Obersturmbanfuhrer Mette von Frederiksen

Jens Bech

Feb 15, 2024, 8:10:46 PMFeb 15
..er i Deutchland for at bygge en ammunitionsfabrik!!???

Hvor dybt kan vores leder synke?

Hvad har Rusland gjort Mette?

Hvis det lykkes Mette at starte krig imod Rusland så er det godnat Danmark!
Stop hende en eller anden!

jenserik

Bjarne

Feb 15, 2024, 8:55:26 PMFeb 15
Mon du virkelig er så dum som du lyder?
Det nægter jeg at tro på.
For det er jo umuligt, end ikke et bræt er så dum

Bjarne.

Martin Larsen

Feb 16, 2024, 5:39:55 AMFeb 16
Hun optræder skandaløst.

'I krig er ord ikke nok' - siger den blodtørstige kone gudhjælpeme. Er
hun et bevis på at kvindelige regeringschefer ikke er det bedste?

Jens Bech

Feb 16, 2024, 5:58:50 AMFeb 16
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Det siges at de menige socialdemokrater skal slå hælene sammen og gøre
hunør sigende:" Fûrer befel, wir folgen"!

Hun får den samme skæbne som den anden fører hvis hun fortsætter,
hovedløst som hun er begyndt.

jenserik

E.D

Feb 16, 2024, 8:48:27 AMFeb 16
fredag den 16. februar 2024 kl. 02.10.46 UTC+1 skrev Jens Bech:
> ..er i Deutchland for at bygge en ammunitionsfabrik!!???
>
> Hvor dybt kan vores leder synke?

Den rådne sump hun befinder sig i er bundløs.

> Hvad har Rusland gjort Mette?

Spørgsmålet er nærmere hvad Rusland har gjort den globale magtelite agenda-politikere som Mette tjener.

> Hvis det lykkes Mette at starte krig imod Rusland så er det godnat Danmark!

Det gør det ikke, men der er god propaganda værdi i den våbenfabrik.

> Stop hende en eller anden!

Hun er desværre for Danmark urørlig.

--

ED

Helle Jensen

Feb 16, 2024, 9:13:40 AMFeb 16
E.D wrote:

> Den rådne sump hun befinder sig i er bundløs.

> Spørgsmålet er nærmere hvad Rusland har gjort den globale
> magtelite agenda-politikere som Mette tjener.

Hvad har verden dog gjort mod dig?
Hvorfor så megen bitterhed mod det fædreland der holder hånden over og under dig?
Har du sniffet for meget Dalgas?
https://www.sundhed.dk/borger/patienthaandbogen/sundhedsoplysning/narkotiske-stoffer/snifning/

--
Helle Jensen

E.D

Feb 16, 2024, 10:27:45 AMFeb 16
Hvordan du når frem til, at jeg skulle bebrejde verden noget, eller være bitter på mit fædreland vil jeg ikke gætte på. Mine motiver er modsat det du påstår, så det rette spørgsmål her er hvad jeg har gjort dig Helle?

--

ED

Bo M. Mogensen

Feb 16, 2024, 12:11:31 PMFeb 16
Den 16/02/2024 kl. 02:10 skrev Jens Bech:
> ..er i Deutchland for at bygge en ammunitionsfabrik!!???

en sag i mellem 2 demokratiske nato medlemmer ..

> Hvor dybt kan vores leder synke?

at sikre demokratiet imod angreb fra fjendtlige magter ?

> Hvad har Rusland gjort Mette?

ud over de har angrebet et Europæisk demokrati og dermed udgør en
trussel imod os alle så næppe noget ..

> Hvis det lykkes Mette at starte krig imod Rusland så er det godnat Danmark!

Du lever sgu i et parallel univers selvf er der ingen der angriber
Rusland spørgsmål er om at beskytte sig selv imod yderligere angreb fra
dem Russiske diktator

> Stop hende en eller anden!

tænker du vi bare skulle overgive os til Putin og blive en del af hans
discount diktatur ?

Bo M. Mogensen

Feb 16, 2024, 12:12:33 PMFeb 16
Den 16/02/2024 kl. 11:39 skrev Martin Larsen:
> Hun optræder skandaløst.
>
> 'I krig er ord ikke nok' - siger den blodtørstige kone gudhjælpeme.

hvor i er det forkerte i det ? tror du hårdt sprog brug vil standse Putin ?

Bo M. Mogensen

Feb 16, 2024, 1:44:32 PMFeb 16
Den 16/02/2024 kl. 14:48 skrev E.D:

> Den rådne sump hun befinder sig i er bundløs.

Det heder demokrati nogen gange kommer der nogen til magten man ikke er
enig med og tak gud for det ...vi har et valg.

Bo M. Mogensen

Feb 16, 2024, 1:46:56 PMFeb 16
Den 16/02/2024 kl. 16:27 skrev E.D:
> Hvordan du når frem til, at jeg skulle bebrejde verden noget,

ah du er noget bitter over det demokratiske flertal nu en gang leder landet.

Helle Jensen

Feb 17, 2024, 2:23:49 AMFeb 17
Jeg stillede dig blot et par reelle spørgsmål, som du så straks
opfatter som personforfølgelse og personangreb.

Er spørgsmålene for svære for dig at svare på?

Det er en reel sag at være kommunist, men at smide fædrelandet
under bussen, forekommer mig lidt rabiat, det har da trods alt sørget
godt for dig, og gør det stadig, et gammelt ordsprog siger, at man
ikke skal bide den hånd der kommer med overførselsindkomsten,
øhh maden.

--
Helle Jensen

Helle Jensen

Feb 17, 2024, 2:29:41 AMFeb 17
Enig, han er heldig med at man her i landet kan ytre sig som man vil,
den går ikke i det land han forherliger, det har vi jo lige set med Navlnyj,
om Erik har sniffet Dalgas, eller hvad der er galt med ham, det må guderne
vide, men noget galt er der.

--
Helle Jensen

E.D

Feb 17, 2024, 7:43:22 AMFeb 17
Det der åbenbart er galt med mig er, at jeg ikke opfatter Danmark som et land der skal støtte et ekstremt voldeligt statskup udført af folk med nazi-ideologier. Jeg opfatter heller ikke Danmark, som et land der skal vende det blinde øje til etnisk udrensning, herunder massedrab, folkemord og brutal undertrykkelse af politiske oppositioner. Ligeledes opfatter jeg heller ikke Danmark som et land der på nogen måde skal bidrage militært eller politisk til sådanne aktiviteter. Faktisk er det dig og din ven Bo der er ekstremt udanske i det lys, så spar mig for jeres latterlige stråmænd og fornærmelser, okay?

--

ED

Helle Jensen

Feb 17, 2024, 10:57:29 AMFeb 17
Din holdning er jo som en til en, til den der gives udtryk for i Skub,
I nævner overhovedet ikke Ruslands overfald på et fredeligt naboland,
og forherliger Ruslands tidlige overfald og annekteringer af nabolande.

Guskelov er I kun ca. 160 af disse forskuede hjerner i Danmark

--
Helle Jensen

Peter Nicolaysen

Feb 17, 2024, 11:37:37 AMFeb 17
Ja, der er en del der har mistet alt deres lort i Ukraine, nu når jeg aldrig har fået en erstatning
for at blive programmeret til aldrig at have nogen venninder og til aldrig at kunne skaffe til mig
selv venninder.....og heller ikke har fået kællinger i gave!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

@_PHD

Feb 18, 2024, 8:01:28 AMFeb 18
uvidende tåber våser stadigvæk løs,

at opruste er jo netop at ønske fred -

"Hvis du ønsker fred, da forbered dig på krig" er ern sandhed som
ingen kommer udenom,

men tåberne våser sikkert bare videre

@_PHD

Feb 18, 2024, 8:03:51 AMFeb 18
det var ikke Chamberlains tåbeligheder der stoppede tyskerne,
det var folk med våben i hånden,

at sige fy skamme til putin ER prøvet, det virker ikke,

så hvad forslår alle tåberne så at nam gør?

lad os høre???

Lyrik

Feb 18, 2024, 9:26:47 AMFeb 18
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Når man svarer dig så placeres du en i kategorien "Tåbe"

Du tvivler aldrig på dig selv! Du har per definition:"Altid ret"!

Vi danskere har gryndlagt Rusland med prins Rurik som den første hersker.

og udstyret dem med kristendom i form af Den ortodokse kirke.
Hvorfor skal vi ødelægge vores fineste handling?
Rusland er et godr sted at være borger. Varerne koster en fjerdele af
hvad de koster i USA. Gaderne er rene, Metroen er verdenskunst. De har
to køn og de fastholder familien som samfundets grundlag.

Russere bliver udryddet i Slyngelstaten Ukraine og russerne går ind og
forsøger at beskytte dem! der er intet galt i at være russer. De kan
være stolte!
det er Ukrainerne der skal stoppes! Men du er "Chamberlain"!

jenserik

Bjarne

Feb 18, 2024, 12:37:00 PMFeb 18
Hvor tit har du været i Rusland, og hvor længe?
Du må jo kende det godt når du elsker det så højt.
Ja åbenlys langt mere end du elsker Danmark, som jeg troede var dit
fædreland.
Og hvorfor flytter du dog ikke til dette paradis, som du jo mener det er?.

Bjarne.

Bjarne

Feb 18, 2024, 12:39:38 PMFeb 18
Ja du er da svær at lukke munden på.
Men vås du blot videre, det er jo ret morsomt.

Bjarne.

Peter Nicolaysen

Feb 18, 2024, 11:33:10 PMFeb 18
Kalkun brystet ligger og simre i Sesam Olie, røde linser er klar til at hælde i og
oven på min computer står de fineste Vanilje Ærter man kan gøre ud af Vanilje
Protein drik og vaskede Røde Split linser klar i et tidligere tomt glas
Nescafe Espresso til at blive afprøvet som proteinrig desert/drik!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Feb 18, 2024, 11:51:39 PMFeb 18
Det er kun fordi Wegovy kommer i håndkøb at jeg har travlt med at spise mad min
smagssans kan smage!

Det er noget helt andet når det ikke er 'værst mulig' på smagssans!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

E.D

Feb 19, 2024, 12:38:53 PMFeb 19
Demokratiet blev ofret, hvornår fatter du det?

Protesterne i Ukraine er præget af højreradikale voldsgrupper
https://www.dr.dk/nyheder/udland/protesterne-i-ukraine-er-praeget-af-hoejreradikale-voldsgrupper

Ruslands frygt for en fascistisk magtovertagelse i Ukraine er ikke ren propaganda. Højreradikale partier har indtaget tunge poster i Ukraines nye magtelite, påpeger forskere.
https://www.dr.dk/nyheder/udland/forskere-advarer-mod-hoejreradikale-i-ukraines-regering

Behøver du at vide mere om den rådne sump?

--

ED

Lyrik

Feb 19, 2024, 5:43:57 PMFeb 19

Der må være en del gennemtræk i din øverste etage. Jeg tror du skal
spørge Jesus Botten hvoedan du kommer videre.

Det er en gruppe for politik. Hvad er din politik??

Lyrik