UG: Joe Biden vil stoppe amerikanske mikrochipinvesteringer i Kina - News 2023-08-10

UG:
Joe Biden vil stoppe amerikanske mikrochipinvesteringer i Kina

Ukraine: Vi har destrueret 5000 russiske artillerisystemer

Subject: USA: Modoffensiv går langsommere end forventet -
News 2023-08-09
Date: Wed, 9 Aug 2023 08:27:04 +0200
25464 <uavbjn$3q1mu$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/uyiu7iwGIOE/m/Uh7M94NNDQAJ

> Subject: ET message to Russia: Last warning!
> Was: Found Sodoma-warning (?) at Nord Stream sabotage -
> News 2022-10-08, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
> 1211 days to global Nuclearwar+suicide
> Date: Sat, 8 Oct 2022, CET 11:47:43, GMT 09:47:43
> 24557 <thrh00$5o6a$1...@news.eternal-september.org>
> Sodom (Sodoma)
> https://sites.google.com/view/kall-sodom/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> Last warning (Sidste advarsel)

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557>
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ[
... ]> 206 days after The International Court of Justice ...

> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет
>
> https://www.icj-cij.org/

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf>
[ ... ]> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?[ ... ]> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Meteor observationer i Danmark:

http://www.stjerneskud.info/fireball/trig_jumi.html
http://www.stjerneskud.info/fireball/event2023-08-09-23-35-20/

Dato: 2023-08-09
Klokken: 23:35:20 Dansk sommertid, UTC+2

Emne Værdi Kommentar
Kurs 217 grader Nord:0, positiv retning med uret
Faldvinkel 33 grader Lodret: 90, horisontalt: 0

http://www.stjerneskud.info/fireball/event2023-08-10-00-32-14/

Dato: 2023-08-10
Klokken: 00:32:14 Dansk sommertid, UTC+2

Emne Værdi Kommentar
Kurs 208 grader Nord:0, positiv retning med uret
Faldvinkel -6 grader Lodret: 90, horisontalt: 0

9. aug. 2023
Nye planer om at hente olie og gas op har alvorlige klimakonsekvenser
https://videnskab.dk/naturvidenskab/nye-planer-om-at-hente-olie-og-gas-op-har-alvorlige-klimakonsekvenser/

Den britiske regering udsteder nye licenser til udvinding af
fossile brændstoffer. Men skal vi have forhåbninger om at
bremse klimaforandringerne, skal det stoppe nu, skriver
engelsk forsker.

Rusland med voldsomme atomanklager mod NATO
I dag kl. 05.13
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-10-rusland-med-voldsomme-atomanklager-mod-nato

-

DR S121 tor 10 aug 08:30:42
10.august dr.dk/nyheder 05:22

PRÆSIDENTKANDIDAT DRÆBT

I dag kl. 05:22
Ecuador: Præsidentkandidat dræbt ved kampagnearrangement
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ecuador-praesidentkandidat-draebt-ved-kampagnearrangement

+

Præsidentkandidat dræbt ved kampagnearrangement
I dag kl. 05.22
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-10-praesidentkandidat-draebt-ved-kampagnearrangement

Som lovgiver har Villavicencio fået kritik fra
oppositionspolitikere for dette år at have hindret en
rigsretssag mod præsident Lasso.

Kommentar:

Ecuador
https://da.wikipedia.org/wiki/Ecuador#Historie
=>
https://en.wikipedia.org/wiki/Ecuador#Return_to_democracy

Return to democracy

-

DR S123 tor 10 aug 08:30:42
10.august dr.dk/nyheder 05:54

RUSLAND: NATO VIL BRUGE ATOMVÅBEN

I dag kl. 05:54
Rusland: Nato forbereder sig på at bruge atomvåben mod os
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-nato-forbereder-sig-paa-bruge-atomvaaben-mod-os

Kommentar:

Putin forsøger at *legitimere* hans *ulovlige* angrebskrig på
Georgien i 2008 og nu også i Ukraine (ved at skabe ydre fjender)!

NATO kunne ALDRIG finde på at anvende atomvåben, ved mindre vi
bliver angrebet og ikke har andre muligheder for at forsvare os!

HVORFOR ?

Fordi vi IKKE er *imperialistsvin* (modsat Putin)!

Realistisk set starter denne *galning* fra Kreml atomkrigen op
ca. den 31. januar 2026; altså om ca. 2½ år!

Og vi kan desværre IKKE hindre ham i det!

OM vi alle omkommer?

Tja ...

Det er der desværre meget, der tyder på, fordi ...

Den naturlov, som styrer dette, er - som Darwin beskrev - den
stærkes ret (til at tyrannisere over alle de andre alfa-hanner).

Og så må det jo gå galt en dag!

Problemet er - ligesom med et terroangreb - at blot én "succes"
(ud af mange, MANGE tusinder) medfører atomvinter und so weiter,
og dermed Menneskehedens uddøen! Jeg beklager (Jeg kan IKKE
love guld og grønne skove)!

Det *klogeste* er derfor (for Rusland) at fjerne galningen fra
magten og genindføre *demokrati* i Rusland med frie valg und so
weiter!

-

Kim Jong-un fyrer hærchef og forbereder Nordkorea på krig
I dag kl. 05.57
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-10-kim-jong-un-fyrer-haerchef-og-forbereder-nordkorea-paa-krig

Kommentar:

Og HVORFOR har denne *slyngel* ikke allerede fået en asteroide
i knolden, ET (apropos øje fo øje, tand for tand, og liv for
liv)? - Det er jo *lovløshed* alt det, manden foretager sig!

-

I dag kl. 07:24
Joe Biden vil stoppe amerikanske mikrochipinvesteringer i Kina
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/joe-biden-vil-stoppe-amerikanske-mikrochipinvesteringer-i-kina

Kommentar:

UG

Cannibalistan skal *boykottes* økonomisk (HVIS vi skal
overleve), fordi ...

Derer økomomiske magt er blevet et eksistentiel trussel mod os,
idet deres penge jo omsættes til militær magt. Men landet er jo
desværre et *diktatur*. Og så har vi hele alfa-han konflikten
med atomvinter und so weiter!

-

DR S129 tor 10 aug 08:30:42
10.august dr.dk/nyheder 07:54

BEKYMRING FOR NIGERS PRÆSIDENT

2023-08-10 kl 08.41
47 min. siden
Niger: International bekymring for væltet præsident
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/niger-international-bekymring-vaeltet-praesident

-

2023-08-10 kl 08.41
Regnskovslande med opråb til omverdenen: Hvis vi skal beskytte
naturen, så betal!
I dag kl. 07:54
https://www.dr.dk/nyheder/udland/regnskovslande-med-opraab-til-omverdenen-hvis-vi-skal-beskytte-naturen-saa-betal

De sidste to dage har lande med store mængder regnskov mødtes i
Brasilien for at diskutere regnskovenes fremtid.

-

DR S130 tor 10 aug 08:30:42
10.august dr.dk/nyheder 08:08

KUWAIT FORBYDER BARBIE-FILMEN

2023-08-10 kl 08.41
33 min. siden
Kuwait forbyder Barbie-filmen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kuwait-forbyder-barbie-filmen

-

2023-08-10 kl 09.08
18 min. siden
Oversvømmelserne i Norge forventes at blive værre: I Hønefoss
er vandstanden steget over natten

DR's journalist i byen fortæller, at de over tusind evakuerede
forsøger at bevare roen, men uvisheden nager.

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

29. juni 2023 kl. 16:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6112618
Sofie Dyjak
Stoltenberg: "Vi er blevet enige om en ny rotationsmodel for luft- og
missilforsvar"

_______________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.17
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-08-09-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.28
Ansat i det tyske militær anholdt for at spionere for Rusland

Kl. 05.41
Rusland: 13 ukrainske droner skudt ned natten til torsdag

Kl. 07.00
Ukraine: Vi har destrueret 5000 russiske artillerisystemer

Kl. 07.56
Advarsel om strømafbrydelse ved Zaporizjzja-værket

Kl. 08.02
Rusland: Ukrainsk angreb dræber en og sårer syv

47 min siden (Time now CET 09.17)
Syv ud af ti russiske droner skudt ned - oliedepot i flammer

39 min siden (Time now CET 09.17)
Polen opruster yderligere - 10.000 soldater skal til grænsen

2 min siden (Time now CET 09.17)
Rusland: Vi har presset ukrainske styrker tilbage i Donetsk

(Time now CET 09.17)

2023-08-10 kl 09.08
18 min. siden
Oversvømmelserne i Norge forventes at blive værre: I Hønefoss er
vandstanden steget over natten

TV2:
2023-08-10 kl 09.09
Unge valfarter til de store byer inden studiestart – nu advarer politiet
mod boligsvindel
I dag kl. 07.35

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25467

Medstifter af Ruslands største it-virksomhed fordømmer Moskvas
"barbariske" krig

Subject: UG: Joe Biden vil stoppe amerikanske mikrochipinvesteringer
i Kina - News 2023-08-10
Date: Thu, 10 Aug 2023 09:18:31 +0200
25467 <ub2307$a6aq$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/HYm8IAiz7SI/m/iqphgOeeDQAJ
DR S132 tor 10 aug 09:49:26
10.august dr.dk/nyheder 09:47

POLEN SENDER SOLDATER TIL GRÆNSEN

2023-08-10 kl 10.06
19 min. siden
Polen vil sende op mod 10.000 ekstra soldater til den belarusiske grænse
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/polen-vil-sende-op-mod-10000-ekstra-soldater-til-graensen-ved-belarus

-

2023-08-10 kl 10.41
Polen vil holde Wagner væk ved at sende 10.000 soldater til grænsen
9 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-10-polen-vil-holde-wagner-vaek-ved-at-sende-10000-soldater-til-graensen

-

Klimaeksperter om ekstremt vejr i Norge: 'Endnu et resultat af
et klima i forandring'
I dag kl. 11:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/klimaeksperter-om-ekstremt-vejr-i-norge-endnu-et-resultat-af-et-klima-i-forandring

En varmere og varmere jordklode skaber forudsætninger for mere
ekstremt vejr, påpeger eksperter.

-

Da Tantholdt så den ukrainske helikopter, kiggede han en ekstra
gang: - Det ligner noget gammelt skrammel
I dag kl. 11.33
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-09-da-tantholdt-saa-den-ukrainske-helikopter-kiggede-han-en-ekstra-gang-det-ligner-noget-gammelt-skrammel

-

DR S140 tor 10 aug 21:17:27
10.august dr.dk/nyheder 11:46

MISLYKKET ANGREB MOD AMBASSADE

I dag kl. 11:46
Sveriges ambassade i Libanon udsat for mislykket angreb med
molotovcocktail
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sveriges-ambassade-i-libanon-udsat-mislykket-angreb-med-molotovcocktail

-

I dag kl. 14:00
Efter at have kuppet sig til magten i Niger har militærjunta nu
udpeget ny regering
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/efter-have-kuppet-sig-til-magten-i-niger-har-militaerjunta-nu-udpeget-ny-regering

-

Ukraine frygter, at sanktionsramte russeres kunst finansierer
krig: 'Værker i denne klasse er omgærdet af en vis mystik'
I dag kl. 14:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ukraine-frygter-sanktionsramte-russeres-kunst-finansierer-krig-vaerker-i-denne-klasse

Ifølge tidligere museumsdirektør sætter ukrainerne med ny
database fingeren på dybereliggende problematikker i
kunstverdenen.

-

Ukrainske specialstyrker har krydset betydningsfuld flod,
oplyser tænketank
I dag kl. 15.22
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-10-ukrainske-specialstyrker-har-krydset-betydningsfuld-flod-oplyser-taenketank

-

I dag kl. 18:13
Møde om kupforsøget i Niger er slut: Vil aktivere
beredskabsstyrken
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/moede-om-kupforsoeget-i-niger-er-slut-vil-aktivere-beredskabsstyrken

-

I årevis var landet kendt som 'den fredelige lillebror'. Nu er
bande- og narkokrigen trængt ind
I dag kl. 19:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/i-aarevis-var-landet-kendt-som-den-fredelige-lillebror-nu-er-bande-og-narkokrigen

Onsdag aften blev den ecuadorianske præsidentkandidat Fernando
Villavicencio likvideret på åben gade.

-

Ukraines offensiv er næsten gået i stå. Spørger man soldaterne,
så bevæger man sig, så hurtigt som man kan
I dag kl. 21:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ukraines-offensiv-er-naesten-gaaet-i-staa-spoerger-man-soldaterne-saa-bevaeger-man

DR's Europakorrespondent har besøgt ukrainske soldater ved
fronten.

[...]

25 min siden (Time now CET 10.10)
Rusland oplever rekordstort antal af eksplosioner

12 min siden (Time now CET 10.42)
Wagner-soldat tiltalt for dobbeltdrab i Rusland

Kl. 11.36
Rusland erobrer flere ukrainske positioner i nord, hævder
ministerie

Kl. 11.54
Obligatorisk evakuering af Kupjansk og omkringliggende byer

Kl. 12.57
Ukrainsk flåde åbner korridor i Sortehavet

Kl. 13.18
Ukraine putter Bacardi på landets sorte liste

Kl. 13.45
Russisk politi anholder en person efter eksplosion på fabrik

Kl. 14.50
Efterretningstjeneste lover flere og bedre angreb på Rusland

Kl. 17.01
Medstifter af Ruslands største it-virksomhed fordømmer Moskvas
"barbariske" krig

Kl. 17.11
250 Wagner-soldater udfører "psykologisk krigsførelse" ved
Polen, mener Ukraine

Kl. 19.38
Embedsmænd i Kreml skriver pensum til elever om krigen

9 min siden (Time now CET 22.24)
Ukrainske styrker har genvundet område nær Bakhmut, siger Kyiv

(Time now CET 22.24)

2023-08-10 kl 22.24
I dag kl. 21:16
Danmarksdemokraterne vil sænke afgiften på generationsskifte

TV2:
2023-08-10 kl 22.24
Biden underskriver katastrofeerklæring efter naturbrande på Hawaii
3 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25468