Jeg har set Anthony Blinken SMILE!

Lyrik

Det var da han kunne konstatere at NS1 og NS2 var sprængt!

Jeg plejer kun at se hans sædvanlige døde fjæs, hvor han pønser på ondt!

jens

Jesper Ørsted

Blinkede han?

Слава Україні! (Slava Ukraini)
Героям слава! (Heróyam sláva!)🇺🇦🚜💨

Jesper

Helle Jensen

Lyrik wrote:
> Det var da han kunne konstatere at NS1 og NS2 var sprængt!
>
> Jeg plejer kun at se hans sædvanlige døde fjæs, hvor han pønser på ondt!

Må jeg så høre hvad Jens og Erik ser i Putins døde fjæs?

--
Helle Jensen

J. Nielsen

On Sun, 2 Oct 2022 06:29:12 +0200, Lyrik <jenser...@gmail.com> wrote:

>Det var da han kunne konstatere at NS1 og NS2 var sprængt!
>
>Jeg plejer kun at se hans sædvanlige døde fjæs, hvor han pønser på ondt!

Der er en grund til at Blinken smiler:

Nord Stream explosions are a ‘tremendous opportunity’ – US

The United States regards the sabotage of the Nord Stream gas pipelines as a
“wonderful opportunity” to wean the continent off Russian energy, Secretary of
State Antony Blinken told reporters on Friday. As winter approaches, Blinken said
the United States wants Europe to lower its fuel consumption.

Speaking to reporters in Washington, Blinken boasted that the United States is now
“the first supplier of [liquefied natural gas] in Europe.” In addition to shipping
its own fuel to Europe, Blinken said the United States is working with European
leaders to find ways to “reduce demand” and “accelerating the transition to
renewable energy.”
https://goodwordnews.com/nord-stream-explosions-are-a-tremendous-opportunity-us/

Men selvfølgelig er det Rusland selv der sprængte rørledningerne <rolls eyes>

Europa kan måske klare sig gennem den kommende vinter, nu da lagrene er næsten
fyldte. Men lagrene skal fyldes igen til næste år - og næste år igen.
Blinken smiler - og med god grund.

Der er også nogle NATO lagre der skal fyldes med militært isenkram til erstatning
for det vi har "foræret" til Ukraine og al det som USA har lend/leaset via EU.
Gæt hvem der hænger på regningen? Ukraine har ingen penge og kan ikke, som England
under anden verdenskrig, forærer USA ti flådebaser for at dække underskuddet.

USA er ikke vores ven - selv om Von And påstår det modsatte.
--

-JN-

Malus Lazarus

Helle Jensen

Han kan vel heller dårligt holde masken over de fire fjolser?

--
Helle Jensen