Putins sygelige Sovjet-imperie drømme

"Jesus-loves-you" skrev
7823 news:g80irn$1bie$1...@newsbin.cybercity.dk

> Dét, vi skal bemærke, er, at det slet ikke har kunnet lade sig gøre, hvis
> ikke man (inden denne ydre territoriale offensiv) havde kvalt al intern
> modstand i Rusland først, hvorfor vi for Domstolen° - om muligt - vil
> forsøge at føre bevis for en dicideret russisk *sammensværgelse*.

(Kilde: Kristeligt Dagblad, Onsdag den 10 september 2008, side 5)

=== citat start ===

af David Milliband (Storbritanniens udenrigsminister, red.)

Premierminister Putin beskriver Sovjetunionens sammenbrud som "den
største geopolitiske katastrofe" i det 20. århundrede. ...
Rusland kan og bør have interesser i nabolandene, men ligesom alle andre
må de gøre sig fortjent til at få indflydelse. De udgør jo ikke det
"post-sovjetiske område", som premierminister Putin så ofte henviser til.

=== citat slut ====

Comapre with ...

7961 news:g9tfig$31ao$1...@newsbin.cybercity.dk

> Fint. Denne din udmelding kan jeg lide at høre ... :-)
[ ... ]

> Og *netop* derfor skal rusland IKKE invadere Georgien og stjæle
> landområder for dem!!!

ET-Break:
(2008-09-10, Wednesday, day no 254, CET 14:43, GMT 12:43)
- "Så sandt."

CET 14:43
- "Min ven."

And ? ...

Last OUTPUT: 7980 news:ga8cf2$ut1$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7981

"Jesus-loves-you" skrev
7981 news:ga8g2g$10ba$1...@newsbin.cybercity.dk

Hvorfor er denne Sovjet-imperie-drøm så drøn hamrende farlig ?

Fordi den kun kan realiseres på andres *bekostning*, som nu fx. tilfældet er
mht. Georgien.

Hitler forsøgte at realisere sin sýgelige drøm, og det skete også på andre
menneskers bekostning. Det er heri det psykopatiske kommer ind i billedet,
og det medførte også 2. Verdenskrig.

Men der er en afgørende forskel på dengang og så nu; fordi dengang var
atombomben endnu ikke blevet opfundet.

Jeg, psykopatus, har ret til at herske over ...

Søg *psykiatrisk* hjælp, for dælen, førend vi alle ligger i atom-graven.

There is no alternative...

ET-Break:
(2008-09-11, Thursday, day no 255, CET 09:27, GMT 07:27)
- "Med venlig hilsen."

CET 09:27
- "Os."

Det må nok have været ironisk ment, det der med 'venlig' hilsen, antager
jeg.

Last OUTPUT: 7981 news:ga8g2g$10ba$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7982