

DR S138 ons 26 jul 07:29:12
25.juli dr.dk/nyheder 19:07

STUDIE: KOLLAPS AF HAVSTRØM ER NÆR

I går kl. 19:07
Nyt dansk studie vækker opsigt:
Kollaps af vigtig havstrøm er tættere på end forventet
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nyt-dansk-studie-vaekker-opsigt-kollaps-af-vigtig-havstroem-er-taettere-paa-end

-

Kunstig intelligens kan gøre vores kære 'levende' igen - men
skal vi det?
I går kl. 20:10
https://www.dr.dk/nyheder/viden/teknologi/kunstig-intelligens-kan-goere-vores-kaere-levende-igen-men-skal-vi-det

I DR-programmet 'Kunstig Intelligens' diskuterer digital ekspert
og filosof, hvad den nye kunstige intelligens kan, når det
kommer til genskabelse af døde pårørende.

-

DR S140 ons 26 jul 07:29:12
25.juli dr.dk/nyheder 20:25

EU VIL LAVE 'SOLIDARITETSRUTER'

I går kl. 20:25
EU vil lave 'solidaritetsruter' for at hjælpe Ukraine med at
få korn ud af landet
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eu-vil-lave-solidaritetsruter-hjaelpe-ukraine-med-faa-korn-ud-af-landet

-

Putin har planer om Kina-rejse i efteråret
I går kl. 20.58
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-25-putin-har-planer-om-kina-rejse-i-efteraaret

Kommentar:

... (Se under Nordkorea nedenfor) ...

Cannibalistan (Kina) er jo desværre OGSÅ et *diktatur*!

-

DR S141 ons 26 jul 07:29:12
25.juli dr.dk/nyheder 22:14

RUSLANDS MINISTER BESØGER NORDKOREA

I går kl. 22:14
Ruslands forsvarsminister besøger Nordkorea
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ruslands-forsvarsminister-besoeger-nordkorea

Kommentar:

At legitimere et *diktatur* (ved at besøge dette) er som at
række fanden en lillefinger, og vupti tager han hele hånden!

Men djævelen har allerede været der, fordi Rusland er jo deværre
selv ved at blive et *diktatur* IGEN!

Et skridt frem og to tilbage!

-

Dystert dansk klimastudie går verden rundt: Tættere på kollaps
I går kl. 22.03
https://nyheder.tv2.dk/klima/2023-07-25-dystert-dansk-klimastudie-gaar-verden-rundt-taettere-paa-kollaps

-

Skovbrande udløser landminer nær kroatisk turistby
I dag kl. 03.01
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-26-skovbrande-udloeser-landminer-naer-kroatisk-turistby

... som blev lagt under Kroatiens selvstændighedskrig i starten
af 1990'erne. ...

-

Havet når spabadstemperatur i Florida og sætter mulig rekord
I dag kl. 05.27
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-26-havet-naar-spabadstemperatur-i-florida-og-saetter-mulig-rekord

NOAA advarer om, at varmere vand omkring Florida kan gøre
tropiske storme og orkaner endnu vildere end hidtil.

-

Naturbrande og ekstreme temperaturer raser også i Nordafrika:
'De kan enten flygte derfra eller dø'
I dag kl. 06:26
https://www.dr.dk/nyheder/udland/naturbrande-og-ekstreme-temperaturer-raser-ogsaa-i-nordafrika-de-kan-enten-flygte

-

DR S145 ons 26 jul 07:29:13
26.juli dr.dk/nyheder 07:13

FLERE VÆRNEPLIGTIGE I RUSLAND

2023-07-26 kl 07.51
38 min. siden
Rusland vil hæve aldersgrænsen for værnepligtige fra 2024
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-vil-haeve-aldersgraensen-vaernepligtige-fra-2024

-

DR S147 ons 26 jul 07:29:13
26.juli dr.dk/nyheder 07:27

JAPANS BEFOLKNING SKRUMPER

2023-07-26 kl 07.51
24 min. siden
Japans befolkningstal skrumper med rekordhøjt antal
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/japans-befolkningstal-skrumper-med-rekordhoejt-antal

Kommentar:

men, men, men ... - News 2023-07-25
Date: Tue, 25 Jul 2023 09:39:00 +0200
25423 <u9nu6k$12cov$1...@news.eternal-september.org>
> [...]

Hvis planen er, at vi skal reduksere antallet af individer til
blot 2% af de nuværende, da er et "samfundskollaps" IKKE nogen
katastrofe. TVÆRTIMOD! Måske nogle af de andre arter kan reddes!

-

2023-07-26 kl 07.51
31 min. siden
Naturbrande i Kroatien nærmer sig populær kystby
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/naturbrande-i-kroatien-naermer-sig-populaer-kystby

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

29. juni 2023 kl. 16:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6112618
Sofie Dyjak
Stoltenberg: "Vi er blevet enige om en ny rotationsmodel for luft- og
missilforsvar"

____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine 25. juli
I dag kl. 05.11
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-07-25-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-25-juli

Kl. 18.55
Putin skal besøge Kina i oktober

Kl. 19.37
Ukrainsk militær gør fremskridt i syd, siger Ukraine

Kl. 20.24
USA annoncerer ny våbenpakke til Ukraine

Kl. 21.22
Ruslands forsvarsminister ankommet til Nordkorea

Kl. 22.37
Ukrainsk politiker varetægtsfængslet for at samarbejde med Rusland

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine 26. juli
I dag kl. 06.24
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-07-26-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-26-juli

Kl. 06.32
USA reagerer på minefund: - Det er utroligt farligt

Kl. 07.08
Rusland har angrebet Kharkiv med droner

(Time now CET 08.13)

Homework:

Find - if possible - connection between ...

Abraham-code
https://sites.google.com/view/abraham-c/galactic
=>
https://sites.google.com/site/abraham175code/home

167,07206757 Global-600-units between Target and M87
195,47622156 Global-600-units between Target and GC
199,04129260 Global-600-units between Target and Big Bang DATA

2023-07-26 kl 07.51
24 min. siden
Japans befolkningstal skrumper med rekordhøjt antal

TV2:
2023-07-26 kl 08.02
Vildt vejr rammer Europa
I dag kl. 05.55

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25426

Tænketank: Tyder på, at Putin er "usikker" på eliten omkring sig

Subject: Studie: Kollaps af havstrøm er tættere på end forventet -
News 2023-07-26
Date: Wed, 26 Jul 2023 08:13:30 +0200
25426 <u9qdi9$1e06i$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/e_NhlbjxBAg/m/nwcSi0yoAAAJ
DR S155 ons 26 jul 12:40:04
26.juli dr.dk/nyheder 09:36

NATURBRAND I PORTUGAL

I dag kl. 09:36
Naturbrand spreder sig i nationalpark nær kystby i Portugal
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/naturbrand-spreder-sig-i-nationalpark-naer-kystby-i-portugal

-

DR S157 ons 26 jul 12:40:04
26.juli dr.dk/nyheder 09:59

CAMBODJAS FÅR NY PREMIERMINISTER

I dag kl. 09:59
Cambodjas premierminister trækker sig efter knap fire årtier -
sønnen overtager
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/cambodjas-premierminister-traekker-sig-efter-knap-fire-aartier-soennen-overtager

-

DR S160 ons 26 jul 12:40:04
26.juli dr.dk/nyheder 12:07

HAV VED FLORIDA ER 38 GRADER VARMT

Normalt på denne tid af året plejer
temperaturerne at være mellem 23 og 31
grader, ...

2023-07-26 kl 12.56
Havet omkring det sydlige Florida er lige så varmt som et spabad
51 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/havet-omkring-det-sydlige-florida-er-lige-saa-varmt-som-et-spabad

De høje temperaturer kan få store konsekvenser for økosystemerne
under havets overflade, advarer forskere.

-

DR S162 ons 26 jul 12:40:04
26.juli dr.dk/nyheder 12:21

NATO-UKRAINE-RÅD MØDES

2023-07-26 kl 12.56
35 min. siden
Nato-Ukraine Råd mødes for første gang i dag
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nato-ukraine-raad-moedes-foerste-gang-i-dag

-

DR S165 ons 26 jul 19:35:20
26.juli dr.dk/nyheder 14:55

IRAK VIL BESKYTTE DANSK AMBASSADE

I dag kl. 14:55
Irak lover at beskytte den dansk ambassade
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/irak-lover-beskytte-den-dansk-ambassade

-

Fagfolk reagerer på dystert dansk klimastudie: Usikkerhed om
resultaterne - men pilen peger i den forkerte retning
I dag kl. 16:54
https://www.dr.dk/nyheder/viden/klima/fagfolk-reagerer-paa-dystert-dansk-klimastudie-usikkerhed-om-resultaterne-men

Selvom studiet har mødt kritik, så peger førende forsker på
alvoren i de danske resultater.

-

DR S168 ons 26 jul 20:35:38
26.juli dr.dk/nyheder 17:08

SOLDATER TILBAGEHOLDER PRÆSIDENT

I dag kl. 17:08
Soldater i Niger tilbageholder præsident i hans palads
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/soldater-i-niger-tilbageholder-praesident-i-hans-palads

-

DR S169 ons 26 jul 20:35:38
26.juli dr.dk/nyheder 19:33

1.700 DRONER ER PÅ VEJ TIL UKRAINE

I dag kl. 19:33
1.700 angrebs- og overvågningsdroner er på vej til Ukraines
modoffensiv
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/1700-angrebs-og-overvaagningsdroner-er-paa-vej-til-ukraines-modoffensiv

-

Tidligere amerikansk marinesoldat blev løsladt i fangeudveksling
– nu er han såret på slagmarken i Ukraine
I dag kl. 19.54
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-26-tidligere-amerikansk-marinesoldat-blev-loesladt-i-fangeudveksling-nu-er-han-saaret-paa-slagmarken-i-ukraine

-

2023-07-26 kl 21.13
Den forsvundne udenrigsminister – en sort boks omgærdet af mystik
37 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-26-den-forsvundne-udenrigsminister-en-sort-boks-omgaerdet-af-mystik

[...]

Kl. 09.11
Ukrainske styrker har succes tre steder nær fronten

Kl. 09.26
Rusland forsøger at forberede "en blokade" af Ukraine i Sortehavet

Kl. 10.10
Tænketank: Tyder på, at Putin er "usikker" på eliten omkring sig

Kl. 11.46
Stormvejr får miner til at skylle i land i Ukraine – og detonere

Kl. 13.10
Moldova udviser 45 russiske diplomater

Kl. 15.40
Ruslands forsvarsminister på besøg i Nordkorea

Kl. 15.45
Mand idømt 22 års fængsel for sabotage mod russisk jernbane

Kl. 19.19
Rusland fordømmer danske koranafbrændinger

Kl. 20.10
Russisk missilregn i Ukraine – flere missiler skudt ned

47 min siden
Endnu et russisk fly nærmer sig amerikansk drone

(Time now CET 21.16)

2023-07-26 kl 21.09
Medicinmangel: Martin kunne ikke få medicin imod epileptiske anfald
15 min. siden

TV2:
2023-07-26 kl 21.11
USA's centralbank hæver renten til højeste niveau siden 2001
12 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25429