Et flertal af amerikanerne er imod donationer til Ukraine!

Jens Bech

Feb 15, 2024, 5:26:51 AMFeb 15
USA savner meget bistand til amerikanske interesser.
Men hvorfor fortsætter man så støtten til krigen i Ukraine?

Partierne i Kongressen taler om amerikanske interesser.
Men de nøjes med at tale om det. Handlingsmæssigt gør de det stik modsatte.

Hvert andet år er de på valg.

Du kan sidde og ringe rundt for at få støtte til dit hver andet år valg.
Et hårdt arbejde. Eller du kan tale med en lobbyist der kan spare dig
for det arbejde ved at række dig en check som dækker din valgkampagne!

De fleste vælger det sidste!

jens

--
Denne mail er blevet tjekket for vira af Avast-antivirussoftware.

Peter Nicolaysen

Feb 15, 2024, 5:49:33 AMFeb 15
Ja det er skide ligemeget med dem og Russerne, de har aldrig gjort en skid for mig alligevel!!

Skynd jer at sætte penge ind på min konto:
(IBAN:DK62 2000 8967 1255 72)
(BIC:NDEADKKK)

Når nu det har vist sig at jeg er en religiøs vigtigfuldhed og har været det hele livet
uden at vide det og uden at blive betalt!!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke......Sane Peter uden at det er ti procent
eller noget for Tyskerne, Myndig osv....konto, kort og stemmeseddel osv....

Peter Nicolaysen

Feb 16, 2024, 10:04:51 AMFeb 16
En Alfa male Sat af livet inden det gik igang, Sat A Nicolaysen!

Den første og den sidste af min linje indtil videre, min mor's sidste og min far's
første såvel som sidste!

Min ældre søster har en anden biologisk far end jeg selv og er ikke datter af Gerhard!

En Analfabetisk præst syntes at det skulle være både et c og et y i mit efternavn da
jeg blev døbt tre måneder gammel, hvilket gør mit efternavn anderledes end min Far's!

Alfa Nicolaysen by default, den første og den sidste af min linje indtil videre, den første på
bogstavs fnidder og den sidste på alle måder!

Bundet i hjernen af Sat A Nicolaysen entusiaster, stripminet for alle de signaler mellem
mine neurons og glia celler der indikere og er ting som selvtillid,selvsikkerhed,selvværd og Dominans!

An Peter, Deprimeret Ærke og alle Alfa males med frontallobes i horn klasse, en mig ellers havde jeg
heddet en Flerhjørring, jeg den altid gode jeg der kan inducere had og gøre regnvejr den eneste ægte
Jihadist i universet

En ring på hjernen, en ring på hjernen, kvante mekanisk af tortur, den eneste ægte Hjørnering,
Enhjørringen som er jeg!

Den største tyr i universet med mine horn snurret rundt om sig selv, stadigvæk og altid,
de eneste frontallobes stærke nok, til at holde styr på, en kvante mekanisk aktiv brainstem og
samtidig grave sig igennem en singularitet!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Feb 16, 2024, 10:08:03 AMFeb 16
Det har vist sig at uden at skrive overstående er det ikke muligt at
bevæge mine ben når nu jeg skal sidde her og skrive religions ting!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Message has been deleted

Peter Nicolaysen

Feb 16, 2024, 1:12:03 PMFeb 16
Nå, vi skal have myrdet nogen tusinder sunde raske vigtige typer der aldrig går uden for en
dør med Potassium/Kalium så folk kan forstå hvor syndt det er for Carsten Klamskabt
den opkast fremmende underbegavede og ulækre storhedsvanvittige dengang da han
troede han havde Aids!

Miraklet i Danmark, Hjernen de går ud og påvirker via entangelment skal selvfølgelig besudles til
at gøre ting for den ulækre laverstående ulækre Carsten/Karsten Klamskabt efter den måtte forsvare
sig selv mod testikel trykkeri og anden fysisk tortur den var ved at dø af med påstande om at have Aids!

"Du må kun gøre det der er absolut livsnødvendigt for dig selv"(Forstået og gjort på en grim og ødelæggende
måde for selvsamme selv)

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Feb 16, 2024, 1:17:23 PMFeb 16
Lidt mild spirituel sarkasme i overstående.......

Gratis!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Feb 16, 2024, 2:18:43 PMFeb 16
Hvis mænd bliver ødelagte af ikke at være Muslimer og af at ikke blive til Muslimer, så er det sådan at de kvinder der
ikke er Muslimer og ikke bliver/ikke kan blive til Muslimer vil ødelægge nogen mænd på førnævnte måde og andre ikke!

Spørgsmålet er så hvem og hvilken type af mænd er det de kvinder vil ødelægge ud af at blive til Muslimer?

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Feb 16, 2024, 2:36:22 PMFeb 16
Hvor heldigt at Miraklet i Danmark, et enestående Mirakel i menneskehedens historie mellem artens start og afslutning har hverken Ben eller Sten i fornavnet!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Feb 17, 2024, 1:41:49 AMFeb 17
Det har så vist sig at udenlandske mennesker som der bor uden for Danmark, som er der hvor de bor
dem der ikke bor i Danmark har betalt Carsten Klamskabt (en åndsamøbe i sandhed!) penge for at sikre at
jeg ikke har sex med kvinder i Danmark!

Hvilket forklare en del ting bla. Åndsamøbens udtalelser om at jeg aldrig kommer til det have kvinder
i Danmark!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Feb 17, 2024, 6:54:57 AMFeb 17
Vågnede op i en sø af hvid vand efter ikke at have sovet i mere end et par sekunder,
jeg havde hældt den på pga av på lår og pung intensiveret af programmering!

Samtidig blev der gjort en del ud af at jeg skulle skrive at jeg vågnede op i en sø af pis for at
gøre mig til en bedre og mere øvet løgnhals!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Feb 19, 2024, 12:57:00 PMFeb 19
Skynd jer at gøre alt det rigtige istedet for det forkerte!

Så beviser jeg at jeg kan redde arten og få menneskeheden til at overleve hvorefter
jeg slår den ihjel!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Feb 19, 2024, 4:34:52 PMFeb 19
Jeg er holdt op med at syntes at ting er flove og flovt, jeg går ud fra at det er alder relateret
og at regne kraften mellem mine øre har konkluderet at jeg aldrig kommer til at have nogen venninder
alligevel,aldrig har sex og ikke gør afkom!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Feb 19, 2024, 6:42:11 PMFeb 19
Jeg er begyndt at gøre noget klister agtigt ud ved øjne, det har varet en del dage efterhånden
forhåbentligt vågner jeg mere op af det, det føles sådan!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Feb 20, 2024, 2:19:52 PMFeb 20
Brama jeg kan huske det fra da jeg var lille og boede i Sverige mens min far arbejdede
på Dragør færgen!

Men der er jo en del forskel på ris med boller i karry sovs og Oksesteg har jeg siden lært
Jeg den Visnu Peter Testosteronbpden Skib Alfa for anderen og ødelæggeren, favoritridedyr mit
Stjernetegn, lynende hurtig med min Damaru, min timeglas formede tromme, Peter's Tromme!

Bundet i hjernen af Sat a Nicolaysen entusiaster til at gøre ting til fordel for andre og ødelægge
mig selv!

En ring på hjernen, en ring på hjørnen, kvante mekanisk af tortur, den eneste ægte Hjørnering,
[...]

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke, En mig ellers havde jeg heddet en Flerhjørring jeg den altid gode,
som der er alle Alfa males med frontallobes i horn klasse!

Peter Nicolaysen

Feb 20, 2024, 2:23:08 PMFeb 20
Kalve Cuvette med Gule ærter!

Plus Kalk/Magnesium,Jern og C-Vitamin

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Feb 20, 2024, 3:21:00 PMFeb 20
Snart er de manglende halvtreds procent af min IK tilbage, allerede er jeg tæt på at være fri af programmering
der er beregnet på at skræmme mig fra at se film og tv, det er lige før at jeg kan se på SpaceX's booster på skærmen
uden at billeder af puddelhunden Buster bliver sat ind i den visuelle del af min hjerne!

Det har taget meget meget lang tid....et kvart århundrede næsten!

Altså Film/Fjernsyn tingene, det kan være at jeg snart bliver trafik sikker!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Feb 20, 2024, 3:45:54 PMFeb 20
Inden programmering,tortur og programmering til at være mest mulig torteret
var den visuelle del en integral del af min måde at tænke på egentlig den centrale del
og istedet sidder den vanvittige Carsten/Karsten og kræver at jeg tænker i stemmer,gør som
andre siger at jeg skal gøre osv osv......

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Feb 20, 2024, 4:06:50 PMFeb 20
Hvis der er nogen der systematisk render rundt og er dumme svin mod dem
det er det rigtige at være dumme svin imod og den officielle reaktion altid er:
Det er forkert det der er blevet gjort(samtidig med at allesammen ved at det er det sku ikke)
og at ingen er de rigtige til at blive udsat for det der derfor er det blevet gjort ved de forkerte!
(Samtidig med at alle sammen syntes at det er det sku ikke, det blev gjort ved de rigtige at gøre det ved)

Så er det ligesom en klargjort ødelæggelse, klar til at han er sku nok også en rigtig forkert som er den rigtige til st blive smadret en version af:

Vi smadre et tusinde dumme svin, børnemishandlende, slave handlende,Sadist, dyre mishandlede

og så lige en til!

Fordi så, er det ligesom at en til er det samme slags svin og møgdyr som de et tusinde!

Det er jo noget klargjort religions sindsyge gjort klart til at skade min far's mest begavede unge!

Vi smadre lige et tusinde værdiløse lorteaber og så lige en til!

Jeg skal sku ikke sættes i forbindelse med Kjærsgaards idiotaber og Nazister eller for den sags skyld
Afrikanske lorte immigranter udvalgt til at være de mest skadende nydanskere

Nu er jeg så hverken neger eller ny, men i hemmelighed Dansker fordi det er noget man burde skamme
sig over at være efter det jeg har været udsat for!

Peter(Tyrens Stjernetegn(Deprimeret,Ærke