Er Elon Musk i lommen på Putin?

Kim Larsen (BlockNews.net)

Feb 20, 2024, 8:31:27 AMFeb 20
Noget kunne tyde på det. Jeg troede at Elon Musk ville sikre
ytringsfrihed på X (Twitter) da han købte X men åbenbart kun så længe at
budskaberne flugter med Elon Musk egne synspunkter. Så meget for Elon
Musk syn på ytringsfrihed. Fuld adgang for Donald Senilix Trump, ingen
adgang for Julia Navalny.

Absolut skuffende adfærd fra Elon Musk:
https://politiken.dk/kultur/medier/art9771958/Julia-Navalnajas-konto-på-X-er-blevet-spærret

--
Kim Larsen (BlockNews.net)
E-mail: kl2...@gmail.com

Bjarne

Feb 20, 2024, 1:35:08 PMFeb 20
On 20.02.2024 14.31, Kim Larsen (BlockNews.net) wrote:
> [...]
>budskaberne flugter med Elon Musk egne synspunkter. Så meget for Elon
>Musk syn på ytringsfrihed. Fuld adgang for Donald Senilix Trump, ingen

Har man virkelig så store lommer i de russiske bukser?
🤪🕴️🥺
Bjarne.