Kørt i et finurligt hul af ødelæg!

Peter Nicolaysen

Ødelæg har lavet et finurligt hul og kørt mig i det!

Egentlig består det i at gøre således at jeg åbner min sidste
pakke cigaretter uden at bestille nye, for at gøre det er det nødvendigt
at flirte med cigaret rygestop i kombination med at gøre av på mit ben!

Desuden så er av på mit ben blevet sikret med at jeg ikke kan finde min
T-Shirt og pengepung,med de to bliver av på benet øjeblikkeligt sat under
pres når jeg humper ned og henter cigaretter hvorimod uden T-Shirt og pengepung sidder jeg og ryger cigarer skodder på mest ødelæggende vis
indtil at nye er blevet bestilt og leveret, det er den mest ødelæggende form for cigaret rygning der findes!

Det betyder samtidig at ødelæg kan jeg få fat på i det øjeblik at jeg åbner min sidste pakke cigaretter uden at bestille nye, noget der kun kan ske efter flirten med rygestop!

"Ødelæg dig selv","Ødelæg dig selv på en måde der ikke kan opdages af andre" plus moderatorer på ødelæggelsen!

Det er selvfølgelig mere ødelæggende for offeret når offeret er bevist om
det mens det foregår!

Den ene situation indeholder at offeret ryger cigaret skodder, den anden at offeret ryger cigaretter og den sidste at offeret holder op med at ryge samtidig med at have uåbnede cigaret pakker liggende!

Ødelæg har så navigeret frem til den mest ødelæggende et rystende antal gange i og ved en person der aldrig kunne finde på at ryge cigaretskodder før og inden ødelæg blev installeret mellem personens øre!

Der er en væsentlig forskel på cigaret skodder der er en halv slukket cigaret man har intentioner om at ryge færdig senere og et cigarer skod fra en slukket cigaret man er overbevist om at man aldrig har noget at gøre med igen!

Der er en masse ting i dette indlæg som kun cigaret rygere og programmerings/tortur offere forstår...feks. det med at skulle finde T-Shirt og Pengepung det kunne også have været Sko og Kort feks...men ikke jakke og bukser!

Cigaretskodder altså.....de gode og de dårlige. Deres tilstedeværelse i min bolig i næsten uendeligt omfang osv osv.......

Og programmerede mennesker har simpelthen bare flere tomme sodavands og øl dåser liggende end jer andre og cigaret rygere har simpelthen bare cigaret skodder i dem!

Overstående er et resultat af at risikere alt ved at forsøge at blive behandlet
for en livstruende depression i Danmark og tabt egentlig!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Og lad os lige huske......

Hvis en person bliver programmeret af UltraBÆ til ikke at tro grimme ting om UltraBÆ
og derefter programmeret til ikke at skaffe til sig selv kvinder og ikke at kunne skaffe til
sig selv kvinder af UltraBÆ, så er offeret programmeret af UltraBÆ til at tro at UltraBÆ
giver offeret kvinder i gave, det er sådan takket være formerings lysten i uforkerte mennesker!

Hvis at folk syntes at offeret er til grin eller latterligt af den grund, så er de desværre psykopater!

Har UltraBÆ muligvis ville skabe en situation hvor at UltraBÆ må,bliver nødt til,skal vifte
fysisk attraktive kvinder??

Muligvis burde i melse jer ud af UltraBÆ's fanklub og lade være med at skyde UltraBÆ's
offere ting i skoene som UltrBÆ har begået!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Mens de begavede af os så sidder her og forestiller os at vi ikke har mit personnummer,
lad os lige tænke på hvor ødelæggende det er for den førnævnte formeringslyst i offerets
hoved når at offeret ikke skaffer kvinder til sig selv og ikke kan skaffe kvinder til sig selv,
er det så noget med viljen til at leve at gøre og viljen til at trække vejret?

Nu er vi så ved at være herhenne hvor at MaksiMalen er begravet, der hvor der fint er
malet RIP Maksimal Begavelse!!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Nå, mens jeg er igang med at blive røget ihjel så er der stadigvæk ca. Seksten timer
til før at unavngivne personer stiller cigaretter og andesovs udeforan min hoveddør!

Og det er kun fordi at min telefon husker mit kortnummer!

En ring på hjernen , en ring på hjørnen, kvante mekanisk af tortur, den eneste ægte hjørnering,
Enhjørningen som er jeg!

Den største tyr i universet med mine horn snurret rundt om sig selv, stadigvæk og altid,
de eneste frontallobes stærke nok, til at holde styr på, en kvante mekanisk aktiv brainstem
og samtidig grave sig igennem en singularitet!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Jens Erik Bech

Sidste kapitel i den kedelige beretning om Peters selvbiografi!
Vi bliver simpelt hen tvangsinlagt til at følge den kendte egotripper "Den med Tyren" som forsvandt i fortidens tåger.
Kan PNIC ikke også forsvinde i fortidens tåger, krænge den stinkende "Ham" af og træde ud af kokonnen som "Den normale angiveligt psykisk syge "Peter Nicolaisen "med had til K"arsten Varbehar "der i sin "Jydetro" mente at kunne bringe PNIC tættere på virkeligheden.
Det var et "Overgreb" fra Kartstens side som PNIC Drille-nissen aldrig vil tilgive ham.
Nu får Karsten tortur mord og alle de fækalier som PNIC indeholder rammet dybt ned i halsen.fra en nikotin-narkoman der er holdt op med at bestille cigaretter!
Pusherne står i kø uden for hans dør med halvmeterpakker af Prince. De venter på PNICs blege fjæs i døren. Et fkjæs der med hysterisk stemme siger:"Jeg ska' ikke ha' noget"!

Vi vil se dig normal til Jul Peterrøv!

jens