ET-Break. Was: Russisk grænseby: - Hvorfor bomber I os? - Tyskland: Ukraine har ret til at angribe Rusland - News 2023-08-23

ET-Break

Was:
Russisk grænseby: - Hvorfor bomber I os?

Tyskland: Ukraine har ret til at angribe Rusland

Holland sender minerydningsudstyr til Ukraine

File 25.503 ...
Lives matter (Liv betyder noget)
https://sites.google.com/view/kall-lives-matter/files/25-xxx/25-5xx/25-503
Crime does NOT pay
https://sites.google.com/view/kall-crime-does-not-pay/files/25-xxx/25-5xx/25-503

Subject: UG: Grækenland vil træne ukrainske piloter til F-16-fly.
Russisk bombefly ramt under droneangreb nær Sankt Petersborg
- News 2023-08-22
Date: Tue, 22 Aug 2023 08:51:41 +0200
25501 <uc1ltt$2aeqd$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ft5dt5I1gpE/m/T_fkv4JhBQAJ

> Subject: ET message to Russia: Last warning!
> Was: Found Sodoma-warning (?) at Nord Stream sabotage -
> News 2022-10-08, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
> 1211 days to global Nuclearwar+suicide
> Date: Sat, 8 Oct 2022, CET 11:47:43, GMT 09:47:43
> 24557 <thrh00$5o6a$1...@news.eternal-september.org>
> Sodom (Sodoma)
> https://sites.google.com/view/kall-sodom/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> Last warning (Sidste advarsel)

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557>
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ[
... ]> 206 days after The International Court of Justice ...

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf>
> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Sydkoreanere hamstrer salt af frygt for radioaktivitet
I går kl. 21.13
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-22-sydkoreanere-hamstrer-salt-af-frygt-for-radioaktivitet

Men mængden af tritium i vandet er nu så lavt, at virksomheden
mener, at det er forsvarligt at udlede det i Stillehavet.

Kommentar:

Kunne man ikke ionbytte vandet, så hovedparten af de
radioaktive stoffer bliver fanget i filtret (førend vandet
udledes i havet) ?

-

Omstridte våben viser stor effekt i Ukraine – men de løser ikke
stort problem
I går kl. 21.50
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-22-omstridte-vaaben-viser-stor-effekt-i-ukraine-men-de-loeser-ikke-stort-problem

Klyngebomber er forbudt i mere end 120 lande, men ikke i USA,
Ukraine og Rusland.

-

De første af Trumps medtiltalte overgiver sig til myndighederne
– dårligt nyt for ekspræsidenten, siger Steinmetz
I går kl. 22.34
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-22-de-foerste-af-trumps-medtiltalte-overgiver-sig-til-myndighederne-daarligt-nyt-for-ekspraesidenten-siger-steinmetz

Kommentar:

Crime does NOT pay!

-

I dag kl. 05:32
Holland sender minerydningsudstyr til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/holland-sender-minerydningsudstyr-til-ukraine

-

DR S167 ons 23 aug 07:07:31
23.august dr.dk/nyheder 05:41

DRONE HAR RAMT BYGNING I MOSKVA

I dag kl. 05:41
Drone har ramt bygning i Moskva
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/drone-har-ramt-bygning-i-moskva

-

50 år efter røveri lever myten om Stockholm-syndromet videre
I dag kl. 05.43
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-23-50-aar-efter-roeveri-lever-myten-om-stockholm-syndromet-videre

-

Regeringen underkendt af international domstol
I dag kl. 06:30
https://www.dr.dk/nyheder/indland/regeringen-underkendt-af-international-domstol

Emmas sag skal fortsætte ved menneskerettighedsdomstolen i
Strasbourg, selvom staten forsøgte at bremse den.

En fejl begået hos myndighederne har betydet, at 23-årige Emmas
voldtægtssag blev tabt på gulvet. Den europæiske
menneskerettighedsdomstol er gået ind i sagen, og har afvist
den danske regerings anmodning om at suspendere den.

20.212

Subject: Reports: Israeli aircraft struck an Iranian base
outside Damascus -
Re: 2017 uge 48 (news samlet)
Date: Sat, 2 Dec 2017 09:53:33 +0100, GMT 08:53
20212 news:5a226a0f$0$731$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/3DjGB7-VNY0/nGeuYJ9cBwAJ

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2017-12-02-anmeldte-grov-vold-fire-maaneder-for-sent-jeg-har-det-ad-helvede-til-med-det

> Kommentar:
>
> Der findes ikke nogen såkaldt forældelsesfrist i disse sager
> om vold, voldtægt osv. Det er KUN voldsudøveren og dennes
> *medsammensvorne*, der fremsætter sådanne latterlige krav
> (for at slippe for straf)!

Som tidligere sagt:

Der er INGEN forældelsesfrist mht. retsforfølgelse af
voldtægtsforbrydere (og lignende sager)!

-

Podcast: Kampflyene kommer
I dag kl. 06.48
https://nyheder.tv2.dk/2023-08-22-podcast-kampflyene-kommer

-

2023-08-23 kl 07.58
Mindst to civile er døde efter russiske angreb i Syrien
58 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-23-mindst-to-civile-er-doede-efter-russiske-angreb-i-syrien

Angrebet skete i Idlib-provinsen, der ligger i det
oprørskontrollerede nordvestlige Syrien.

-

2023-08-23 kl 08.00
TV 2 mødt af fjendtlig stemning i russisk grænseby: - Hvorfor
bomber I os?
43 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-22-tv-2-moedt-af-fjendtlig-stemning-i-russisk-graenseby-hvorfor-bomber-i-os

Kommentar:

Der er heller ej nogen her, der klapper i hænderne over, at
civile russerne skal betale prisen for Putins forbrydelser!

Men Ukraine har noget ikke andre måder at forsvare sig på, end
at rykke krigen tilbege på russisk territorium!

Hvorfor det så ikke UDELUKKENDE er militære mål, man forsøger
at ramme, ved jeg ikke, da jeg ikke er militærperson!

Dog strejfer én tanke mig (i forlængelse af dette):

Input memory from ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Gen+18.16-&version=BPH

1 Mosebog 18:16-33, Bibelen på hverdagsdansk

Abraham går i forbøn for Sodoma

Så trådte han [Abraham] et skridt nærmere Gud og sagde:

„Vil du virkelig udrydde de gode mennesker sammen med de
onde?

24
Hvis nu der findes 50 uskyldige mennesker i byen — vil du
da stadig ødelægge den?

Kan du ikke skåne byen for de 50 menneskers skyld?

(
Compare with ...

2013-02-15
https://sites.google.com/view/et-footsteps/2013-02-15-m

Russia under UFO-meteor-attack
TheServantOfMichael
http://www.youtube.com/user/TheServantOfMichael
Uploaded 16 february 2013 (around GMT 22 to 23, CET 23 to 24)
Россия под UFO-Метеор-атак 2013-02-15, Russia under UFO-meteor-attack
http://www.youtube.com/watch?v=wM97LxQ7H2c
)

Så længe I ikke aktivt protesterer overfor Putins forbrydelsen
(og NÆGTER at samarbejde med ham), så støtter I ham jo indirekte
(og er vel dermed så også "lidt" medskyldige i hans forbrydelser),
skønner jeg! - Mennesker *myrdes* jo hver dag i Ukraine af denne
ækle *massemorder* i Kreml, og du er med til (via skat) at
financere hans hær af lejemordere, ikke sandt?

Men opfat det som et udtryk for "at russiske liv også betyder
noget" (Russian lives matter also), at hammeren IKKE er faldet
endnu!

Amen?

Hverken de (vores venner ude i Rummet) eller vi ønsker det
russiske folk noget ondt!

Men vær også *realist*:

Hammeren vil falde en dag, hvis ikke Sodoma ... øh, jeg mener
Rusland ... holder op med at *terrorisere* Ukraine, Georgien
und so weiter!

Why ?

(
Input memory from ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Ecc+8.11&version=BPH

Prædikeren 8:11, Bibelen på hverdagsdansk

Slås der ikke ned på forbryderen STRAKS,
er det en indirekte opfordring til at
følge hans eksempel.
(Præd. 8,11)
)

Crime does NOT pay!

(
Google-auto-translation:

2023-08-23 в 08.00
Телеканал ТВ 2 встретил враждебную атмосферу в приграничном
российском городе: - Почему вы нас бомбите?
43 минуты назад
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-22-tv-2-meet-af-fjendtlig-stemning-i-russisk-graenseby-hvorfor-bomber-i-os

Комментарий:

Никто здесь не аплодирует, утверждая, что гражданские россияне
должны заплатить цену за преступления Путина!

Но у Украины нет другого способа защитить себя, как начать
войну на территории России!

Почему вы не пытаетесь поражать ИСКЛЮЧИТЕЛЬНО военные цели, я
не знаю, так как я не военный человек!

Однако одна мысль приходит мне в голову (в продолжение этой):

Входная память из...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Gen+18.16-&version=BPH

Бытие 18:16-33, Библия на повседневном датском языке.

Авраам ходатайствует за Содом

[...]

23
Затем он [Авраам] сделал шаг ближе к Богу и сказал:

«Вы действительно хотите истребить хороших людей вместе с
плохими?

24
Теперь, если в городе 50 невинных людей — вы все еще
хотите его уничтожить?

Неужели нельзя пощадить город ради 50 человек?

(
Сравнить с ...

15 февраля 2013 г.
https://sites.google.com/view/et-footsteps/2013-02-15-m

Россия подверглась метеоритной атаке НЛО
Слуга Майкла
http://www.youtube.com/user/TheServantOfMichael
Загружено 16 февраля 2013 г. (около 22–23 часов по Гринвичу и
23–24 по центральноевропейскому времени)
Россия под НЛО-Метеор-атак 15 февраля 2013 г.,
Россия под НЛО-метеорной атакой
http://www.youtube.com/watch?v=wM97LxQ7H2c
)

Пока вы активно не протестуете против преступления Путина (и
ОТКАЗЫВАЕТЕСЬ от сотрудничества с ним), то вы поддерживаете его
косвенно (и, следовательно, тоже "немного" соучастники его
преступлений), я полагаю! - В конце концов, в Украине каждый
день *убивает* людей этот отвратительный *массовый убийца* в
Кремле, а вы помогаете (через налоги) финансировать его армию
киллеров, верно?

Но считайте, что «жизни русских тоже имеют значение», то, что
молот еще НЕ упал!

Аминь?

Ни они (наши друзья в космосе), ни мы не желаем российскому
народу зла!

Но будьте также *реалистичны*:

Однажды молот упадет, если Содом ... я имею в виду Россию ...
прекратит *терроризировать* Украину, Грузию и так далее!

Почему?

(
Входная память из...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Ecc+8.11&version=BPH

Экклезиаст 8:11, Библия на повседневном датском языке.

Если преступника не расправиться НЕМЕДЛЕННО, это косвенный
призыв последовать его примеру.
(Еккл. 8,11)
)

Преступление НЕ окупается!

Sorry for the bad translation, but it is still better than
nothing, I guess!

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

29. juni 2023 kl. 16:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6112618
Sofie Dyjak
Stoltenberg: "Vi er blevet enige om en ny rotationsmodel for luft- og
missilforsvar"

_______________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.39
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-08-22-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

8 min siden (Time now CET 21.12)
Tyskland: Ukraine har ret til at angribe Rusland

Kommentar:

Ja (i *selvforsvar*), fordi landet jo allerede ér blevet
angrebet af Putin og alle de *psykopater* i Rusland, der følger
ham (på vej til *Fortabelsen*)!

Kl. 21.52
Krigen i Ukraine er ikke gået i stå, siger USA

Kl. 22.46
Ukraine: Tre døde efter russisk bombning

Kl. 23.03
Rusland vil sænke færger for at beskytte Krim-bro, siger Ukraine

Kl. 23.39
Medvedev truer Vesten med annektering

... Georgiens udbryderregioner Sydossetien og Abkhasien.

Kommentar:

Hitler truede også med dit og dat, og hvor er hans Nazirige nu?

I *helvede*!

Så ...

HVAD kan vi lære af det ?

Crime does NOT pay ?...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige (perhaps
the voice of ET):
(2023-08-23, Wednesday, day no 235 (130 left), CET 08:39, GMT 06:39)
- "Answer me!"

(
08:39-afbrydelsen blev udtalt i bydeform!
)

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.51
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-08-23-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.47
Ukraine melder om tre døde efter angreb nær østlig by

Kl. 05.49
Holland sender minerydningsudstyr til trængende Ukraine

Kl. 05.51
Drone rammer bygning i Moskva natten til onsdag

Kl. 07.29
Rusland angriber kornlager i Odesa-region

Kl. 07.37
Moskvas lufthavne fungerer normalt igen

39 min siden (Time now CET 08.46)
USA støtter ikke angreb i Moskva

Kommentar:

Nej (det gør vi heller ikke), men Ukraine har ret til det (i
*selvforsvar*)!

Og sæt nu en dag, at det bliver en asteroide-fuldtræffer,
apropos ...

[...]

Hva' så ?

Er det *selvforskyldt*, oder was ?

Lod man som ingenting, mens jøderne blev gasset i Auschwitz ?

Og er man i så fald indirekte *medskyldig* i *forbrydelserne* ?

"Kanske" at de (vores venner ude i Rummet) venter på en
afklaring angående dette!

HVORFOR ?

Fordi ...

HVIS vi (Menneskeheden) IKKE har meldt klart ud vores
standpunkt, da kan man jo så *anklage* dem (i morgendagens
verden) for at være *voldsmænd* (og dermed ikke et hak bedre
end Putin)!

Vi (Menneskeheden) må - med andre ord - træffe en beslutning og
stå ved den (som medansvarlige ansvarsfulde members of the
"family", apropos Heb. 12,23)!

Skal de onde *straffes* ? - Ja eller nej ?

16 min siden (Time now CET 08.46)
Ukraine: Rusland har bombet børnehave i Kherson

(Time now CET 08.46)

2023-08-23 kl 07.33
27 min. siden
Coop udsætter lukning af de sidste Irma-butikker

TV2:
2023-08-23 kl 07.47
Lukning af de sidste Irma-butikker bliver udskudt
19 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25503

Subject: ET-Break.
Date: Wed, 23 Aug 2023 08:57:53 +0200
25503 <uc4ali$2qrrk$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Ld5RRBftOs0/m/BFLfCjYyAAAJ
[ ... ]

> [...]
>
> Ja (i *selvforsvar*), fordi landet jo allerede ér blevet
> angrebet af Putin og alle de *psykopater* i Rusland, der følger

[ ... ]

> [...]
> - "Answer me!"
>
> (
> 08:39-afbrydelsen blev udtalt i bydeform!

Man kan ligesom fornemme, at de spørger os:

Er I mus eller mænd; *vatnisser* oder was ?

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25504

En *løgn* bliver IKKE sandhed af at gentage den 1000 gange, Putin!

Date: Wed, 23 Aug 2023 08:57:53 +0200
25503 <uc4ali$2qrrk$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Ld5RRBftOs0/m/BFLfCjYyAAAJ
ANALYSE Frygten for anholdelse holder Putin hjemme, men Rusland
og Kina drømmer videre om en ny verdensorden
I dag kl. 08:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/analyse-frygten-anholdelse-holder-putin-hjemme-men-rusland-og-kina-droemmer-videre-om

I dag mødes BRIKS-lederne for første gang ansigt til ansigt
siden coronapandemien. Krigen i Ukraine betyder, at Vesten
følger nøje med.

-

DR S174 ons 23 aug 09:17:25
23.august dr.dk/nyheder 09:14

REKORDHØJ STØTTE TIL OLIE OG KUL

2023-08-23 kl 09.20
Verdens rigeste lande bliver ved med at poste milliarder i den
fossile brændstofindustri - stik imod deres løfter om det modsatte
6 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/verdens-rigeste-lande-bliver-ved-med-poste-milliarder-i-den-fossile

G20-landene støttede kul-, olie- og gasindustrier med billioner
af kroner i 2022, viser ny rapport.

-

Verden jagter ny månelanding
I dag kl. 10.40
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-23-verden-jagter-ny-maanelanding

-

Alt går efter planen: I eftermiddag kan Indien lande på Månens
sydpol
I dag kl. 11:14
https://www.dr.dk/nyheder/viden/alt-gaar-efter-planen-i-eftermiddag-kan-indien-lande-paa-maanens-sydpol

Med sig har den indiske mission blandt andet et fartøj, der skal
undersøge en del af Månen, som ingen nation nogensinde har været
på tidligere.

-

Putin fyrer 'General Dommedag'
I dag kl. 12.15
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-23-putin-fyrer-general-dommedag

Surovikin med tilnavnet "general Ragnarok" forsvandt fra
offentligheden efter Wagner-gruppens fejlslagne oprør i juni
mod topfolk i Moskva.

-

Tusindvis af kunder mister data i stort hackerangreb
I dag kl. 13.11
https://nyheder.tv2.dk/business/2023-08-23-tusindvis-af-kunder-mister-data-i-stort-hackerangreb

Forsvarsministeriets hjemmesider er torsdag under cyberangreb.

Dansk hostingselskab blev natten til fredag udsat for et
hackerangreb. Mistede data kan ikke genskabes.

Natten til fredag blev det danske hostingselskab AzeroCloud
ramt af et såkaldt ransomwareangreb.

-

Før- og efter-billeder viser angreb på det russiske luftvåbens
stolthed
I dag kl. 13.26
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-23-foer-og-efter-billeder-viser-angreb-paa-det-russiske-luftvaabens-stolthed

[...]

32 min siden (Time now CET 09.24)
Russisk guvernør: Tre civile dræbt i et ukrainsk droneangreb

Kl. 09.37
Britisk forsvarsministerium: Angreb på broer skaber flaskehals

Kl. 10.08
Litauens præsident besøger Kyiv før stor mærkedag

Kl. 10.38
Russisk topgeneral forsvandt – nu er han blevet erstattet

Kl. 11.05
Russiske rapporter: Der har været 150 droneangreb

Kl. 11.20
Ukraine: Uddannelsesinstitution er "fuldstændig ødelagt"

Kl. 11.59
Putin mødes med ledere af russiskbesatte regioner

Kl. 12.29
Ukraine: To lærere dræbt under angreb på skole

Kl. 12.52
Ukraine hævder at have ødelagt russisk forsvarssystem

Ruslands missilforsvarssystem på den russiskannekterede halvø
Krim er blevet ødelagt af Ukraine.

Kl. 13.18
Russisk droneangreb ødelægger 13.000 tons korn

Kl. 13.29
Vladimir Putin: Krigen blev udløst af Vesten

Den Internationale Straffedomstol har udstedt en arrestordre
på Vladimir Putin og derfor var han med til topmødet virtuelt.

Kommentar:

En *løgn* bliver IKKE sandhed af at gentage den 1000 gange!

Det er ene og alene dig, der har angrebet et fredeligt nabofolk,
fordi du er en magtsyg psykopat med storhedsvanvid (ligesom
Hitler og Stalin)!

Og Rusland gør klogt i at afsætte dig, FØREND du starter 3.
Verdenskrig op (ved at bruge atomvåben)!

Fordi:

HVORFOR ofre alt bare på grund af en *galning* i Kreml ?

Da vel KUN en tåbe!

43 min siden (Time now CET 14.45)
Ukraine: Russiske angreb har kostet 270.000 tons korn

7 min siden (Time now CET 14.45)
Rusland: Droner skudt ned ved russisk by

(Time now CET 14.45)

2023-08-23 kl 14.26
4 min. siden
FCK-kamp burde have været udskudt, mener Spillerforeningen

TV2:
2023-08-23 kl 14.31
Før- og efter-billeder viser angreb på det russiske luftvåbens stolthed
I dag kl. 13.26

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25505

Russisk pilot fløj pludselig helikopter til Ukraine.

UG:
Pensioneret amerikansk militærpilot har tilbudt at flyve
F-16-fly i Ukraine

Zelenskyj beder Finland om kampfly

Date: Wed, 23 Aug 2023 08:57:53 +0200
25503 <uc4ali$2qrrk$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Ld5RRBftOs0/m/BFLfCjYyAAAJ
Russisk pilot fløj pludselig helikopter til Ukraine.
Efterspillet kan blive »legendarisk« ifølge ukrainsk journalist
Onsdag d. 23. august 2023, kl. 16.41
https://www.berlingske.dk/internationalt/russisk-pilot-floej-pludselig-helikopter-til-ukraine-efterspillet

Ukrainsk efterretningstjeneste overtalte angiveligt russisk
pilot til at flyve til Ukraine. I Rusland er historien en anden.

Indisk rumfartøj er landet på Månens sydpol
I dag kl. 14.46
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-23-indisk-rumfartoej-er-landet-paa-maanens-sydpol

-

Indien skriver rumhistorie: Lander som det første land på
Månens sydpol
I dag kl. 14:35
opdateret I dag kl. 15:39
https://www.dr.dk/nyheder/viden/indien-skriver-rumhistorie-lander-som-det-foerste-land-paa-maanens-sydpol

Månelandingsforsøget mislykkedes for inderne i 2019, men denne
gang gik landingen efter planen.

-

DR S121 ons 23 aug 16:54:04
23.august dr.dk/nyheder 14:38

PUTIN BESKYLDER VESTEN

Han er eftersøgt af Den Internationale
Straffefdomstol for krigsforbrydelser i
Ukraine, og Sydafrika er forpligtet til
at anholde ham, hvis han sætter sine
ben i landet.

I dag kl. 14:38
Putin til BRIKS-møde: Vesten er skyld i krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/putin-til-briks-moede-vesten-er-skyld-i-krigen-i-ukraine

Kommentar:

Se evt. tidligere kommentar:

Subject: En *løgn* bliver IKKE sandhed af at gentage den 1000
gange, Putin! -
Re: ... News 2023-08-23
Date: Wed, 23 Aug 2023 14:47:03 +0200
25505 <uc4v47$2u3l1$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Ld5RRBftOs0/m/0_jdjENFAAAJ

-

BRIKS-lande mødes i krigens skygge: 'Symptomatisk, at Rusland
ikke kan stille op til mødet med Putin'
I dag kl. 15:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/briks-lande-moedes-i-krigens-skygge-symptomatisk-rusland-ikke-kan-stille-op-til-0

Putin glimrer ved sit fravær, mens der tales om en udvidelse af
klubben, når Brasilien, Rusland, Indien, Kina og Sydafrika mødes.

-

DR S122 ons 23 aug 16:54:04
23.august dr.dk/nyheder 15:26

TO DRÆBT I RUSSISK ANGREB PÅ SKOLE

I dag kl. 15:26
Ukraine: To er dræbt i russisk angreb på skole
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-er-draebt-i-russisk-angreb-paa-skole

-

Rapport: Hundredvis af migranter dræbt af saudi-arabiske
grænsevagter
I dag kl. 16:38
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rapport-hundredvis-af-migranter-draebt-af-saudi-arabiske-graensevagter-de-bliver

Ny rapport anklager de saudi-arabiske grænsevagter for tortur
og massedrab på hundredvis af etiopiske flygtninge.

[...]

Kl. 14.56
Sproget kan udfordre vestlige piloter i luften i Ukraine

Hvis pensionerede vestlige piloter skal flyve F-16-fly i
Ukraine, som en amerikansk militærpilot har tilbudt, ...

Kl. 15.09
Rusland: Norsk militærfly tæt på russisk grænse

Kl. 15.41
Byrådsmedlem i Kyiv dræbt i kamp

Kl. 16.02
Kvinde såret ved russisk angreb i Kherson

Kl. 16.35
Zelenskyj beder Finland om kampfly

Kl. 16.55
Red Barnet: Krigen i Ukraine har kostet mindst 540 børn livet

31 min siden (Time now CET 17.58)
Fire dræbt ved russisk angreb i Romny

(Time now CET 17.58)

2023-08-23 kl 17.44
Susanne kan få nyt knæ om fem måneder, men nu dropper region at barbere
ventelister: ’Jeg er blevet en sofakartoffel’
28 min. siden

TV2:
2023-08-23 kl 17.53
Menneskeknogler fundet på strand trækker spor til "Dødemandsbjerge"
3 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25506