Nu skal serberne afvæbnes!

Lyrik

Hvilket indikerer at danske soldater er på vej for at tvinge serberne
til at holde "Gilde for muslimerne".
Når danske soldater ankommer vil det være til et afvæbnet Serbien!

For vi har ikke så mange soldater at gøre godt med, så modstanden skal
være minimal.

Vucic er i fuld gang med at afvæbne serberne.
Spænd bælte danske mænd! Nu skal i afsted igen.
Vejen er banet med afskaffelse af det militære forbehold mod at kæmpe
under stjerneflaget ledet af "Ursula von der Leien".

jens

Jesper Ørsted

Jens,
Jeg er ikke rigtigt med på hvad du taler om. Har du nogle links?
Fordi, mig bekendt er er der ingen hverken i Danmark eller EU der
har nogensomhelst planer i Serbien, andet end at tilbyde dem
medlemsskab af EU.

Слава Україні! (Slava Ukraini)
Героям слава! (Heróyam sláva!)🇺🇦🚜💨

Jesper

Lyrik

On 26-05-2023 23:54, Jesper Ørsted wrote:

> [...]
> Fordi, mig bekendt er er der ingen hverken i Danmark eller EU der
> har nogensomhelst planer i Serbien, andet end at tilbyde dem
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Det er godt nok vært at overskue, men der kom et ekselent link i dag!
Og-jeg har ikke glemt dig:

https://www.youtube.com/watch?v=CRYtJLw_VVw

Direkte fra en af hestenes mund.

jens

Lyrik

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Det har en del konsekvenser.USA vil lancere EU som "Et Konstantinopel
versus Washington som det basale Rom"
Til det formål skal EU militariseres og have deres egen hær. Et skridt
på vejen var da **Danmark stemte forsvarsforbeholdet væk!**
Kosovo-grænsen er en grænse som Ukraine, grænsen til Russisk
indflydelse, idet Serbien er Græsk/Russisk Ortodoks.

Nu skal EU ordne forholdet der, med kæp og gulerod-metoden.
Gulerod:"Hvis i makker ret kommer i ind i EU!
Hvis i ikke makker ret, så kommer danske soldater ind som "Peace keepers"!
Og by the way:"USA bakker Danmark op"!
Danmark bliver mere og mere fjenden for Rusland! Og for at bakke det op,
så blev Ruslands gaseksport sprængt i luften i danske farvande, ud for
Bornholm, hvor Ruslands største danske fjende, udenrigsminister-
"Psykopaten" residerede!
Ham som i øvrigt var "Sengekammerat" med deres største ukrainske
fjende:"Udenrigsminister:"Volodymir Kuleba"!

Kigger man igennem sigtekornet på en Kalashnikov så fremkommer et
tydeligt billede af Danmark i den anden ende!

jens

Bo M. Mogensen

Den 24-05-2023 kl. 09:05 skrev Lyrik:
> Når danske soldater ankommer vil det være til et afvæbnet Serbien!

for lige at frigøre os fra evt tvivl , så er du af den opfattelse at
Danmark vil sende militær tropper til Serbien for at afvæbne dem ?

Hvordan forestiller du dig det , skulle ske ?

Lyrik

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Under NATOs krig imod Serbien var der også danske tropper. Jakob Elleman
Jensen var soldat ved den lejlighed. Han var "Fredsbevarende styrker".

Forsvarsforbeholdet bremsede "Fredsbevarende styrker" i EU regí.
Men a USA har tørret "Det fredsbevarende i Bosnien" af på EU, så kan EU
foreslå udkommandering af danske "EU-styrker"!

Sådan forestiller jeg mig det kære lammehale. Vil du "Dikke" i baggrunden?

jens

Jesper Ørsted

On Thursday, June 1, 2023 at 3:45:49 AM UTC+2, Lyrik wrote:

> Det er godt nok vært at overskue, men der kom et ekselent link i dag!
> [...]

Media Bias/Fact Check
https://mediabiasfactcheck.com/redacted-bias/

Overall, we rate Redacted Right Biased and Questionable based on promoting conspiracies, pseudoscience, propaganda, false claims, and failed fact checks. (D. Van Zandt 11/30/2022) Updated (01/19/2023)

Source: https://redacted.inc/

Last Updated on January 19, 2023 by Media Bias Fact Check

Bo M. Mogensen

Den 02-06-2023 kl. 09:02 skrev Lyrik:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Under NATOs krig imod Serbien var der også danske tropper. Jakob Elleman
> Jensen var soldat ved den lejlighed. Han var "Fredsbevarende styrker".

ligefrem krig ? det var fredsbevarende styrker der blev sat ind efter
folkedrab

> [...]
> foreslå udkommandering af danske "EU-styrker"!
>
> Sådan forestiller jeg mig det kære lammehale. Vil du "Dikke" i baggrunden?

Ja det er yndigt - men sig mig hvorfor skulle nogen få den ide at rykke
ind i Serbien ? der er ikke krig ...

Lyrik

On 02-06-2023 14:23, Bo M. Mogensen wrote:

> Ja det er yndigt - men sig mig hvorfor skulle nogen få den ide at rykke
> ind i Serbien ? der er ikke krig ...

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Fordi halvdelen af Kosovo bliver kaldt Bosnien. Her bor et sammenrend af
Albanere og uproduktive muslimer som ikke magter at styre området de bor
i. Derfor udvandrer de så snart de kan snige sig ind i EU. Tyskland er
deres foretrukne mål.

Men de SKAL være der fordi det er grænsen til russisk indflydelse. Og da
de ikke kan styre sig selv, har USA beordret at serberne, deres fjender
som USA har reddet dem fra, til at bestyre deres område.

Det vil serberne ikke! De protesterer! Og så må de mærke styrken fra USA
og vasallen EU, som vil tvinge dem til at bestyre "Muslimistan"!

Samtidig med at de ikke selv kan styre landet, de har besat, så holder
de valg!? Serberne boycottede valget og den frække muslim fik kun 4% af
stemmerne.

Men han må alt for USA. Nu skal EU overtage kontrollen med området, idet
NATO har tabt pusten, og her kan Danmark komme ind i billedet da vi har
opgivet forbehold imod EU's militære opgaver.

jeg kan ikke gøre det tydeligere Lammehale! Andre må hugge det i ruiner
for dig.

jens

Bo M. Mogensen

Den 02-06-2023 kl. 17:45 skrev Lyrik:
> Men han må alt for USA. Nu skal EU overtage kontrollen med området, idet
> NATO har tabt pusten, og her kan Danmark komme ind i billedet da vi har
> opgivet forbehold imod EU's militære opgaver.

ah ha , hvornår regner du med at Nato / Eu vil sætte tropper ind i et
land der ikke har nogen konflikter ?

Lyrik

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ingen konflikter? Bosniakkerne har erobret serbisk Kosovo land og lader
serberne administrere det de har erobret?? Er det ikke en konflikt??

Politiken under nu afdøde Tøger Seidenfaden ville give det erobrede
Kosovo land navnet Kosova! er det ikke en konflikt?

Kristne der skal lege tjenere for udygtige muslimske fjender! Er det
ikke en konflikt ???

Jeg ved godt at lammehalen signalerer konfliktskyhed, men ærligt talt
kan du ikke se konflikter her?

Pseudovalget som serberne boycottede? Er det ikke en konflikt?

4-% stemmeafgivelse til NATO's udvalgte muslim? Jeg ser konflikt her,
men hvad ser du lammehale? Harmoni og forbrødring? >;o)

jens

Bo M. Mogensen

Den 03-06-2023 kl. 12:53 skrev Lyrik:

> Jeg ved godt at lammehalen signalerer konfliktskyhed, men ærligt talt
> kan du ikke se konflikter her?

jo men hvad kommer det Nato & EU ved ? det var dig der var inde på der
skulle landsættes Danske tropper `?

Lyrik

Det er det rædselsscenarie jeg ser! Det var derfor jeg ikke mente at vi
skulle opsige forsvarsforbeholdet. Det er som jeg ser fremtiden.

jens