Trump udgør en klar fare for amerikansk demokrati

Kim Larsen (BlockNews.net)

Jun 16, 2022, 10:30:39 PMJun 16
Konservativ topjurist: "Trump udgør en klar fare for amerikansk demokrati".

Jeg kunne ikke være mere enig. Trump og hans støtter var meget tæt på at
begå virkelig alvorlige forbrydelser den 6. januar 2021, ud over de
mennesker som mistede livet. Havde de for eksempel fået fat i Mike
Pence, havde de uden tvivl dræbt ham. De havde heldigvis ikke midlerne
til at besætte kongressen men det kan de meget vel have næste gang, og
så er borgerkrigslignende tilstande en realitet. Donald Trump burde ikke
gå frit omkring men være indsat i et fængsel hvor han hører hjemme.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/konservativ-topjurist-trump-udgoer-en-klar-fare-amerikansk-demokrati

--
Kim Larsen (BlockNews.net)
E-mail: kl2...@gmail.com

S.A.Thomsen

Jun 17, 2022, 12:25:23 AMJun 17
On Fri, 17 Jun 2022 04:30:36 +0200, Kim Larsen (BlockNews.net) wrote:

> Konservativ topjurist: "Trump udgør en klar fare for amerikansk demokrati".

HAHAHAHA.... :-D

> Jeg kunne ikke være mere enig. Trump og hans støtter var meget tæt på at
> begå virkelig alvorlige forbrydelser den 6. januar 2021,

Bortset fra at det er løgn, så er det ikke ulovligt at være TÆT på at gøre
noget ulovligt. ;-)

> ud over de
> mennesker som mistede livet.

Den eneste der døde d. 6. januar var hende der blev myrdet af vagtmanden.

> Havde de for eksempel fået fat i Mike
> Pence, havde de uden tvivl dræbt ham.

Det aner du ikke en skid om. :-(

> De havde heldigvis ikke midlerne
> til at besætte kongressen men det kan de meget vel have næste gang, og
> så er borgerkrigslignende tilstande en realitet.

Hvis de virkelig havde planer om et kup, tror du så ikke at de ville have
haft våben med.? ;-)

> Donald Trump burde ikke
> gå frit omkring men være indsat i et fængsel hvor han hører hjemme.

I fængsel for hvad.? At opfordre folk til at demonstrere FREDELIGT.? :-D

> https://www.dr.dk/nyheder/seneste/konservativ-topjurist-trump-udgoer-en-klar-fare-amerikansk-demokrati

En ikke-nyhed fra en ligegyldig Trump-hader. :-(

--
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com

Joakim von And

Jun 17, 2022, 6:58:32 AMJun 17
On Friday, June 17, 2022 at 5:30:39 AM UTC+3, Kim Larsen wrote:
> Konservativ topjurist: "Trump udgør en klar fare for amerikansk demokrati".

TL er helt enig. Men lad os se om demokraterne kan faa Donald Trump ned med nakken under disse famoese hoeringer, som ingen almindelige amerikanere kerer sig om. Hvis ikke det lykkedes dem, vil USA's naeste praesident utvivlsomt hedde Donald Trump.

Bo Mogensen

Jun 17, 2022, 12:08:06 PMJun 17
Den 17-06-2022 kl. 06:25 skrev S.A.Thomsen:
> Den eneste der døde d. 6. januar var hende der blev myrdet af vagtmanden.

ah der var nogen flere -
https://www.berlingske.dk/internationalt/betjent-er-doed-af-sine-kvaestelser-efter-uro-ved-kongressen

det beskriver dog ikke dem alle ..

--
http://bmm9.dk/ukraine.html

S.A.Thomsen

Jun 17, 2022, 2:38:45 PMJun 17
On Fri, 17 Jun 2022 18:08:02 +0200, Bo Mogensen wrote:

> ah der var nogen flere -
> https://www.berlingske.dk/internationalt/betjent-er-doed-af-sine-kvaestelser-efter-uro-ved-kongressen

Han døde ikke d. 6. januar. ;-)

> det beskriver dog ikke dem alle ..

To betjente begik selvmord.

S.A.Thomsen

Jun 17, 2022, 2:40:24 PMJun 17
Jeg tror ikke at Trump stiller op. ;-)

Ron DeSantis derimod..... ;-)

Bo Mogensen

Jun 18, 2022, 5:22:00 AMJun 18
Den 17-06-2022 kl. 20:38 skrev S.A.Thomsen:

> Han døde ikke d. 6. januar.

det er korrekt , det var som følge af ...

der er lidt mere her godt nok på engelsk
https://www.nytimes.com/2022/01/05/us/politics/jan-6-capitol-deaths.html

--
http://bmm9.dk/ukraine.html

Bo Mogensen

Jun 18, 2022, 5:23:13 AMJun 18
Den 17-06-2022 kl. 20:40 skrev S.A.Thomsen:
> Jeg tror ikke at Trump stiller op.;-)

jeg nære også min tvivl jeg tror der er for meget ballade om ham til
Republikanerne synes det er en go ide

--
http://bmm9.dk/ukraine.html

EXLEX

Jun 18, 2022, 5:47:35 AMJun 18
...om folk som heller ikke døde d. 6. ??

--
EXLEX

Joakim von And

Jun 18, 2022, 10:42:14 AMJun 18
On Friday, June 17, 2022 at 9:40:24 PM UTC+3, S.A.Thomsen wrote:
> On Fri, 17 Jun 2022 03:58:30 -0700 (PDT), Joakim von And wrote:

> Jeg tror ikke at Trump stiller op. ;-)
>
> Ron DeSantis derimod..... ;-)

Knivskarp, ubøjelig og med bundsolide republikanske grundværdier paa repertoiret, en glimrende kandidat imho.

Joakim von And

Jun 18, 2022, 10:47:38 AMJun 18
On Saturday, June 18, 2022 at 12:23:13 PM UTC+3, Bo Mogensen wrote:
> jeg nære også min tvivl jeg tror der er for meget ballade om ham til
> Republikanerne synes det er en go ide

Well, objektivt set er det de republikanske vaelgeres afgørelse. Og jeg tror ikke at nogen i det republikanske parti er i det mindste tvivl om at Trump er vaelgernes ubestridte fortrukne kandidat, hvis/naar han skulle melde sit kandidatur.

J. Nielsen

Jun 18, 2022, 1:15:29 PMJun 18
On Fri, 17 Jun 2022 18:08:02 +0200, Bo Mogensen <m...@mm.mm> wrote:

>ah der var nogen flere -
>https://www.berlingske.dk/internationalt/betjent-er-doed-af-sine-kvaestelser-efter-uro-ved-kongressen
>
>det beskriver dog ikke dem alle ..

"Død af sine kvæstelser" Sludder. Brian Sicknick døde som følge af to
blodpropper i hjernen dagen efter optøjerne. De såkaldte kvæstelser var
pure opspind, selvom MSM påstod de skyldtes en ildslukker.
--

-JN-

S.A.Thomsen

Jun 18, 2022, 3:54:19 PMJun 18
Du mener ham her:https://en.wikipedia.org/wiki/Death_of_Brian_Sicknick

citat:

"Brian Sicknick, a United States Capitol Police (USCP) officer, died on
January 7, 2021, after having two strokes the day after he responded to an
attack on the U.S. Capitol."

Altså IKKE "som følge af". ;-)

S.A.Thomsen

Jun 18, 2022, 3:56:12 PMJun 18
On Sat, 18 Jun 2022 11:23:10 +0200, Bo Mogensen wrote:

> jeg nære også min tvivl jeg tror der er for meget ballade om ham til
> Republikanerne synes det er en go ide

Der er en kæmpe forskel på om du snakker om republikanske vælgere, eller
republikanske politikere. ;-)

Jeg tror mere at Trump ikke "gider" og tænker "been there, done that". ;-)

S.A.Thomsen

Jun 18, 2022, 4:01:22 PMJun 18
Præcis. :-)

Men hvis Ron DeSantis stiller op og får Trumps fulde støtte....... ;-)

S.A.Thomsen

Jun 18, 2022, 4:03:25 PMJun 18
Ja, han er ikke en der bare giver efter for pres fra de korrupte Demokrater
og den politiske korrekte elite. :-)

TomL

Jun 20, 2022, 1:36:47 PMJun 20
On Sat, 18 Jun 2022 19:15:26 +0200, J. Nielsen <drif...@dbmail.dk>
wrote:
Fantastisk tilfælde. Sund mand uden tidligere problemer dør helt
tilfældigt dagen efter, at han er blevet overfaldet af en flok
fascister.

Martin Larsen

Jun 20, 2022, 2:47:43 PMJun 20
Ville det bekymre dig, hvis du vidste at han var trumpetist fascist?

Helle Jensen

Jun 20, 2022, 4:04:27 PMJun 20
TomL wrote:

> Fantastisk tilfælde.

Næh, sund og rask brandmand falder om med hjertestop:
https://fyens.dk/artikel/brandfolk-kunne-ikke-redde-kollega

--
Helle Jensen

EXLEX

Jun 20, 2022, 8:49:32 PMJun 20
Mjaaa...

Ligesom ofrene for "de gode vacciner"?
Som jo *SELVFØLGELIG* ikke skyldtes vaccinerne.
...siger de...

...og professionelle fodboldspillere i fantastisk form som uden videre
knækker sammen på banen med hjerteproblemer...

Rent tilfælde.
...siger de...

--
EXLEX

S.A.Thomsen

Jun 22, 2022, 4:14:51 PMJun 22
Nu rabler det for dig IGEN. :-(

Han blev ikke overfaldet af en flok fascister. Det var en fake historie
opdigtet af main stream medierne. :-(

Forleden var der en fodboldspiller i starten af 20'erne der pludselig døde
uden åbenbar grund. Det må være en konspiration. :-D

S.A.Thomsen

Jun 22, 2022, 4:15:34 PMJun 22
Det MÅ være Trumps skyld. :-D

EXLEX

Jun 22, 2022, 5:04:31 PMJun 22
Måske det er eftervirkninger af J. F. Kennedy's og andre
"kommunist-elskere's u-amerikanske" aktiviteter?
Demokraterne har jo selv p.t. hylet i årevis om den *HELT* sikre
russiske indblanding i amerikansk politik.

Måske har de hældt noget i vandet, som får folk til at miste deres
antiparti mod LGTBQ+ og demokrater, samt får dem til at miste interessen
for for deres frihedsrettigheder og lysten til at leve?

Det kan godt være, at den teori er langt ude, men den virker fortsat
mere sandsynlig, end at Trump bærer skylden.

--
EXLEX

S.A.Thomsen

Jun 22, 2022, 6:32:09 PMJun 22
Ikke for dem der lider af ekstrem TDS. ;-)