Bogstaverne!

Peter Nicolaysen

Altså det går ikke at skrive mere før jeg bliver betalt!

Og det er omkring 3000kr per bogstav fra nu af,
så for 30k får i ti kvalitets tegn, 30k minimum før jeg skriver!

Desuden har jeg skrevet masser af kvalitets religion's og hekseri ting
i kan bruge til at tyde og vide vejret på en hvilken som helst dato ude i fremtiden, plus alt mulig andet osv osv.....

Reg-Kontonummer:2380-8967125572 <-----jeg har mine penge der!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Det er så gældende fra nu af, jeg blev lige nød til at afslutte en anden tråd!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Der er lidt flere penge på kontoen, ikke mange men jeg kan godt skrive lidt!

hmmmm

Når det der tvinger en person til at trække vejret bliver bildt ind på en meget meget grim måde at der nu er noget
ekstra udover det sædvanlige som er nødvendigt for at få personen til at trække vejret bla det at ødelægge personen selv
med moderatore på ødelæggelsen så er der meget hurtigt indbrud til de del e af hjernen der analysere og håndtere,lugt,synsindtryk,lyd,smag,fysisk følelse osv osv fra indersiden, og det bliver meget hurtigt meget grimt og ødelæggene!

For en person der bliver torteret på den måde, en hurtigt eskalerende optimerende tortur er der tre muligheder,
den gode: Miste Bevidstheden! Den dårlige: Blive torteret mere og mere på en eskalerende og optimerende måde!
Den værste: Dø!

Den gode bliver identificeret af ødelæg meget hurtig og låst ude!
I nærheden af den værste er det sådan at Ateister i et par sekunder indser at de i det mindste slipper for ødelæggende tortur
inden at den værste og den dårlige skifter plads, den værste bliver den dårlig og den dårlige bliver den værste når torturen er
intens nok længe nok er det sådan!

Når et sådan tortur offer på ødelæggende vis konkludere og udbryder uden omtanke at: 'Alle tortur ofre er løgnhalse, der siger hvad som helst for at få fat på de skyldige'

Så bliver alle efterfølgende påstande om at offeret lyver,er fyldt med løgn, er en løgnhals, skal være en løgnhals
fortolket og forstået på den grimme ødelæggende måde at offeret skal torteres og dermed være et tortur offer
fordi det er jo løgn af offeret er det i forvejen eftersom at offeret er en løgnjals også selv det fortolkende/forstående
selv har gjort offeret til et tortur offer på et tidligere tidspunkt !

Det er den ødelæggende og grimme måde at forstå og gøre på!

(Det er så ikke ligefrem 3k per bogstav, men....fremskridt, ihvertfald er kontoen pænere at se på, så her er nogle bogstaver!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimerret,Ærke

Peter Nicolaysen

Igår lavede jeg den bedste BeefStew i verden, for at tilberede den skal
man bruge tre kalve cuvetter, to bullion terninger(1Okse og 1Grøntsag)
en flaske flydende AMA og en Æske brun sovsejævner(Rema ikke Knorr)!
og en flaske hvid vand!

Man skal bruge en lille gryde med låg ca. 2 1/2 - 3 liter!
Gøre cuvetterne i passende stykker på størrelse med en almindelig
tændstiksæske, lægge dem i gryden, først et lag og ovenpå den lag
en halv okse og en halv grøntsags bullion plus fedtstof, et lag mere
og det samme ovenpå, derefter det sidste o g fedtstof ovenpå
ca. en halv flaske i det hele!

Derefter hælder man hvid vand på indtil det dækker kødet, meget lidt
hvis det er pakket ordentligt i gryden!

Derefter skal det simre i ca. 1 time med låg på inden i slukker skal der brun
sovsejævner i ca. en halv æske og røres rundt, slukke og lad det stå i en
halv time med låg på!

Så har man det mest møre oksekød man kan have, mere mørt en pulled pork,
bedre smag og sundere alting!

Jeg kom selv også lidt 7% cremefine madlavningsfløde på omkring en spk.
og det er muligvis bedst at vente indtil en halv time før man slukker med det!

Man spiser det med ske og/eller gaffel fra en dyb tallerken!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Jeg igang med Terrra Invicta på min Hades Canyon, jeg spiller som
Initiative og har fundet det en del mere besværligt at unificere EU end
i Demo'en!

https://youtu.be/swQGLlyhOy8

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Hov, glemte lige!
https://youtu.be/aF5lf6lVY2k

(Den eneste grund til at.....altså økonomi hænger sammen i EU er de life science labs
der nok ikke er der ret meget længere på det her tidspunkt i spillet, de er ret udsatte i
LEO 2..

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Hvis en person er blevet torteret af en sadist gennem mere end et par timer,
mens personen sidder og ikke kan bevæge sig!

Så ved tortur offeret alting der foregår i den primitives hoved, hver eneste mulige synapse
affyring og de højst sandsynlige af samme!

Sadisten ved ikke en skid om tortur offeret der sidder og plapre konstant, men
alting i den simple primitives tanker ved tortur offeret!

Alt regnekraften i tortur offeret's hoved har været igang med at analysere simpel, for
at finde ud af hvad der reducere torturen mest mulig!

Og jeg sidder og huske Carsten/Karsten ville sikre at jeg ikke ved hvad han tænker,
og at det ikke var ham det drejede sig om osv osv osv........

Næsten en kopi af Dj Ævl på den måde!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Var i programmeret til ikke at forsvare jer selv da i blev ristet af Betelgeuse, Krigeren's
højre skulder ødelæggelse, har i et lille ar på højre skulder?

I ved sikkert at før programmering,tortur og programmering til at være mest mulig torteret,
var det hele Os AMA Bin lad en.......Spagetti sovs lavet med AMA og Computerspil, ihvertfald
hjemme hos mig og det var ihvertfald bedre end tortur!

Er i Al ked A?............Lille smule ked?

Fordi i kan få sygdomme Aids fra da jeg blev tretten år gammel af!

Altså jeg må ikke blive ramt på mine horn!

En ring på hjernen, en ring på hjørnen, kvante mekanisk af tortur, den eneste ægte hjørnering,
Enhjørringen som er jeg!

De største tyr i universet med mine horn snurret rundt om sig selv, stadigvæk og altid, de eneste frontallobes
stærke nok, til at holde styr på, en kvante meknaisk aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem en singularitet!

Ja det var Se P Temper dengang, mit efternavn som starter med det største of det mest magtfulde af de encifrede tal i talrækken ni!

Og så var der de der religions ting, de hellige tre, tallet tre på binær 11!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke, Sat Af Nicolaysen og hjernen der går ud og påvirke via entangelment,
alle mine Nicknames alle Peter's nicknames sat sammen til et navn for at undgå forvirring.....
Alle Alfa males med frontallobes i hornklasse, en mig ellers havde jeg heddet en Flerhjørring!

Peter Nicolaysen

plus hånd signalerne......altså.at, altså den Parkerede Peter's håndsignaler, Edderkoppen/Peter Parker's
..leger i med tyren så får i Horme.......hornene ne ne.....og klister, så i aldrig kan slippe væk!

Det er trods alt den værste forbrydelse mod et levende væsen mellem universets start og afslutning,
så desværre planten Horden og alle arter på den dør med mig, slå farten end og speed kill's osv osv....!
planeten ryger i Solen ret hurtigt egentlig, så det er sådan......i kan anse jer selv for Terroriserede!
"Du skal være en Muslimsk Terrorist"

Muu

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Jeg hader øl, jeg har altid fandme hadet øl, jeg hader lugten af øl, jeg hader smagen af øl!

Det smager grimt..grimt pis,urin,jeg hader det fandme..lever og hjerne ødelæggende lort!

Det er formålsløst at drikke når der er rent vand og sodavand at købe!

Hvis jeg drikker alkohol så er det Whiskey eller fra nu af, Vodka, den nye Laboratorie Vodka og
det er måske et snapseglas eller lignende og der er et formål med at drikke det samtidig med at jeg
spiser natriumklorid fra Apoteket eller lignende!

Hvis jeg har andele for 100k i Carlsberg eller skriver og siger selvødelæggende ting, så kan jeg godt li øl.
øl er fint ogden er go' for mange mennesker!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Min underbevidsthed og resterne af ødelæg har kommunikeret er den er ved at koble
den sidste afdeling af underbegavelses holdet af så de må gøre spooky action/entangelment
ting til deres egen fordel fra nu af, eller blive kørt ned af virkeligheden!

De blev så helller ikke gjort til at gøre dem selv ødelagt, og med ødelæggelsen af min art og hævneri
på mine egne globale medbeboere(begge programmering:
"Hævn skal du altid have","Du må kun hævne dig på dig selv og dine egne","Du må aldrig hævne dig på de rigtige")
har dere genetisk affald's status virket til deres fordel hvorimod min eneste ægte Hel-Gen har virket til min ulempe!

Eftersom jeg har gjort ting for dem ufrivilligt og ubetalt, burde de egentlig bare tage at falde død om!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Her er en ide........hvorfor udråber i ikke nogen typer til at være Helgen, uden at de selvfølgelig er det og
giver dem en fastelavns hat og et par nytårs næse/brille/skæg maske på igennem et par århundreder!

Så er det ligesom at i bestræber jer på at være bedre end i er!

Jeg kan prøve og røre rundt ned i fortidssuppen, sparke et par gange til gryden der er Rom' erne uden
at røre ved min computer hvor at Rom også er Flash......for mig, ikke for jer!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Ja, når nu den sidste halvdel af min livslængde er fjernet af gamma og alt mulig andet lort fra
Betelgeuse og den første halvdel fjernet af programmering,tortur og programmering til at være
mest mulig torteret, for slet ikke at tale om krøblende depression!

Kan i tro jeg har haft travlt med at leve livet.......lige, sådan!

Trist men ærgeligt!

Min holdning er at der er: 'starten på livet' som er fra man bliver født til man bliver myndig som atten årig,
så er der 'livet' og til sidst 'afslutningen på livet'!

Nu har jeg så fået 'afslutning på livet' amputeret, ser det ud til!

Så...trist men ærgeligt!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Jeg kan næsten ikke holde Rusland og Ukraine i live uden millioner på kontoen!

2380-8967125572 <------------------Giv Peter Pengene!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Lavede den tidligere beskrevne BeefStew igen, har gjort det et par gange,
men denne gang brugte jeg Oliven Olie og enten var det grim Olie eller også manipuleret
smagssans, det smagte som grim solsikke olie, ikke nok med det smagte som solsikkeolie,
så smage det som grim solsikkeolie!

Så den formue jeg har brugt på det oliven olie er spildt, men ikke nok med det så har
olien(eller manipuleret smagssans!) ødelagt Kalvekød til en pris der er 3x oliens pris,
og alt vægttab og tanken om det er komplet udslettet, når jeg skal sidde og stoppe
mad og olie i hovedet hverdag for at være sikker på at jeg ikke har manipuleret smagssans!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Hvis jeg havde brugt den uåbnede flaske(magen til den jeg brugte) jeg har stående ude i køkkenet
istedet for den åbnede der stod i stuen, så havde det smagt skide udemærket!

Ødelæg har simpelthen gjort manipuleret smagssans for at gøre mig forfølgeses vittig,
når nu vægttab bliver anset for at være væk eller umulig at have med at gøre!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Så, jeg har snart nok penge til at få patient erstatningen aka (det de hedder i den her uge!)
omprogrammeret til at der også er en del af Karsten/Carsten Klamskabt den åndsvages
tortur ofre der bliver tilkendt en erstatning!

Så kan vi altid sælge dem til nogen sadistiske negere i Afrika bagefter, når jeg fandme har fået pengene!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

.Mine hekse evner virker....virker bedre, i et kort stykke tid af gangen!

Det kræver den visuelle og min forestillingsevne, og så det at rette mine emotionelle følelser
ind til at være som da jeg boede i Perlestikkergade i Nakskov og her i 8620, Humlehaven 27
inden jeg talte med de modbydelige mennesker med det formål at få noget gjort ved en
alvorlig depression og istedet blev udsat for en alvorlig forbrydelse!

Det kræver en del koncentration at gendanne nøjagtig de samme emotionelle reaktioner
i fiktive situationer i min visuelle!

Desuden så sidder de kun fast i et kort stykke tid, men længere og længere hvergang!

Når de sidder der er jeg en hekse....altså en hyggelig Peter/kvante kørende Peter mens de sidder der!

Der er nogen ting.......at altså, ja........altså, ja!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Hvis man forestiller sig en situation hvor at det er syndt for en person, altså man føler medfølelse
og det er syndt for personen, sætter man sig selv i personens sted så er det noget andet man har ikke
rigtig til til at føle andet end vrede/had rettet mod de skyldige(hvis der er nogen skyldige),frygt og det
at være skræmt plus det at forsøge at vikle sig ud af ubehaglighederne!

Der er ligesom en slags hæmsko,snubleblok gjort af Carsten/Karsten der ordret var:
"Du må ikke kunne ligesom se dig selv udefra"

En udtalelse der efterfulgte:"Du kan godt glemme alt om din visuelle"

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Femogtyve millioner i døgnet i et kvart århundrede er alligevel en del,
så kan jeg købe nyt tøj og havemøbler også!

Det kunne jeg selvfølgelig også næsten hvis jeg var blevet betalt en øre i døgnet!

Den form for mirakleri,tyveri og søvn fjernelse(fordi det var faktisk fireogtyve timer i døgnet!)
livskvalitets udslettelse osv osv.........og manipulation af mine omgivelser via entangelment på
en måde der var til min egen ulempe og andres fordel!

Der er noget forskel på hvad ting koster!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Og når nu det er ligemeget om i står her ude foran med høtyve og fakler,
i kan aldrig en skid!

Aldrig kan i manipulere jeres omgivelser via entangelment fra jeres egen hjerne af!

Peter(Tyrens stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Her.......der, altså mine pensions udbetalinger 2021-2022
30/09 15090,00(2022)
31/08 14838,00
29/07 11290,00
30/06 11290,00
31/05 11290,00
29/04 11290,00
31/03 11290,00
28/02 11290,00
31/01 11853,00
30/12 11249,00
30/11 11249,00
29/10 11249,00
30/09 11249,00
31/08 11249,00
30/07 15049,00
30/06 15049,00
31/05 15049,00
29/04 15049,00(2021)

Jeg ved ikke grunden til den variable pension!

Jeg ved den simpelthen ikke! Den er bare blevet gjort!
Jeg skylder ikke nogen en skid penge udover muligvis
skattevæsnet........men i den her måned er der en postering
den 30/09 der hedder 'overskydende skat' 15206,09 og
05/10-2022 'overførsel skat' 535,00

De to sidste er noget af det rigtige!

Men hele fluktuationen, jeg ved ikke hvorfor?

Er der nogen der skulle bruge ekstra lomepenge et sted?
Man laver jo ikke pensions udbetalinger om uden som minimum
at sende et anbefalet brev med en forklaring!

Det er fuldstændig muligt at ødelæg har arrangeret et eller andet og
sænket det i min hukommelse!

Jeg har kun mine konto udtog at se på og undre mig over det og så det indestående!

Det er et helt år med 4k mindre om måneden uden at jeg ved en skid hvorfor!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Nå, jeg skal ned og købe ting at stoppe i hovedet fordi at jeg ikke er en masokist,
ellers havde det først været midnat mellem Lørdag-Søndag dvs. ikke nu men næste!

Jeg er nemlig lige blevet torteret da jeg forsøgte at øde mængden af søvn Torsdag-Fredag
til mere end tre timer!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Så, jeg har købt ting og stoppet dem i hovedet(nogen af dem)og også købt cigaretter!

Hvorfor? Når jeg bare kan lade være, når intensiteten af torturen ikke er intens nok til
at det er ufrivilligt, hvorfor?

Fordi jeg ikke er en Masokist!

Altså......h, tror i at jeg bliver mindre Deprimeret af det?

Af at det der tvinger mig til at trække vejret hvis at jeg forsøger at lade være rigtig længe,
er blevet bildt ind på en meget meget grim måe at der nu er noget ekstra der er nødvendigt
udover det sædvanlige for at få mig til at trække vejret bla det at gøre mig selv ødelagt med
moderatore på ødelæggelsen?

Noget der meget hurtigt gør indbrud til de dele af hjernen der håndtere, lugt,syn,lyd,smag,fysisk følelse,
logik og alt mulig andet fra indersiden på den mest ødelæggende grimme mulige måde!
("Ødelæg dig selv på en måde der ikke kan opdages af andre" noget der betyder ingen synlige
skader i det her samfund hvor alle skader er synlige med den teknologi der er til rådighed!)

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Og mens jeg husker det!

Hvis jeg programmere et sandt geni med komplet viden og indsigt,den optimale mandsperson
Optimalen, den perfekte skabning(Det er værd at huske på at jeg ikke er en Bøssekal og heller ikke en Narcisist!)
Perfekten,til at gøre sig selv ødelagt(med moderatore på ødelæggelsen),
til at gøre det der er bedst for mig selv, til at respekter og kunne li mig bedre end alle andre!

Hvilket indtryk giver super geniet primitiviteten mellem mine øre af hans personlighed og min egen tilsvarende?

Jeg mener, i tror da vel ikke at al begavelsen med dens komplette viden og indsigt har manipuleret mig
til at få et negativt indtryk af hans personlighed? Og mig til at tror jeg ikke høre mere til blandt Øf grise tiltrukket af aber,
end blandt rigtige mennesker?

Er jeg måske blevet til en storheds vanvittig dumskabt udover bare at være en dumskabt af at være i nærheden af perfekten?

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Kontanter har jeg tjent idag, jeg Alfa Nicolaysen!

Og på Onsdag ser jeg højst sandsynligt næste afsnit af Cassian Andor, de første fem afsnit var ok
og jeg er spændt på at se hvordan det går dem når de plyndre Empiret's lønnings kontor/fæstning
for en hel sektor!

Uden at falde død om!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Bevisførelsen for at kvinder er værdiløse skabninger er så tung at selv hvis jeg var under 39
ville det ikke længere kunne lade sig gøre at modbevise det!

Det er heldigvis ikke lykkedes at gøre mig til en bøssekal eller forkert på andre måder!

Det betyder at deres værdiløshed sidder på udtalelsen "Du må ikke gøre virkeligheden forkert"
og at de egentlig ikke har og aldrig har haft andre muligheder en at være et dårligt eller godt skadedyr,
udover den ene ting at føde børn er de en hæmsko for arten har aldrig været andet og kan aldrig blive andet!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Jeg havde købt to gaver til mig selv til min 50års fødseldag så jeg ikke glemmer det,
men nu har jeg ædt dem!

Men jeg har fået to gaver til min halvtreds års fødseldag, jeg har bare spist dem et halvt år inden!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Jeg er kommet til at gøre bæ og tis i mine bukser fordi jeg blev bildt ind at der
er nogen der kan finde på at give mig venninder i gave der ikke er blandt de
0,2% fysisk mest attraktive og højtbegavede af kvinderne i alderen 16-23år!

Det ene er noget lort og det andet noget frygt/pis!

Så for at redde menneskeheden (noget der ikke kan lade sig gøre eftersom jeg er over 39år)
må i finde en anden måde at præstere det mest umulige i universet, det at bryde igennem
ødelæg og levere til mit anti-depressions anlæg, min bolig, til jeg den Deprimerede,Ærke Peter
mine Eng-le at rumstere rundt på!

En ring på Hjernen,En ring på Hjørnen, kvante mekanisk af tortur, den eneste ægte Hjørnering,
Enhjørringen som er jeg!

Den største tyr i universet med mine horn snurret rundt om sig selv, stadigvæk og altid, de eneste
frontallobes stærke nok, til at holde styr på, en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig
grave sig igennem en singularitet!

I kan få sygdommen aids i gave fra da jeg blev tretten år gammel!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Jeg kan prøve og tage nog toilet papir med lort på med ud og vise det til folk på gaden,
det er helt naturligt og helt normalt, faktisk så betyder det at jeg er bedre end andre på min
alder de kan nemlig ikke skide lort ud af deres røvhul længere, jeg derimod er en rigtig mand!

Måske jeg skulle gå hen og blive helt artistisk og gøre noget kunst ved at smøre det på en væg
et eller andet sted udenfor, så folk kan forstå hvor begavet jeg er........egentlig!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Det er sådan at det er komplet ligemeget om piger og kvinder er til grin, komplet ligemeget
om de er latterliggjort, de grimme af dem bliver ikke kneppet og de de ugrimme bliver kneppet
uanset om de er til grin eller ej!

Det er komplet skide ligemeget!

For en man dreng/mand er det noget helt andet!

Hvis jeg bliver fuldt bedøvet i en tandlægestol og udsat for alt mulig vanvittig lort i bevidstløs tilstand
mens det bliver filmet og lagt ud på internettet så er jeg ikke til grin, jeg er ikke latterliggjort,
jeg er noget helt andet!

Bliver jeg viftet i min bolig, programmeret,torteret og programmeret til at være mest mulig torteret af
mennesker der skulle afhjælpe en depression så er jeg ikke til grin, jeg er ikke latterliggjort
........jeg er noget helt fandme andet!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Hvor heldigt for jer at det ikke er jer der ikke er værdiløse uden betydning, latterlige og komplet til grin!

Prøv og tænk hvis det var jer der ikke var værdiløse uden betydning,latterlige og komplet til grin,
hvor grimt det havde været for jer!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Alt fremtidig vægttab og fasteri er udsat indtil at jeg ikke længere bliver torteret på
mine fødder af ødelæg/programmering!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Jeg kan simpelthen ikke købe Okse Cuvette,Højrebsfilet,Ribeye Roast i Rema1000 længere,
alting smager så råddent og grimt, både når det er nu tilberedt og også når det er resterne
dagen efter!

Den eneste vare de har tilbage der får mig til at gå i Rema1000 er Nescafe Espresso!

Og så en gang imellem Meat Group's Kalve Cuvetter/Culotter(England??) når de har dem!

Jeg har mistænkt hende idiot luderens hylen og skrigen om at hvis man ikke kunne li hendes
mareridts visioner så kunne man ikke li Danmark, fordi de der rådne ting er allesammen
Dansk Ungkvæg og Dansk Kalv............

Jeg kan jo ikke bruge hele livet på at spise ting der traditionelt er blevet anset for at være usunde,
eller også spise ting der smager råddent eller er rådne ting.......sku da ikke fordi jeg er deprimeret!

Jeg tør ikke når at resterne også smager råddent dagen efter og jeg har lige siddet og husket, der
at...altså forrige gang, det går bare ikke!

Jeg fandt et sted man kunne købe Cuvetter,Culotte osv osv.........forrige gang, men har ikke haft bestilt
noget der endnu, det var dem her http://mrbeef.dk

Jeg bliver nok nødt til at prøve dem, fordi ellers går det ikke!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Tilbereder man den som en Oksesteg sådan en Ribeye roast eller Højrebs filet, skære den midterste skive ud,
så ser den pæn ud......men den er rådden, på smag er den rådden og på lugt også en del!

Rådden!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Ok, jeg kan godt lige skrive her nederst at ødelæg har givet folk lov til ikke at opføre sig ødelæggende
på forsøgsbasis samtidig med at moderatorene bliver fjernet!

Jeg syntes lidt at det er noget pjat, da jeg ikke har set tegn på at folk bliver styret rundt via
entangelment i lang tid!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Ok ,der er noget jeg har lovet at rette op på fordi 'ellers er de helt forkerte i hovedet!'

altså........

Hvis der står en Mastif,Rotweiler eller Schæfer hund og siger til dig: Jeg er en livsfarlig morder!

Så ved man det er noget lort og står der og indser at de egentlig er farlige!

Men hvis at en Chihuahua står og siger det samme så er reaktionen for det meste at
udbryde: Ja, du er........en ond morder..livsfarlig på alle måder i sandhed og så smågrin samtidig
uden at være bange for at den kan se tænderne når man griner!

Og egentlig, altså, det sidste er sådan at det er med Kim Rømer Hansen, at i ved.....at altså!

Jeg er og var egentlig ligeglad, nogen syntes måske det er ondt at forklare det nu og ikke dengang til
de der småforvirrede langhårede typer med bryster!

Jeg ved andre har været irriteret over det og kaldt Kim, Hassan offentligt en del gange og med hans hårfarve
og statur har det været det onde syntes jeg, da DF's hyæner har haft det med at være livsfarlige over for de små!

Men altså det er sådan.....Kim er ikke dum eller noget men han er absolut heller ikke et geni og altså!

På alder og sådan er det ligemeget at skrive sådan nu, egentlig......men jeg huskede at jeg egentlig lovede at gøre det,
rette lidt op, så det er hermed gjort!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke