Hvorfor Lars Løkke fraråder Mette at blive Generalsekretær i NATO.

Lyrik

NATO kæmper imod Rusland inde i Ukraine. Og nogen gange inde i selve
Rusland.
Den Socialdemokratiske tidligere statsminister for Norge "Jens
Stoltenberg", har lige nu opgaven. Men han skulle være gået af for et år
siden. Han fik afgangen udsat.

Nu skal han erstattes.
Ruslands værste fjender er "Socialdemokraterne". Kan du huske "Sanna
Marin"? Hun var også Socialdemokrat.
Det er hadet fra det kommunistiske USSR, der klæber fast. Det er blevet
et hovedløst had til landet og til folket.

Så hvordan er Mette gearet? Hun har "Klister-hadet"!
Hun er "Magtfuldkommen"! Det passer med "Stoltenbergs magtfuldkommenhed"!
Jamen Rusland er jo blevet ortodokse kristne??

Det var "Anders Breivik" også! Så hadet til "Kommunismen" kunne arves af
den kristne -Breivik! Heldigt for Socialdemokratiet har de også en kamp
mod de troende! Har de ikke opfundet Non-firmationen??
Hadet og magtfuldkommenheden er det Socialdemokratiske "Bakhmut"!

"Du må ikke tage jobbet for Danmarks skyld"! Jamrer Lars Løkke!
"Du må ikke dræbe minkene! For Danmarks skyld"!

Men Mette er magtfuldkommen og tænderne løber i vand af begær efter den
højeste magt- På Jorden-Generalsekretær for NATO!!

Når hun giver efter for tilbuddet, så arver hun skylden for mange
russeres død, som NATO står bag. Det er her Danmark kommer i klemme,-og
det ved Løkke!
Men ændrer det meget? Vi var i gang med at sende russiske krigsskibe til
havets bund og sprænge gasledninger, anført af "Stjernepsykopaten"!
Vi smiler i lyset, men opererer i mørket!

Går hun efter stemplet i sin egen sjæl,-så tager hun jobbet!

jens

J. Nielsen

On Fri, 2 Jun 2023 04:48:21 +0200, Lyrik <jenser...@gmail.com> wrote:

> [...]
>Vi smiler i lyset, men opererer i mørket!
>
>Går hun efter stemplet i sin egen sjæl,-så tager hun jobbet!

Jeg troede Gucci-Helle var ambitiøs, men hun kunne dog nøjes med et job som
direktør for Save the Children International. Det er tilsyneladende anderledes med
vores krigsgale statsminister, for hende er 'magtbrynde' et positivt ladet ord.

Apropos NATO: Russiske hard-liners har luftet tanken om at holde de mest
krigeriske europæiske politikere ansvarlige for våbenstøtten til Ukraine. Der vil
nok blive længere mellem de besøgende politikere i Kiev, hvis der er udsigt til
uventede missil-gæster.
--

-JN-

Bo M. Mogensen

Den 02-06-2023 kl. 04:48 skrev Lyrik:
> NATO kæmper imod Rusland inde i Ukraine

Nu er der jo ikke tropper til stede , det er sandt den frie verden
støtter Ukraine i deres selvforsvar , hvad ikke havde være nødvendigt ,
hvis Putin havde holdt sig ude af Ukraine .. jeg tror strengt taget det
er kommet bag på ham , han troede det ville være Krim om igen , det blev
det ikke.

@

wrote:

>NATO kæmper imod Rusland inde i Ukraine. Og nogen gange inde i selve
>Rusland.

jae, sådan kan det jo gå når den agressive Putin angriber han møder
selvfølgelig modstand,

de allierede bekæmpede da også Hitler i Tyskland