Isen på Antarktis er krympet til ekstremt sjælden, lille størrelse - News 2023-07-27

Isen på Antarktis er krympet til ekstremt sjælden, lille størrelse

Mindst ni lande ramt af naturbrande - kulstofemissionen er enorm

Eks-efterretningsmand ved høring: USA er i besiddelse af UFO'er

Rusland har stort set droppet ideen om at vinde krigen militært,
siger tidligere efterretningsofficer

Subject: Studie: Kollaps af havstrøm er tættere på end forventet -
News 2023-07-26
Date: Wed, 26 Jul 2023 08:13:30 +0200
25426 <u9qdi9$1e06i$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/e_NhlbjxBAg/m/nwcSi0yoAAAJ

> Subject: ET message to Russia: Last warning!
> Was: Found Sodoma-warning (?) at Nord Stream sabotage -
> News 2022-10-08, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
> 1211 days to global Nuclearwar+suicide
> Date: Sat, 8 Oct 2022, CET 11:47:43, GMT 09:47:43
> 24557 <thrh00$5o6a$1...@news.eternal-september.org>
> Sodom (Sodoma)
> https://sites.google.com/view/kall-sodom/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> Last warning (Sidste advarsel)

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557>
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ[
... ]> 206 days after The International Court of Justice ...

> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет
>
> https://www.icj-cij.org/

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf>
[ ... ]> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?[ ... ]> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

26. jul. 2023
Isen på Antarktis er krympet til ekstremt sjælden, lille størrelse
https://videnskab.dk/naturvidenskab/isen-paa-antarktis-er-krympet-til-ekstremt-sjaelden-lille-stoerrelse/

Rusland har stort set droppet ideen om at vinde krigen militært,
siger tidligere efterretningsofficer
I går kl. 21.25
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-26-rusland-har-stort-set-droppet-ideen-om-at-vinde-krigen-militaert-siger-tidligere-efterretningsofficer

-

Ufo-diskussion på de bonede gulve i Washington:
'Lige nu er der ufoer i vores luftrum'
I går kl. 22:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ufo-diskussion-paa-de-bonede-gulve-i-washington-lige-nu-er-der-ufoer-i-vores-luftrum

Tidligere militærfolk vidnede i dag under ed om deres oplevelser
med uidentificerede flyvende objekter.

-

Eks-efterretningsmand ved høring: USA er i besiddelse af UFO'er
I går kl. 23.07
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-26-eks-efterretningsmand-ved-hoering-usa-er-i-besiddelse-af-ufoer

-

DR S174 tor 27 jul 07:48:41
26.juli dr.dk/nyheder 23:54

PARLAMENTSMEDLEM EFTERFORSKES

I går kl. 23:54
Ukrainsk parlamentsmedlem efterforskes for en ferie til Maldiverne
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukrainsk-parlamentsmedlem-efterforskes-en-ferie-til-maldiverne

-

Nationalgarden har taget præsidenten til fange:
‘Vi har sat en stopper for regimet som I kender det’
I dag kl. 06:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/nationalgarden-har-taget-praesidenten-til-fange-vi-har-sat-en-stopper-regimet-som-i

Natten til torsdag forsøgte militæret i det vestafrikanske land
Niger at vælte præsidenten.

-

Nigerske soldater på fjernsyn: Vi har fjernet præsidenten
I dag kl. 03.52
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-27-nigerske-soldater-paa-fjernsyn-vi-har-fjernet-praesidenten

USA med klar opfordring

Landets udenrigsminister, Antony Blinken, opfordrer gardisterne
til øjeblikkeligt at løslade præsidenten.

-

Wagner-exit sætter Putin i dilemma ved Afrika-topmøde
I dag kl. 06.10
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-27-wagner-exit-saetter-putin-i-dilemma-ved-afrika-topmoede

-

Vildt vejr rammer Europa
I dag kl. 06.28
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-07-27-vildt-vejr-rammer-europa

18 min siden (Time now CET 08.39)
Mindst ni lande ramt af naturbrande - kulstofemissionen er enorm

-

2023-07-27 kl 08.32
Kæmpehagl har raseret i det nordlige Italien:
'Det ser man meget sjældent'
54 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/kaempehagl-har-raseret-i-det-nordlige-italien-det-ser-man-meget-sjaeldent

I den anden ende af landet kæmper indbyggere og turister mod
tårnhøje temperaturer.

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

29. juni 2023 kl. 16:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6112618
Sofie Dyjak
Stoltenberg: "Vi er blevet enige om en ny rotationsmodel for luft- og
missilforsvar"

____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine 27. juli
I dag kl. 05.41
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-07-27-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-27-juli

Kl. 05.42
Kim Jong-un byder russisk forsvarsminister velkommen i Nordkorea

Kl. 05.47
Wagner-exit sætter Putin i dilemma ved Afrika-topmøde

Kl. 06.43
Ukrainsk parlamentsmedlem efterforskes for familieferie på Maldiverne

40 min siden (Time now CET 08.42)
Én dræbt i missilangreb i Odesa

(Time now CET 08.42)

2023-07-27 kl 08.26
40 min. siden
Kran på højhus kollapsede i New York City

TV2:
2023-07-27 kl 08.33
19-årig i kritisk tilstand efter ulykke – kørte frontalt ind i træ
I dag kl. 07.14

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25430

Sverige anklager Rusland for at sabotere Nato-planer

30 år gammelt papir kan åbne pengeskabet med russiske milliarder
for Carlsberg, mener eksperter

Subject: Isen på Antarktis er krympet til ekstremt sjælden,
lille størrelse - News 2023-07-27
Date: Thu, 27 Jul 2023 08:42:58 +0200
25430 <u9t3lj$1qian$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/RV8VUYee7FQ/m/1gXEL334AAAJ
Tæt på den russiske front: I Kherson fortsætter fodboldtræningen
I dag kl. 08:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/taet-paa-den-russiske-front-i-kherson-fortsaetter-fodboldtraeningen

På trods af daglige angreb tager familien Podsadnikova til
fodboldtræning tre gange om ugen.

-

DR S116 tor 27 jul 11:36:02
27.juli dr.dk/nyheder 08:49

RUSSISK MINISTER BESØGER NORDKOREA

I dag kl. 08:49
Russisk forsvarsminister besøger våbenfabrik i Nordkorea
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russisk-forsvarsminister-besoeger-vaabenfabrik-i-nordkorea

-

30 år gammelt papir kan åbne pengeskabet med russiske milliarder
for Carlsberg, mener eksperter
I dag kl. 08.56
https://nyheder.tv2.dk/business/2023-07-26-30-aar-gammelt-papir-kan-aabne-pengeskabet-med-russiske-milliarder-for-carlsberg-mener-eksperter

Som følge af krigen har Vesten indefrosset store russiske
summer. Nu kan Carlsberg potentielt få adgang til de penge.

-

I dag kl. 09:25
19 cm i diameter: Her er det største hagl nogensinde fundet i Europa
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/19-cm-i-diameter-her-er-det-stoerste-hagl-nogensinde-fundet-i-europa

-

Sverige anklager Rusland for at sabotere Nato-planer
I dag kl. 10:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/sverige-anklager-rusland-sabotere-deres-nato-planer

Ifølge den svenske regering har landet været mål for
påvirkningskampagner på sociale medier.

Det er ikke den svenske regering, der står bag
koranafbrændingerne.

Kommentar:

Det er ikke den svenske regering, der står bag
koranafbrændingerne, men Rusland forsøger at få det til at se ud
som om, at det er den svenske regering, der står bag!

Den gode nyhed er, at ikke alle de muslimske lande håber på
denne Putins *løgn*!

Og de hopper heller ej på Puitns *sleskeri*, fordi så artig har
manden nu heller ikke været overfor muslimer! De kan jo sagtens
huske, hvordan Putin sønderbombede Grozny i Tjetjenien og nu
også i Syrien!

-

DR S119 tor 27 jul 11:36:03
27.juli dr.dk/nyheder 11:23

USIKKER SITUATION I NIGER

I dag kl. 11:23
Seniorforsker efter kupforsøg i Niger: Landet er blevet vigtig
allieret for USA og Europa
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/seniorforsker-efter-kupforsoeg-i-niger-landet-er-blevet-vigtig-allieret-usa-og

-

DR S120 tor 27 jul 11:36:03
27.juli dr.dk/nyheder 11:34

SENATSLEDER FRØS I 30 SEKUNDER

I dag kl. 11:34
Republikansk senatsleder 'har det fint', efter at han frøs i 30
sekunder ved pressekonference
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/republikansk-senatsleder-har-det-fint-efter-han-froes-i-30-sekunder-ved

Kommentar:

Det gjorde min far også, og det viste sig, at en kræftsvulst i
hjernen (mellem de to halvdele) var årsagen; idet den trykkede
på hjernevæv og fik dette til at "lukke ned"!

Så ...

[...]

Kl. 09.03
Putin vil snakke om korneksport på Afrika-topmøde

Kl. 09.42
Zelenskyj besøger Dnipro

Kl. 11.28
Putin: Rusland kan erstatte ukrainsk korn til Afrika

(Time now CET 12.53)

2023-07-27 kl 12.37
Stor efterspørgsel får flere universiteter til at oprette uddannelser i
kunstig intelligens
15 min. siden

TV2:
2023-07-27 kl 12.51
Pigge begravet i skoles sandkasse – langt ude over drengestreger, siger
politiet
42 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25431

Juli smadrer alle varmerekorder: 'Det er kun en forsmag på,
hvad der venter os'

FN's generalsekretær om global varmerekord i juli: 'Det er en
katastrofe for hele planeten'

lille størrelse - News 2023-07-27
Date: Thu, 27 Jul 2023 08:42:58 +0200
25430 <u9t3lj$1qian$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/RV8VUYee7FQ/m/1gXEL334AAAJ
DR S122 tor 27 jul 16:11:48
27.juli dr.dk/nyheder 13:07

RUSLAND VIL LEVERE KORN TIL AFRIKA

I dag kl. 13:07
Rusland vil levere gratis korn til seks lande i Afrika, lover
Putin på et topmøde
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-vil-levere-gratis-korn-til-seks-lande-i-afrika-lover-putin-paa-et-topmoede

-

Putin lover tonsvis af gratis korn til seks afrikanske lande
I dag kl. 13.21
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-27-putin-lover-tonsvis-af-gratis-korn-til-seks-afrikanske-lande

-

DR S123 tor 27 jul 16:11:48
27.juli dr.dk/nyheder 13:38

FORBRUGET AF KUL SLÅR NY REKORD

Det globale forbrug af kul satte sidste
år ny rekord. Årsagen er især en stærk
økonomisk vækst i Kina, Indien og andre
asiatiske lande, der øger
efterspørgslen.

I dag kl. 13:38
Forbruget af kul er højere end nogensinde
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/forbruget-af-kul-er-hoejere-end-nogensinde

-

DR S125 tor 27 jul 16:11:48
27.juli dr.dk/nyheder 14:13

MILITÆRET STØTTER KUP I NIGER

Mohamed Bazoum skrev historie, da han i
2021 blev den første præsident i Nigers
historie, der fik magten via en
demokratisk magtoverdragelse. Men efter
knap to år på posten blev han i aftes
taget til fange på sit eget kontor af
landets nationalgarde.

I dag kl. 14:13
Nigers militær stiller sig bag kupmagere
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nigers-militaer-stiller-sig-bag-kupmagere

-

DR S128 tor 27 jul 16:11:48
27.juli dr.dk/nyheder 14:56

OIC MØDES OM DANSKE KORAN-SAGER

I dag kl. 14:56
Muslimske lande skal holde møde om koranafbrændinger i Danmark
og Sverige
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/muslimske-lande-skal-holde-moede-om-koranafbraendinger-i-danmark-og-sverige

-

DR S129 tor 27 jul 16:11:48
27.juli dr.dk/nyheder 15:13

UKRAINSK MINISTER GÅR AF

I dag kl. 15:13
Ukrainsk minister går af efter uenighed om kultur i krigstid
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukrainsk-minister-gaar-af-efter-uenighed-om-kultur-i-krigstid

-

Juli smadrer alle varmerekorder: 'Det er kun en forsmag på,
hvad der venter os'
I dag kl. 15:30
https://www.dr.dk/nyheder/vejret/juli-smadrer-alle-varmerekorder-det-er-kun-en-forsmag-paa-hvad-der-venter-os

Juli måned bliver den varmeste måned, der nogensinde er målt på
kloden, viser flere analyser.

-

FN's generalsekretær slår alarm: - Æraen med global opkogning
er begyndt
I dag kl. 15.35
Opd. I dag kl. 15.58
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-27-fns-generalsekretaer-slaar-alarm-aeraen-med-global-opkogning-er-begyndt

-

27/07/2023 KL. 15:42
Juli står til at blive den varmeste måned nogensinde målt
https://jyllands-posten.dk/international/ECE16316060/juli-staar-til-at-blive-den-varmeste-maaned-nogensinde-maalt/

Det er "højst sandsynligt", at juli 2023 bliver den varmeste
måned nogensinde målt, oplyser Copernicus og WMO.

-

FN's generalsekretær om global varmerekord i juli: 'Det er en
katastrofe for hele planeten'
I dag kl. 15:45
opdateret 35 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/fns-generalsekretaer-om-global-varmerekord-i-juli-det-er-en-katastrofe-hele-planeten

Efter uger med varmerekorder står det ifølge flere analyser nu
klart, at juli bliver den varmeste måned, der nogensinde er målt.

-

DR S131 tor 27 jul 16:46:48
27.juli dr.dk/nyheder 16:10

EGYPTEN INDKALDER AMBASSADØR

2023-07-27 kl 16.51
42 min. siden
Egypten beder dansk ambassadør forklare koranafbrænding
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/egypten-beder-dansk-ambassadoer-forklare-koranafbraending

-

2023-07-27 kl 17.00
Dan Jørgensen om global varmerekord:
'Alle alarmklokker bimler og bamler'
33 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/politik/dan-joergensen-om-global-varmerekord-alle-alarmklokker-bimler-og-bamler

Ministeren ønsker mere klimahandling fra større lande, mens han
anser Danmark som et grønt foregangsland.

-

2023-07-27 kl 17.02
Egypten beder dansk ambassadør forklare koranafbrændinger
9 min siden
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-07-27-egypten-beder-dansk-ambassadoer-forklare-koranafbraendinger

[...]

Kl. 13.04
Ukraines kulturminister stopper efter "misforståelser"

Kl. 14.30
Wagner-leder set i Sankt Petersborg, skriver medie

38 min siden (Time now CET 17.06)
Zimbabwes leder: - Vi står ikke i en mangel på korn overhovedet

(Time now CET 17.06)

2023-07-27 kl 16.51
7 min. siden
Rokkestenen rokker igen