Kvinder i politik

Lyrik

De lader sig forvirre af deres kraftige følelsesliv og reagerer uoverlagt.

"Dræb alle mink"!

"Dræb alle russiske interesser"!

Først nu vil man tænke over hvad Mette Frederiksen gjorde. Hun
overtrådte grundloven med minkene.
Hun indledte en hemmelig krig imod Rusland!? Det må jo et eller andet
sted være en grundlovsovertrædelse at politikerne indleder sanktionskrig
imod Rusland og undergraver velstanden i det danske folk!?

At det kun er en uofficiel krig! Men det er jo en krig! Den angivelige
Psykopat Jeppe Kofod har sendt skibsmissiler til nazister i Ukraine. De
har i dag brugt det til at beskadige en slæbebåd, som skulle oprette
missilforsvar på Snake? Island.

Danmark fører ulovlig krig imod Rusland. Danmark understøtter Nazister
som er ulovligt at understøtte. Danmark lukker øjnene for angreb på
civile i Donbas!!

Danmark er gået fra et lovligt land til en forbryderisk bananrepublik!

Det værste er at der ikke er et eneste politisk parti som vil dyrke
venskab og samarbejde med Rusland og tage afstand fra nazisterne i
Ukraine! Vi modtager alle slags varer fra Kina. Men nu vil amerikanerne
begynde sanktionskrig imod Kina som vi kun kender fra den gode side.
De hr forlovet sig med Woke-bevægelsen i USA og de slikker Joe Biden i
røven. De vil gøre alt for at forhindre Donald Trump i at blive præsident!??
USA har ingen venner, kun vasaller som de vil tage røven på ved en hver
lejlighed.
"Lorteland"!

jenserik

jenserik

EXLEX

On 6/20/22 22:48, Lyrik wrote:

> Danmark understøtter Nazister som er ulovligt at understøtte.

Hvorfor er det "ulovligt" at understøtte nazister?

--
EXLEX

Bo Mogensen

Den 21-06-2022 kl. 02:43 skrev EXLEX:

> Hvorfor er det "ulovligt" at understøtte nazister?

har du nu også fået den ide at hele der Ukrainske folk er nazister der
demokratisk har valgt en Jødisk præsident ?

--
http://bmm9.dk/ukraine.html

EXLEX

On 6/21/22 18:18, Bo Mogensen wrote:

> har du nu også fået den ide at hele der Ukrainske folk er nazister der
> demokratisk har valgt en Jødisk præsident ?

Har du læst det, som du kommenterer?

--
EXLEX

Lyrik

Den 21-06-2022 kl. 02:43 skrev EXLEX:
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Fordi nazismen har ingen rettigheder.WW2 udryddede nazismen i Tyskland.

Dit spørgsmål åbner muligheder for nazismen. Er det det du vil?

jenserik

EXLEX

On 6/21/22 22:03, Lyrik wrote:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
> Fordi nazismen har ingen rettigheder.

Og hvorfor har den ikke det?
Mig bekendt har nazisterne præcis samme rettigheder som alle andre i DK.

Det er kun udemokratiske stater, som tillader sig at blokere for
politisk virksomhed alene baseret på dennes overbevisning.
Tyskland er er godt eksempel på politisk korrekthed, som er gået totalt
over gevind.
Eksempelvis:
Brug af hagekors er forbudt.
Med mindre det er af religiøse årsager (eks. buddhisme/jainisme).
(for i henhold til tysk lov kan religiøse symboler ikke forbydes)

Indtil nogle anti-nazister/anti-facister blev tiltalt for at bruge det i
noget anti-nazistisk propaganda.
...så var det pludseligt i orden, fordi brugerne jo havde "den rigtige
mening".
Men det er ikke således demokratiske samfund virker.
Man har ikke forskellige rettigheder baseret på folks mening eller
anskuelser.

Det er derfor nazisterne i DK har præcis samme rettigheder som Rasmus
Paludan, Enhedslisten, Socialdemokraterne, Venstre eller DF.
...og præcis samme forpligtelser.

Det kaldes "demokrati".

> WW2 udryddede nazismen i Tyskland.

Gjorde den?
Var det derfor det var så "nødvendigt", at lave adskillige love imod den?
Var det derfor det var så "nødvendigt" med "afnazificering" i det
offentlige system?
Tror du selv på, at 90%+ nazister i Tyskland forsvandt i samme øjeblik
krigen var tabt?

"Forbudt" Ja...
"Udryddet" Nej...

> Dit spørgsmål åbner muligheder for nazismen.

Mit spørgsmål var affødt af nysgerrighed omkring påstanden om, at det
skulle være "forbudt" at understøtte nazister.
Hvem siger det?
Hvilken lov er det?
Paragraf?

Nazismen har alle dage haft "muligheder" - uanset om jeg spørger eller ej.

> Er det det du vil?

Det er ikke et spørgsmål om "hvad jeg vil".
Det er et spørgsmål om, hvorvidt vi reelt har et demokrati med lige
muligheder for alle - Tyskland har valgt at sætte sig udenfor dette princip.

Sidste gang nazisterne i DK havde en "større" happening, fik de hjælp
fra ligesindede skinheads og ultra-nationalister i de øvrige nordiske
lande, nazister fra Tyskland og Holland, og endeligt "Combat 18" fra
England...
...og nåede dermed op på 55 personer...

Det er ikke et "niveau", som jeg anser som en trussel mod noget som helst.
Vi har flere "landsbytosser" alene i Nyborg.

Til gengæld ser jeg ofte et sammenrend af såkaldte "anti-facister", som
rask væk møder op og udøver vold for at undertrykke meninger og
demokratiske rettigheder for folk, som de ikke bryder sig om. Og af en
eller anden grund, bliver disse udemokratiske elementer ikke lagt i jern
og tiltalt for deres lort.

*DET* anser jeg for en langt større trussel mod både demokratiet og
fredelige borgere. Og det bliver absolut ikke bedre af, at visse "røde
partier" i DK gerne associeres med den form for lømler...
I *DEN* sammenhæng blegner aktiviteten hos vores "frygtelige" nazister.

--
EXLEX

Bo Mogensen

Den 21-06-2022 kl. 20:05 skrev EXLEX:

> Har du læst det, som du kommenterer?

det skulle jeg mene - men selvf kan jeg tage fejl

--
http://bmm9.dk/ukraine.html

Bo Mogensen

Den 21-06-2022 kl. 22:03 skrev Lyrik:
> Fordi nazismen har ingen rettigheder

der er INGEN Nazister ...i nogen regering 2022

--
http://bmm9.dk/ukraine.html

EXLEX

Lyrik fremførte en påstand om (u)lovligheden af noget.
Jeg spurgte ind til, hvorfor dette var "ulovligt".

*HVOR* i det som jeg har skrevet, finder du nogen referencer til "hele
det ukrainske folk, der demokratisk har valgt en jødisk præsident"?

Hvis du ikke kan finde det - tillader jeg mig at mene, at det er fordi
jeg på ingen måde har omtalt det, eller har antydet det.
Hvorfor det så fremstår som en gåde, at det bringes på bane.
Jeg forstår det i hvert fald ikke.
Hvis du heller ikke kan forklare det, så er der nok ingen som kan.

--
EXLEX

EXLEX

On 6/22/22 21:44, Bo Mogensen wrote:

> der er INGEN Nazister ...i nogen regering 2022

Hvad har dette med deres "rettigheder" at gøre?

Konservative indgår heller ikke i den danske regering lige p.t.
...mener du, at det har nogen indflydelse på deres "rettigheder" i Danmark?

--
EXLEX

Lyrik

Den 22-06-2022 kl. 22:37 skrev EXLEX:

> Lyrik fremførte en påstand om (u)lovligheden af noget.
> Jeg spurgte ind til, hvorfor dette var "ulovligt".
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Fordi Nazismen er dømt som forbryderisk. At udnævne en etnisk gruppe som
overmennesker og andre som undermennesker er ikke lovligt.

Det kan ingen være i tvivl om.

jenserik

EXLEX

On 6/22/22 23:13, Lyrik wrote:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
> Fordi Nazismen er dømt som forbryderisk.

Er den?
Dømt ved IMT Nürnberg, af dommerne fra fire nationer.
Russerne ("kommunisterne"), som selv havde travlt med at udrydde
"uønskværdige".
Briter og franskmænd, som i deres kolonier per definition og
selvopfattelse regnede sig selv som overmennesker og de indfødte som
undermennesker.
Amerikanerne, som selv havde racelove, som adskilte sorte og hvide?

*DET* lyder skam *HELT* logisk...
Faktum er - at nazisterne i denne opfattelse af tingene ikke adskilte
sig fra de øvrige "stormagter" på daværende tidspunkt.
Hvis dette gør nazismen "forbryderisk", kan det samme altså siges om
"kommunisme", konservative, liberale og "demokrater".
...der er således intet at hente på dén front.

Nürnberg var mest et spørgsmål om, at de "allierede" havde gjort det til
"krimminelt" at tabe en krig.
*ALLE* tiltalepunkterne var praktiseret af dem selv. Både før, under og
også *EFTER* krigen. De havde ikke noget at lade nogen høre af.

> At udnævne en etnisk gruppe som
> overmennesker og andre som undermennesker er ikke lovligt.

Ikke som du og jeg almindeligvis forstår tingene og lovene..
Det gør det så ikke ulovligt på demokratisk vis, at forsøge at ændre
denne opfattelse og love - det kaldes fortsat "demokrati".
...og indenfor spillereglerne og rammerne i demokratiet, har nazisterne
fortsat præcis samme rettigheder som alle andre til at forsøge at
påvirke og ændre tingene.

Det kan *ALDRIG* være "ulovligt" at have en mening.
Det kan heller *ALDRIG* være "ulovligt" at give udtryk for denne.
...uanset hvor afskyelig resten af samfundet mener at den er.
Det er betingelserne for begrebet "ytringsfrihed".

Lev med det.

> Det kan ingen være i tvivl om.

For de dømmende magter ved IMT Nürnberg var det en selvfølge, at det
forholdt sig således i deres egne aktiviteter.

Det er fakta...
De forsvinder ikke, fordi de findes ubelejlige eller ignoreres.

--
EXLEX

J. Nielsen

On Wed, 22 Jun 2022 21:44:39 +0200, Bo Mogensen <m...@mm.mm> wrote:

>der er INGEN Nazister ...i nogen regering 2022

LOL!

Nej, der er ingen nazister hvis du spørger ved håndsoprækning.
--

-JN-

Helle Jensen

Lyrik wrote:

> Fordi Nazismen er dømt som forbryderisk. At udnævne en etnisk gruppe som
> overmennesker og andre som undermennesker er ikke lovligt.

Jens og Erik skriver da ellers dagligt om ukro-undermennesker?

--
Helle Jensen

Bo Mogensen

Den 22-06-2022 kl. 22:37 skrev EXLEX:

> Lyrik fremførte en påstand om (u)lovligheden af noget.
> Jeg spurgte ind til, hvorfor dette var "ulovligt".

jeg har nok taget fejl om end jeg ikke husker , hvad det er du svare på
, hvad måske forklare forvirringen noget.

--
http://bmm9.dk/ukraine.html

Bo Mogensen

Den 22-06-2022 kl. 22:46 skrev EXLEX:

> Hvad har dette med deres "rettigheder" at gøre?
>
> Konservative indgår heller ikke i den danske regering lige p.t.
> ...mener du, at det har nogen indflydelse på deres "rettigheder" i Danmark?

Det er både sandt og ikke aktuelt - det er sandt det er tilladt at
starte et Nazi parti i Danmark og stille op til folketings valg - det er
nu ikke tilfældet , hverken her eller i noget andet land.

--
http://bmm9.dk/ukraine.html

Bo Mogensen

Den 23-06-2022 kl. 09:14 skrev J. Nielsen:
> LOL!
>
> Nej, der er ingen nazister hvis du spørger ved håndsoprækning.

og hvor ser du så disse folkevalgte nazister nogen steder overhovedet
(uden for Jens Eriks hoved) ...

--
http://bmm9.dk/ukraine.html

Lyrik

Den 23-06-2022 kl. 17:32 skrev Bo Mogensen:

> og hvor ser du så disse folkevalgte nazister nogen steder overhovedet
> (uden for Jens Eriks hoved) ...
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

I Zelinskijs hoved!

jenserik

EXLEX

Ikke hvis du afgør det ved håndsoprækning, som hr. Nielsen skrev.

..."uofficielt" er der nok nogle stykker.

--
EXLEX

Peter Nicolaysen

Det er kun den hemmelige knop skyde træning der gøres i Dumb Ass, ikke den daglige!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Bo Mogensen

Den 23-06-2022 kl. 20:32 skrev EXLEX:

> Ikke hvis du afgør det ved håndsoprækning

Tænker du på folketings valg ?

> , som hr. Nielsen skrev.
>
> ..."uofficielt" er der nok nogle stykker.

som du plejer at skrive til mig : hvad mener du ? hvad er fakta ?

--
http://bmm9.dk/ukraine.html

Bo Mogensen

Den 23-06-2022 kl. 17:41 skrev Lyrik:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
> I Zelinskijs hoved!

Nå du plejer at skrive denne Jøde er Nazist - tænker du på Zelinskij
sammenligner den Russiske invasions styrke med den Nazistiske ? om ikke
andet så kan man sige de har det til fælles at de invadere lande uden
for deres egen grænse ..

--
http://bmm9.dk/ukraine.html

EXLEX

Kære Bo - klippe teknik...

Påstanden som der reageres på, er nu fjernet - så det er svært at se
hvad der menes... hvorfor også *DU* nu spørger ind til det, efter at du
selv har fjernet sammenhængen.

I dette tilfælde er jeg også skyldig, idet det ikke var tydeligt, eksakt
hvad jeg kommenterede... min fejl.

Påstand :
"der er INGEN Nazister ...i nogen regering 2022"

Hertil svarer jeg :
"Ikke hvis du afgør det ved håndsoprækning, som hr. Nielsen skrev.

..."uofficielt" er der nok nogle stykker."

Simpelthen baseret på, at der efter al sandsynlighed findes et antal
skabs-nazister rundt omkring.
I vore dages politik, hvor politikere skifter standpunkt efter, hvad de
mener giver stemmer i forhold til meningsmålinger, findes der altså et
antal politikere stemt ind på basis af "en påtaget holdning".
Det er således ikke urimeligt at antage, at en vis mængde politikere er
stemt ind på basis af holdninger, som de i virkeligheden ikke har.

Vi ser også, hvordan de gerne uden nogen form for blusel, gerne skifter
parti midt i en valgperiode - nogle endda flere gange (nogle mange gange).
Vi har også set i nogle af vore nabolande, hvordan visse
højrefløjs-partier er sluppet indenfor i parlamenterne.
Nogle af disse partier har ikke helt så stor distance til ekstreme
kræfter - vi har set det hos Sverigesdemokraterne og AFD etc.

Lur mig om der ikke indenfor visse regeringer findes folk, som føler sig
lokket til at marchere efter trommerne i disse partier. Netop fordi de
personligt har tendenserne.

Men det vil de naturligvis aldrig indrømme ved "håndsoprækning", hvis
spørgsmålet stilles til det samlede parlament eller regeringen.
Til gengæld vil jeg garantere dig, at dersom disse højrefløjs-partier
virkelig fik medvind i sejlene og kom i massiv fremgang, at du så vil se
folk fra samtidige eller tidligere regeringspartier tage springet over
til "skråremmenes og hæleklappernes paradis".

--
EXLEX

Lyrik

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Enhver kan blive Nazist. En jøde er ikke anderledes end en dansker. De
kan begge blive nazister.
Indianerne blev nedkæmpet af amerikanerne. Og i dag kan du finde glade
amerikanske indianere. Tyskerne nedkæmpede jøderne. Men i dag kan du
finde glade jødiske nazister.

De har det til fælles at de begge tror de er overmennesker. Så i grunden
passer de sammen som fod i hose.

Amerikanerne invaderede Irak udenfor deres egen grænse.

Og du Bo har invaderet Kristendommen og sat dig solidt i menighedsrådet.
Så har du skulptureret dig som mæcen for Ukraine.
Landet er et af de rigeste i Europa, men ukrainerne er fattige på grund
af korruption!
Oligarkerne er mestre i at berige sig. Zelinskijs stiller:" Kolomojskij"
er en jøde som samlede en nazibande omkring sig. Han stjal fra Ukraine!
Og han samlede Asov-bataljonen af nazister. Han blev mafiaboss for dem.

Livet er mere indviklet end en dikkende lammehale kan forstå.
Du har brugt et okkult råmateriale til at ombygge dig selv til en solid
kristen der sidder i menighedsrådet og gør filantropisk arbejde.
Du har snydt Djævelen! men tag det roligt! Der er ingen djævel.

Lad os beholde skulpturen:" Dik lammehale"! Måske vil nogen græde til
din begravelse.

Nyd solen! Glem dit samvittighedsnag.

jenserik

Kim Larsen (BlockNews.net)

Den 20-06-2022 kl. 22:48 skrev Lyrik:

> Danmark fører ulovlig krig imod Rusland.

Nej det gør Danmark ikke, vi støtter Ukraine med våben, masser af våben.

> Danmark understøtter Nazister

Nej Danmark støtter ikke Nazisterne i Rusland. Det er nazisterne i
Rusland vi støtter kampen imod.

> som er ulovligt at understøtte. Danmark lukker øjnene for angreb på
> civile i Donbas!!

Nej det skulle vi jo helst have Putin til at stoppe med.

--
Kim Larsen (BlockNews.net)
E-mail: kl2...@gmail.com

EXLEX

On 6/27/22 23:23, Kim Larsen (BlockNews.net) wrote:

> Nej Danmark støtter ikke Nazisterne i Rusland. Det er nazisterne i
> Rusland vi støtter kampen imod.

...og der *ER* jo forskel på folk.
Nazisterne i Ukraine er skam "gode nazister", fordi de kæmper mod en af
vores potentielle fjender.

Præcis som Osama bin Laden var en "god terrorist", dengang han gjorde
livet svært for "de rigtige" - og derfor blev støttet af amerikanerne.

George Orwell's "sandhedsministerium" fra "1984" blev ikke oprettet
forgæves.

--
EXLEX

J. Nielsen

Dette billede kunne passende hedde "kovending" :
https://i.imgur.com/hKt3Tc6.jpg
--

-JN-

Martin Larsen

Glimrende

Men der er dog en underliggende konstant strøm - globalisternes heroiske
og årvågne forsøg på at skabe en ideel verdensorden uden skelen til
omkostningerne (for almindelige mennesker) ;-)