Tysk politi efter Roger Waters

Martin Larsen

https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-29-pink-floyd-medstifter-ser-nazibeskyldninger-som-politisk-angreb

Pink Floyd-Roger Waters ser nazibeskyldninger som politisk angreb.

Pink Floyd er kendt for deres såkaldte anti-fascisme - men tysk politi
fatter ikke kunstnerisk sprog og frihed - de sidder stadig fast i arven
fra det 3 rige.

Det er et soleklart politisk angreb! :-(

Bo M. Mogensen

Roger er pacifist det er sådan han skal forståes og ikke , som en støtte
til Diktator Putin

det resterende PF kommer med en støtte udgivelse til Ukraine
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-08-pink-floyd-udgiver-foerste-musik-i-28-aar-med-saaret-ukrainsk-sanger-i-front

Peter Nicolaysen

Har de sagt noget om hvordan det kan være at min krystal kugle påstår at der er en
smeltet Fløde Harvarti med en pose revet Parmasan ost ovenpå og en gryde Lasagne
nedenunder inden 1.Juni, de fine hvede lag gjort af Tortilla/Taco brød, i min gryde?

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Martin Larsen

Den 29-05-2023 kl. 15:52 skrev Bo M. Mogensen:

> Roger er pacifist det er sådan han skal forståes og ikke , som en støtte
> til Diktator Putin

Putin er demokratisk valgt med stadig stigende popularitet.
Og pacifismen har det ikke godt pt

https://www.bbc.com/news/world-australia-62791089
"Åh, den røde kalkved i engen" :-D

J. Nielsen

On Mon, 29 May 2023 12:39:23 +0200, Martin Larsen <mla...@post7.tele.dk> wrote:

>https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-29-pink-floyd-medstifter-ser-nazibeskyldninger-som-politisk-angreb

>Det er et soleklart politisk angreb! :-(

Naturligvis.

Filmen "The Wall" har snart 45 år på bagen og hverken den eller Roger Waters er
blevet beskyldt for at forherlige facisme - altså lige indtil Waters nægtede at
deltage i fordømmelsen af Putin og tværtimod tillod sig at påstå Rusland var
blevet provokeret til at invadere. Den slags kætterske udtalelser er der ikke
plads til - uanset hvor venstreorienteret manden måtte være.
--

-JN-

Joakim von And

On Monday, May 29, 2023 at 1:39:26 PM UTC+3, Martin Larsen wrote:

> Det er et soleklart politisk angreb! :-(

Fra Twitter:

pollysamson

Since calling out Roger Waters’ antisemitism I receive filth like this every day. #Antisemitism https://twitter.com/ChUnKyPoOp_1976/status/1653680867523305473

De beskeder er efterfølgende blevet slettet af Twitter. Det var åbenbart for hård kost selv for Twitter

Hvad var det så damen skrev som kunne afstedkomme denne tsunami af had rettet mod hende?

Hun skrev såmænd blot:

Sadly @rogerwaters you are antisemitic to your rotten core. Also a Putin apologist and a lying, thieving, hypocritical, tax-avoiding, lip-synching, misogynistic, sick-with-envy, megalomaniac. Enough of your nonsense.

Ja, men kan ikke ligefrem påstå at den gode RW ældes med ynde.

Btw Polly Samson er hustru til David Gilmour, hvis det ringer en klokke.

Martin Larsen

Nå, hvorfor det?

"Roger Waters er klar over de opflammende og vildt unøjagtige
kommentarer om ham på Twitter af Polly Samson, som han fuldstændig
afviser, lød meddelelsen. "Han modtager i øjeblikket råd om sin stilling."

Kællingen & Gilmour er ikke andet end skidne zelindskid-fans - Btw der
er værre typer her på dp ;-)

Lyrik

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Du retfærdiggør at de er efter en musiker fra Pink Floyd? Er du ikke
kommet langt ud af herrefolkslinien?

jens

TomL

Og det er kun et par måneder siden at Pink Floyd blev angrebet fra højre
for at have regnbue på deres social media profiler…

--
Tom, CA

Joakim von And

On Tuesday, May 30, 2023 at 7:53:55 PM UTC+3, TomL wrote:

> Og det er kun et par måneder siden at Pink Floyd blev angrebet fra højre
> for at have regnbue på deres social media profiler…

Mig bekendt tilhører KKK også højrefløjen og de har såmaend været ude og forsvare Roger Waters.

TomL

Det var lidt ment som en joke, den regnbue nogen blev fornærmede over var
fra Dark Side of the Moon, ikke noget Pride noget, som de troede.

--
Tom, CA

Bo M. Mogensen

Den 29-05-2023 kl. 17:21 skrev Martin Larsen:

> Putin er demokratisk valgt med stadig stigende popularitet.

ja han slår jo sine modstander ihjel eller fængsler dem så der er vel
ikke mange at være oppe imod men ligefrem populær `? jeg tror dybest set
det er fordi det Russiske folk aldrig har haft fornøjelsen af at opleve
et demokrati - der var intet under zaren intet under USSR det var noget
rod efter murens fald også kom Putin , en nu stærk mand der hæmningsløst
holder sig til magten

> Og pacifismen har det ikke godt pt

det var synd at sige >
> "Åh, den røde kalkved i engen" 😂

hvad mener du ?

Martin Larsen

Den 31-05-2023 kl. 15:03 skrev Bo M. Mogensen:

> ja han slår jo sine modstander ihjel eller fængsler dem så der er vel

Er det USA du taler om?

> ikke mange at være oppe imod men ligefrem populær `?

Ja, stemmetallene er høje!

Bo M. Mogensen

Den 31-05-2023 kl. 15:54 skrev Martin Larsen:

> Er det USA du taler om?

Nu var det jo Putin du skrev om

> Ja, stemmetallene er høje!

kilde ?

Bo M. Mogensen

> Ja, stemmetallene er høje!

lad os lige få opklaret nogen spørgsmål

du synes Putin er fremragende , hvorfor ?

Du mener invasion i Ukraine er helt på sin plads , hvorfor ?

Hvis ja - skal Ukraine så lade sig indlemme i Rusland ? eller hvad er
tanken ? og hvad skal der ske med dem der ikke ønsker at blive en del af
Rusland ? (hvis det er det du mener bør vær Ukraines skæbne)

Lyrik

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

De har fortjent at miste landet!:

https://yandex.com/images/search?text=nazis%20ukraine

jens

Bo M. Mogensen

Den 31-05-2023 kl. 16:56 skrev Lyrik:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
> De har fortjent at miste landet!:

med farer for at lyde urimelig så er det trods alt deres land

> https://yandex.com/images/search?text=nazis%20ukraine

ja man kan finde alt muligt på nettet , det er umuligt et udtryk for et
samlet Ukraine ...

bevares de troede Hitler kom og befriede dem fra Stalin (i starten) det
er er skrevet om ondskaben Stalin var originalen og Hitler kopien ..

Bo M. Mogensen

Den 29-05-2023 kl. 17:48 skrev J. Nielsen:
> Roger Waters er
> blevet beskyldt for at forherlige facisme

hvor og af hvem ?

J. Nielsen

Åh herregud bette Bo. En ubehjælpsom quote-fucking - er det alt hvad du evner?
--

-JN-

Bo M. Mogensen

Den 03-06-2023 kl. 22:24 skrev J. Nielsen:

> Åh herregud bette Bo. En ubehjælpsom quote-fucking - er det alt hvad du evner?

Det er da en ærlig sag du ikke evner at svare på det du bliver spurgt om
- jeg har været Pink Floyd fan siden 70`rene mest Roger Waters , jeg har
ALDRIG set de ting du postulere ...

Bo M. Mogensen

Den 30-05-2023 kl. 16:36 skrev Lyrik:
> Er du ikke kommet langt ud af herrefolkslinien?

lad os nu se på hvad Roger W B.la har sagt :
“The invasion of Ukraine by the Russian Federation was illegal. I
condemn it in the strongest possible terms,” he said ...

Kim Larsen (BlockNews.net)

Han skulle nok have undladt at udstille sig selv på en scene i
nazi-frakke. Men det er vel med Roger som med andre gamlinge, at
dømmekraften er vigende, bare se Donald Senilix Trump, Joe Biden og
salige Bo Warming, der sker et eller andet til sidst, noget med demens,
eller så'n.

--
Kim Larsen (BlockNews.net)
E-mail: kl2...@gmail.com

Helle Jensen

Berlin, 17. maj:
https://www.bbc.com/news/world-europe-65725902

--
Helle Jensen

J. Nielsen

Her er hvad jeg "postulere"

[...]

Lær at læse indenad, Bo quote-fucker...
--

-JN-

Bo M. Mogensen

Den 05/06/2023 kl. 10:55 skrev J. Nielsen:
> [...]
> blevet provokeret til at invadere. Den slags kætterske udtalelser er der ikke
> plads til - uanset hvor venstreorienteret manden måtte være."

Æhh han sagde b.la : “The invasion of Ukraine by the Russian Federation
was illegal. I condemn it in the strongest possible terms,” he said ...
hvis det ikke er en fordømmelse så ved jeg ikke hvad er ..

Du må ha fat i Nord Korea for at finde sympatier for dine holdninger.

Bo M. Mogensen

Den 05/06/2023 kl. 02:05 skrev Kim Larsen (BlockNews.net):
> Han skulle nok have undladt at udstille sig selv på en scene i
> nazi-frakke.

Det er en del af filmen The Wall , der på den ene side kan være et
billede på den Nazisme der kostede han s far livet - men det er lige så
meget et billede på den forråelse hovedpersonen Pinky går igennem via
sine traumer og mismod ..

> Men det er vel med Roger ..

Nahh han er go nok .. han har blandt andet sagt om krigen i Ukraine :

Bo M. Mogensen

Den 05/06/2023 kl. 08:07 skrev Helle Jensen:

> Berlin, 17. maj:
> https://www.bbc.com/news/world-europe-65725902

jo jo men det er jo en del af filmen og ikke som sådan en forherligelse
af Nazimen , der er et tysk traume om det , hvad er forståeligt nok.

Kim Larsen (BlockNews.net)

Den 31-05-2023 kl. 16:56 skrev Lyrik:
Idiot!

Lyrik