Censur - Echelon - Big Brother ?

Jesus-loves-you

I den danske grundlov står der, at ...

§ 77
Enhver er berettiget til på tryk, i skrift og tale at
offentliggøre sine tanker, dog under ansvar for
domstolene. Censur og andre forebyggende for-
holdsregler kan ingensinde på ny indføres.

Imidlertid har jeg haft problemer med mine indlæg i de sidste par dage:

File 3893, OUTPUT 2005-04-13, CET 23:57
File 3894, OUTPUT 2005-04-14, CET 01:04
File 3895, OUTPUT 2005-04-14, CET 01:05
File 3896, OUTPUT 2005-04-14, CET 01:05
File 3897, OUTPUT 2005-04-14, CET 01:34
File 3898, OUTPUT 2005-04-14, CET 01:56
File 3899, OUTPUT 2005-04-14, CET 02:19
File 3900, OUTPUT 2005-04-14, CET 02:36
File 3901, OUTPUT 2005-04-14, CET 03:14

Disse indlæg blev først tilgængelige på nyhedsgrupperne ca. 4½ time senere.
(i tidsrummet 2005-04-14, CET 04:37:06 - 04:37:10)

Endvidere ...

File 3902, OUTPUT 2005-04-14, CET 18:21
File 3903, OUTPUT 2005-04-14, CET 18:21
File 3904, OUTPUT 2005-04-14, CET 20:49
File 3905, OUTPUT 2005-04-14, CET 20:49
File 3906, OUTPUT 2005-04-14, CET 20:49
File 3907, OUTPUT 2005-04-14, CET 20:49
File 3908, OUTPUT 2005-04-14, CET 20:49
File 3909, OUTPUT 2005-04-14, CET 20:49
File 3910, OUTPUT 2005-04-14, CET 20:50
File 3911, OUTPUT 2005-04-14, CET 21:58
File 3912, OUTPUT 2005-04-14, CET 23:11
File 3913, OUTPUT 2005-04-14, CET 23:11
File 3914, OUTPUT 2005-04-14, CET 23:11
File 3915, OUTPUT 2005-04-14, CET 23:52
File 3916, OUTPUT 2005-04-15, CET 01:32

Disse indlæg blev først tilgængelige på nyhedsgrupperne ca. 10 time senere.
(i tidsrummet 2005-04-15, CET 04:39:36 - 04:51:24)

-

Er der her tale om censur ?

Er Echelon på spil ?

Er vi ved at have indført Big Brother ?

Hmm ... jeg mindes et ord fra Bibelen:

" ... for at *ingen* skal kunne købe og
sælge uden den (dvs. Antikrists aksept) ... "
Åb (Rev.) 13,17

Jeg har nu synkroniseret mit computer-ur således, at det er helt præcis det
samme som DR1 TV (via kabelnet, dvs. max. nogle sekunder forsinket).

Dette indlægs OUTPUT sker on-line 2005-04-15, CET 13:

Gad i grunden så vide, *hvornår* dette indlæg så kan læses på
nyhedsgruppen ?

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 4000 Danish Kr. (around 700 US $), jump ...
3640 news:idWXd.103947$Vf.39...@news000.worldonline.dk

Jesus-loves-you

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]

> Er der her tale om censur ?
>
> Er Echelon på spil ?
>
> Er vi ved at have indført Big Brother ?

Nå, denne gang gik indlægget igennem UDEN "filtret" ...

Thank You, Sir ... :-)

[...]

File-number: 3920

Brahmamurti

Ja, de skal jo også have en pause engang i mellem ;-)

Nu ikke for megen kaffe og kage jungs!

Croc®

On Fri, 15 Apr 2005 13:11:46 +0200, "Jesus-loves-you"
<John15.13@Heaven> wrote:

>Imidlertid har jeg haft problemer med mine indlæg i de sidste par dage:

Det kan da ikke undre nogen. ;-)

Regards Croc®

Jesus-loves-you

"Brahmamurti" skrev

> Ja, de skal jo også have en pause engang i mellem ;-)
>
> Nu ikke for megen kaffe og kage jungs!

Forklaringen kunne også være, at udenrigsminister Per Stig Møller i
mellemtiden er kommet hjem fra Yemen og Libanon.

Hmm ... man vurderer således muligvis, at "bleg-ansigt" IKKE kan skelne
mellem udenrigsministeren og de henved 5 millioner andre danskere (apropos
Jer.31,34) ... :-)

Let *freedom* ring !

[...]

File-number: 3929

Jesus-loves-you

"Brahmamurti" skrev

> Ja, de skal jo også have en pause engang i mellem ;-)
>
> Nu ikke for megen kaffe og kage jungs!

Og så er der - for øvrigt - også en anden version:

(Echelon)

Date: 13. april 2005 CET 23:57
Subject: Saudi-Arabien vil have demokrati
3893 news:uBg7e.112258$Vf.41...@news000.worldonline.dk

"... dog *olien* og vinen må du ikke skade."
(Åb. (Rev.) 6,6)

Apropos kritik er IKKE tilladt ... You know - money ...

Heaven-Break:
(2005-04-15, CET 19:31)
- "Præcist."

... makes the world go round ... :-(

-

Hmm ... mht. "vinen" tænkes der måske på narko'en ?
(apropos al-Qaeda's motto: målet helliger midlerne)

And then I heard a voice said (perhaps from Heaven):

(2005-04-15, CET 19:38)
- "Fryd Jer, Guds engle."

And then I heard a voice said irt. 'perhaps from Heaven':

(2005-04-15, CET 19:39)
- "Certainly."

Like to hear Your voice ... :-)

[...]

File-number: 3931

Henrik Svendsen

Jesus-loves-you wrote:

> Hmm ... mht. "vinen" tænkes der måske på narko'en ?
> (apropos al-Qaeda's motto: målet helliger midlerne)

Ja, _Taliban_ forbød jo dyrkning af opiumsvalmuer. Med USAs overtagelse
af landet blev produktionen øget til nye rekordhøjder.

Det var noget i den stil, du tænkte på?

> And then I heard a voice said (perhaps from Heaven):

Det kan være din kone, der siger, det er din tur til at vaske op - den
slags har jeg det selv med at forveksle med en utydelig stemme, der ikke
rigtig kan lokaliseres.

G B

"Henrik Svendsen" <HrSve...@msn.com> skrev i meddelelsen

> Ja, _Taliban_ forbød jo dyrkning af opiumsvalmuer.

Bwaharharhar! ROTFL! Kender du ordet "bakshish"? :-)

> Med USAs overtagelse af landet blev produktionen øget til nye
> rekordhøjder.

(snøft, hik, hoste...)

--
"How much easier is self-sacrifice than self-realization." Eric Hoffer
Med venlig hilsen

Henrik Svendsen

G B wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSve...@msn.com> skrev i meddelelsen

> Bwaharharhar! ROTFL! Kender du ordet "bakshish"? :-)

Nej.

> (snøft, hik, hoste...)

Ja, det er trist.

G B

"Henrik Svendsen" <HrSve...@msn.com> skrev i meddelelsen news:42604626$0
$165$edfa...@dtext01.news.tele.dk:

> Nej.

"Bakshish": "Lille gave" - bruges om korruption (og af tiggere).

> Ja, det er trist.

Det er din naivitet, som er morsom... :-)

Henrik Svendsen

G B wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSve...@msn.com> skrev i meddelelsen
> news:42604626$0 $165$edfa...@dtext01.news.tele.dk:

> "Bakshish": "Lille gave" - bruges om korruption (og af tiggere).

Okay.

> Det er din naivitet, som er morsom... :-)

Javel.

Jesus-loves-you

"Jesus-loves-you" skrev
3917 news:UjN7e.112760$Vf.41...@news000.worldonline.dk

[ ... Internal business: Do NOT read this message ... ]

> [...]
> holdsregler kan ingensinde på ny indføres.
>
> Imidlertid har jeg haft problemer med mine indlæg i de sidste par dage:

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2005-10-31, CET 19:20, GMT 18:20)
- "Det må du gerne (OUTPUT message)."

Thank You, Sir:

Memory on
4762 news:D8t9f.72836$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

(DK-version):
Dette er IKKE en øvelse ... §

(International version) ...
This is NOT a training ...

19:22
- "Program on ... login."

19:23
- "Fire!"

With kind regards,

Mogens Kall, The servant of Michael
--

SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk