Russisk politiker kritiserer offentligt krigen - News 2023-06-05

Russisk politiker kritiserer offentligt krigen

Subject: Flere anholdt i Hongkong forud for 34-årsdagen for
massakren på Den Himmelske Freds Plads - [News 2023-06-04]
Date: Sun, 4 Jun 2023 08:45:27 +0200
25268 <u5hbu8$3smmr$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/isxTOAGQuqk/m/0-V0-sL4AQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

1. jun. 2023
Tyrkiske forskere advarer:
Erdogans valgsejr truer den akademiske frihed
https://videnskab.dk/kultur-samfund/tyrkiske-forskere-advarer-erdogans-valgsejr-truer-den-akademiske-frihed/

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

I dag for 34 år siden begik det IKKE-folkevalgte kommunistparti
*massakre* i Peking (nu omdøvt til Beijing, for at dække over
*forbrydelsen)! ...

Demonstrationerne på Den Himmelske Freds Plads (1989)
https://da.wikipedia.org/wiki/Demonstrationerne_p%C3%A5_Den_Himmelske_Freds_Plads_(1989)

Massakren I Beijing
https://www.leksikon.org/art.php?n=3264

For disse *forbrydelser* skal de kræves til regnskab og
*straffes*! Crime does NOT pay!

I dag kl. 09:02
Protester fortsætter i Beograd, men Serbiens præsident nægter at gå af
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/protester-fortsaetter-i-beograd-men-serbiens-praesident-naegter-gaa-af

-

- Russiske udskud stjæler vores børns barndom, raser guvernør efter nyt
angreb
I dag kl. 09.54
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-04-russiske-udskud-stjaeler-vores-boerns-barndom-raser-guvernoer-efter-nyt-angreb

-

2023-06-04 kl 11.36
35 min. siden
Skal det være EU eller Rusland? I Moldova er kampen om fremtiden
gået i gang
https://www.dr.dk/nyheder/udland/eu/skal-det-vaere-eu-eller-rusland-i-moldova-er-kampen-om-fremtiden-gaaet-i-gang

-

Ny "Stalin-lov" er en blanco-check til den polske regering, siger ekspert
I går kl. 14.18
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-04-ny-stalin-lov-er-en-blanco-check-til-den-polske-regering-siger-ekspert

-

I går kl. 16:11
Tyrkiet vil mødes med Sverige og Finland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tyrkiet-vil-moedes-med-sverige-og-finland

-

Svensk NATO-medlemskab skal drøftes i juni
I går kl. 16.15
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-04-svensk-nato-medlemskab-skal-droeftes-i-juni

-

I går kl. 18:30
Robotarm gør ukrainsk soldat i stand til at vende tilbage til fronten
https://www.dr.dk/stories/1288510966/med-kunstig-arm-vender-ukrainsk-soldate-tilbage-til-fronten/

-

Mens bomberne falder, ønsker ukrainske soldater stilhed fra
offentligheden i ny video
I går kl. 18.36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-04-mens-bomberne-falder-oensker-ukrainske-soldater-stilhed-fra-offentligheden-i-ny-video

-

I går kl. 19:54
Demonstration i Stockholm er torn i øjet på Tyrkiet - men svensk
Nato-medlemskab kan stadig være på vej
https://www.dr.dk/nyheder/udland/demonstration-i-stockholm-er-torn-i-oejet-paa-tyrkiet-men-svensk-nato-medlemskab-kan

-

I går kl. 20:01
Rusland anholder 45 personer for at deltage i Navalnyj-demonstrationer
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-anholder-45-personer-deltage-i-navalnyj-demonstrationer

-

Over 100 anholdt ved støttedemonstrationer for Navalnyj
I går kl. 20.12
Opd. I går kl. 22.36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-04-over-100-anholdt-ved-stoettedemonstrationer-for-navalnyj

-

I går kl. 20:34
Russisk guvernør mødes med oprørsgrupper, som har taget to russiske
soldater til fange
https://www.dr.dk/nyheder/udland/russisk-guvernoer-moedes-med-oproersgrupper-som-har-taget-russiske-soldater-til-fange

-

DR S163 søn 04 jun 23:55:50
4.juni dr.dk/nyheder 21:41

PUTIN GIVER BERØMT IKON TIL KIRKEN

I går kl. 21:41
Putin giver Ruslands mest berømte ikon til den russisk-ortodokse kirke
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/putin-giver-ruslands-mest-beroemte-ikon-til-den-russisk-ortodokse-kirke

Putin og Kirill har siden Ruslands invasion i Ukraine hængt
sammen som ærtehalm. Kremlin har fået Kirills støtte til krigen
- og præsidenten bakker op om den russisk-ortodokse kirke.

[ ... ]

- Sådan en begivenhed sker ikke uden direkte guddommelig
indblanding, sagde den 76-årige religiøse leder, som er under
sanktioner fra Storbritannien og Canada for hans støtte til
krigen.

Kommentar:

Altid trist når en kirkens mand går djævelens ærinde!

-

Konservative ville fjerne bøger om homoseksuelle – men nu er Bibelen
også væk
I går kl. 22.05
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-04-konservative-ville-fjerne-boeger-om-homoseksuelle-men-nu-er-bibelen-ogsaa-vaek

-

DR S164 søn 04 jun 23:55:50
4.juni dr.dk/nyheder 22:22

54 SOLDATER DRÆBT I SOMALIA

I går kl. 22:22
54 soldater fra fredsbevarende styrke er dræbt af oprørere i Somalia
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/54-soldater-fra-fredsbevarende-styrke-er-draebt-af-oproerere-i-somalia

-

Mindre fly er styrtet ned efter jagerflyjagt over Washington
I går kl. 23.17
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-04-mindre-fly-er-styrtet-ned-efter-jagerflyjagt-over-washington

-

2023-06-05 kl 01.50
Rusland hævder at afværge stort ukrainsk fremstød
13 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-04-rusland-haevder-at-afvaerge-stort-ukrainsk-fremstoed

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

21. maj 2023 kl. 14:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5943704
Sean Coogan
Ukrainsk topgeneral: Ukraine kontrollerer en "ubetydelig" del af
Bakhmut, men rykker frem i forstæderne

_______________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.39
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-04-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 09.06
Britisk efterretningstjeneste: Blå og gule farver er blevet
forbudt i Rusland

Kl. 09.47
Russisk politiker kritiserer offentligt krigen

Kl. 10.10
Beskydning fortsætter i russisk grænseregion

40 min siden (Time now CET 11.50)
TV 2s korrespondent i Dnipro efter angreb

Kl. 12.16
Fire personer tilbageholdt, efter at kvinde blev fundet død
foran beskyttelsesrum

Kl. 12.39
Kvinde stod og stegte frikadeller, da hendes hjem blev ramt af
missil, fortæller TV 2-korrespondent

Kl. 13.20
Ukraine har beskudt marked i grænseregion, siger guvernør

Kl. 13.36
Russiske oprørsgrupper hævder at have tilfangetaget russiske
soldater

Kl. 14.20
500 ukrainske børn er døde som følge af krigen, hævder Zelenskyj

Kl. 15.25
Levering af missiler kan føre til "spiralspænding", siger
Putin-talsmand

Kl. 16.17
Ukraine antyder modoffensiv i video

Kl. 18.56
Prisvindende film om krigen mødt med tårer og kram

Kl. 19.20
Russisk politi anholder demonstranter

Kl. 19.39
Ukrainske grænsevagter tilbageholder dagligt unge flygtende mænd

Kl. 20.36
Oprørere vil udlevere russiske krigsfanger til Ukraine

(Time now CET 02.08)

2023-06-05 kl 01.38
I går kl. 23:48
Zlatan Ibrahimovic indstiller karrieren

TV2:
2023-06-05 kl 01.50
Rusland hævder at afværge stort ukrainsk fremstød
13 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25269

Searchsting Tara-205-187 at Abraham-75

File 25.270 ...
Abraham-koden
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-2xx/25-27x/25-270

Subject: Russisk politiker kritiserer offentligt krigen -
News 2023-06-05
Date: Mon, 5 Jun 2023 02:12:07 +0200
25269 <u5j98n$3knr$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ExCssAN9tFo/m/LI93V-AxAgAJ
Saudi-Arabien skærer i olieproduktionen for at styrke prisen
I dag kl. 05.15
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-05-saudi-arabien-skaerer-i-olieproduktionen-for-at-styrke-prisen

-

Mindre fly styrter ned efter jagerflyjagt over Washington
I dag kl. 05.21
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-05-mindre-fly-styrter-ned-efter-jagerflyjagt-over-washington

-

DR S167 man 05 jun 07:33:53
5.juni dr.dk/nyheder 05:41

VOLDEN I SUDAN ER INTENSIVERET

I dag kl. 05:41
Volden i Sudan er intensiveret med udløb af våbenhvile
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/volden-i-sudan-er-intensiveret-med-udloeb-af-vaabenhvile

-

DR S168 man 05 jun 07:33:53
5.juni dr.dk/nyheder 05:57

SKOLEPIGER FORGIFTET I AFGHANISTAN

I dag kl. 05:57
Knap 80 skolepiger forgiftet i Afghanistan
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/knap-80-skolepiger-forgiftet-i-afghanistan

-

Mette Frederiksen besøger Det Hvide Hus:
- Der må ikke kunne komme et A4-ark mellem USA og Europa
I dag kl. 06.52
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-06-05-mette-frederiksen-besoeger-det-hvide-hus-der-maa-ikke-kunne-komme-et-a4-ark-mellem-usa-og-europa

-

DR S172 man 05 jun 07:33:53
5.juni dr.dk/nyheder 07:04

TRUMP FÅR KRITIK AF SINE EGNE
USA's tidligere præsident Donald Trump
har lykønsket Nordkoreas leder, Kim
Jong-un, med landets bestyrelsespost i
WHO.
- Tillykke til Kim Jung Un!, lød det på
hans sociale medie. Lykønskningen
bliver kritiseret af flere i Det
Republikanske Parti, blandt andre Mike
Pence og Nikki Haley.
- Uanset om det er min tidligere
medkandidat eller nogle andre, så bør
ingen rose diktatoren i Nordkorea,
siger Pence til Fox News.
- Han har truet os. Der er intet at
ønske ham tillykke med. Han har været
forfærdelig mod sit folk. Han har været
forfærdelig mod USA, og vi er nødt til
at stoppe med at være søde mod lande,
der hader USA, siger Haley.

2023-06-05 kl 07.54
50 min. siden
Trump får kritik af sine republikanske kolleger for at rose
Nordkoreas leder
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/trump-faar-kritik-af-sine-republikanske-kolleger-rose-nordkoreas-leder

-

2023-06-05 kl 07.59
3 min siden
Italiensk avis udråber Mette Frederiksen som favorit til NATO-toppost
https://nyheder.tv2.dk/2023-06-05-nyhedsoverblik

[...]

I dag kl. 05.19
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-05-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.18
Stort ukrainsk fremstød er afværget, melder Rusland

Kl. 05.22
Ukrainsk flygtningebarn meldes dræbt i brand i Tyskland

Kl. 05.26
Trump-udfordrer kræver fortsat opbakning til Ukraine

Kl. 06.28
Melding om droner på russisk motorvej

53 min siden (Time now CET 08.04)
Letland konfiskerer biler fra spritbilister - og sender dem til
Ukraine

7 min siden (Time now CET 08.04)
Droneangreb mod energianlæg i Belgorod, siger guvernør

28 min siden
Ukraine er tavs efter Ruslands påstand om angreb

16 min siden
- Vi bevæger os fremad, siger ukrainsk øverstbefalende

Kommentar:

Ja, men ...

I MANGLER lige nogle F-16 til at *beskytte* Jer og udstyret!

(
Pas på Jer selv, og vi beder om englevagt!
)

Jeg vandt desværre ikke i EuroJackpot i fredags (puljen var
ellers på næsten samme beløb som et nyt F-16 fly koster)

Så ...

Lad os håbe Mette Frederiksen og Biden donerer disse fly, gerne
allerede i dag! Better that tomorrow!

Bare donér - som sagt - 1 fly (=> 30 NATO-lande = 30 fly)

It's matter of life and deaht!

For ellers er jo også vores donationer gjort forgæves, apropos ...

INGEN landmand investerer en hel passe penge i såsæd (und so
weiter), og så blot lader det hele rådne op på marken!

Og Jesus!

Vi beder om, at russerne må komme til fornuft: Det er bare IKKE
normalt at *stjæle* fra andre, heller ej nabolande. Det MÅ
kirkens overhoved i Rusland da kunne indse!

HVORFOR i det hele taget *tilbede* denne *afgud* (som denne
krigsgud jo er!)?

HVORFOR sætyte hele verden i brand bare på grund af magtsyge?

Det er sg_ da ikke helt normalt!

Nå, men ...

I mangel af disse F-16 fly må vi håbe på, at the *Goodwill* kan
gøre en forskel, apropos fortsættelsen af ...

2013-02-15 ...
https://sites.google.com/view/et-footsteps/2013-02-15-a
https://sites.google.com/view/et-footsteps/2013-02-15-m

(Please, jump below: UFO Investigation News)

2 min siden (Time now CET 09.10)
Paven sender fredsforhandler til Ukraine

Kommentar:

Fint

(Time now CET 09.10)

UFO Investigation News:

Tara-205
Abraham-75

Find new
Africa-Southcoast position

MW1-A S-coast
5.016093310094224, -5.906903644961794
-5,906903644961794 5,016093310094224

(
Galactic
42,9084672926573 0,0000017064873
=>
42,9084672926573 0
)

MW1-A-S-coast, version 39
-5,9069047451584 5,0160946181152
5.0160946181152, -5.9069047451584
https://goo.gl/maps/6z56YrsdduNY9Gee9

In the past (-3447)
-5,9069047451584 - 0,00126092804599 = -5,90816567320439

-5,90816567320439 5,0160946181152
5.0160946181152, -5.90816567320439
https://goo.gl/maps/G3iG6hpE9UwK86F99
119,0102563704270 Global-600-units to Square
118,9817108728330 Global-600-units to Nazca-BB-0-0
7.937,9768 km to Nazca-BB-0-0

Find 119:

119 / 118,9817108728330 * 7.937,9768 = 7.939,1970

119
-14.723236115798471, -75.16736156482531
-75,16736156482531 -14,723236115798471
https://goo.gl/maps/hHVdf9ePy7zQtfrF6
85,99492906 Spiral
84,74565169 Spiral-2
90,35144556 Spiral-3
90,57517195 Spiral-4
119,827956819327 local-units from N-BB-0-0 to Square-187

(
op mod Square
-14.723232194570706, -75.16736495786725
-75,16736495786725 -14,723232194570706
86,00020634 Spiral
84,75184774 Spiral-2
90,35529083 Spiral-3
90,57897284 Spiral-4

ned
-14.723258135949573, -75.1673455118525
-75,1673455118525 -14,723258135949573
85,96718187 Spiral
84,71313306 Spiral-2
90,33109931 Spiral-3
90,55505393 Spiral-4

Compare with ...

massakren på Den Himmelske Freds Plads - [News 2023-06-04]
Date: Sun, 4 Jun 2023 08:45:27 +0200

https://edition.cnn.com/2018/11/06/health/oumuamua-alien-probe-harvard-intl/index.html

> [...]
> 187,99601423 Global-600-units to Proxima
> 113,00417747 Global-360-units to Novosibirsk
> 99,98904885 Global-600-units to Crater-Spiral-cr-Square-150-line
> 59,99342931 Global-360-units to Crater-Spiral-cr-Square-150-line
>

> Vega latitude 0
> MW1 (Sphinx-Jerusalem-disk-line, 360°):
> -24,8125656565725 -10,7299772589788
> -10.7299772589788, -24.8125656565725
> https://goo.gl/maps/GU3q1gaDkLcxDHPM8 (Zoom, Sea)
> https://goo.gl/maps/9DyKn1EmjJ7ejKpT6
> 118,99969260 Global-600-units to Temple
> 119,00010092 Global-600-units to Sodom (Bab edh-Dhra)

01-19-45

=>

119 + 45/60 = 119,75
Was___________119,827956819327 local-units from N-BB-0-0 to Square-187

__________________________________

2023-06-05, CET 08:20, GMT 06:20

Tara-205
Abraham-75

146,5117 - SouthAmerica Eastcoast
-41,974050354 -22,99003478
-22.99003478, -41.974050354
https://goo.gl/maps/NM6RuHvCLTsq3eQA6

Find new
SouthAmerica-Eeast-coast position:

-22.98912603716538, -41.97457247790606
-41,97457247790606 -22,98912603716538

(
Galactic
87,9069032043362 0,0000000236402
=>
87,9069032043362 0
)

MW1-SA-E-coast, version 39
-41,9745724922502 -22,9891260175574
-22.9891260175574, -41.9745724922502
https://goo.gl/maps/wChiMMkBLjqC85nz6
99,99764390 Global-360-units to Mount St. Helens

In the past (-3447)
-41,9745724922502 + 0,00126092804599 = -41,97331156420421

MW1-SA-E-coast-3447, version 39
-41,97331156420421 -22,9891260175574
-22.9891260175574, -41.97331156420421
https://goo.gl/maps/gumuLEirZBgSb2V76
99,99844799 Global-360-units to Mount St. Helens
88,99939646 Global-360-units to Elim

No 205 and 187 found!

2023-06-05 kl 07.54
21 min. siden
Forskere finder rester af middelalderkirke på havets bund

TV2:
2023-06-05 kl 07.58
Centralt vidne i Meng-sagen så bogstav på nummerplade, der matcher 32-årigs
12 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25270

Biden vil snakke F-16-fly til Ukraine med Mette Frederiksen. Donér 1 fly
nu og senere måske nogle flere!

News 2023-06-05
Date: Mon, 5 Jun 2023 02:12:07 +0200
25269 <u5j98n$3knr$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ExCssAN9tFo/m/LI93V-AxAgAJ
Topdiplomat om Mette Frederiksens møde med Biden:
Hold øje med hendes ansigtsudtryk
I dag kl. 10.20
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-02-topdiplomat-om-mette-frederiksens-moede-med-biden-hold-oeje-med-hendes-ansigtsudtryk

-

I dag kl. 11:30
Rusland: Vi har stoppet en stor, ukrainsk offensiv i Donetsk
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-vi-har-stoppet-en-stor-ukrainsk-offensiv-i-donetsk

-

IAEA chief:
Iran only cooperating with a ‘fraction’ of nuke inspection demands

The IAEA chief noted that Iran’s stockpile of enriched uranium
has risen by over a quarter in three months.

By YONAH JEREMY BOB
Published: JUNE 5, 2023 13:07
Updated: JUNE 5, 2023 13:13
https://www.jpost.com/middle-east/iran-news/article-745250

-

Amerikansk ambassadør kalder forholdet mellem USA og Danmark stærkere
end nogensinde
I dag kl. 12.21
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-06-05-amerikansk-ambassadoer-kalder-forholdet-mellem-usa-og-danmark-staerkere-end-nogensinde

-

2023-06-05 kl 13.21
4 min. siden
Løkke vil have regeringsprojektet 'genbekræftet', hvis Mette
Frederiksen smutter til Nato
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/loekke-vil-have-regeringsprojektet-genbekraeftet-hvis-mette-frederiksen-smutter-til

-

2023-06-05 kl 14.51
51 min. siden
Krigsveteraner cykler fra Aalborg til Brøndby for at sætte fokus
på deres vilkår
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/krigsveteraner-cykler-fra-aalborg-til-broendby-saette-fokus-paa-deres-vilkaar

... fotograf Daniel Rye ...

-

DR S124 man 05 jun 14:41:23
5.juni dr.dk/nyheder 14:40

BIDEN VIL SNAKKE F-16-FLY
Ukraine og F-16-fly er højt på listen
over emner, som den amerikanske
præsident, Joe Biden, vil tale med
Mette Frederiksen (S) om, når hun
kommer på besøg i Det Hvide Hus i dag.
Det siger en talsmand for Det Hvide Hus
ifølge nyhedsbureauet AP.
Joe Biden får ud over Mette Frederiksen
også snart besøg af den britiske
premierminister, Rishi Sunak.
- Et af de emner, hvor vi vil høre
deres syn på tingene, og hvor
præsidenten gerne vil dele sit, er på
Ukraines langsigtede sikkerhed, siger
den sikkerhedspolitiske talsmand John
Kirby ifølge AP.

2023-06-05 kl 14.51
11 min. siden
Biden vil snakke F-16-fly til Ukraine med Mette Frederiksen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/biden-vil-snakke-f-16-fly-til-ukraine-med-mette-frederiksen

+

2023-06-05 kl 14.56
Biden vil snakke F-16-fly til Ukraine med Mette Frederiksen
13 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-05-biden-vil-snakke-f-16-fly-til-ukraine-med-mette-frederiksen

Kommentar:

Giv dem håb (Crime does NOT pay)

Donér - som sagt - 1 fly nu og senere måske nogle flere!

[...]

Kl. 09.23
Donetsks guvernør er også tavs om påstået angreb

Kl. 10.04
- Rusland har for vane at sige ting, der ikke passer
Lyn-analyse

Kl. 10.21
Ukraine advarer: Rusland spreder falsk information om modoffensiven

Kl. 10.30
- Lad os befri hver en meter af vores land

Kl. 10.52
Belgien forlanger svar på, om deres våben bruges til angreb i Rusland

Kl. 11.14
- Russisk terror skal besejres hver dag, siger Zelenskyj

Kl. 11.28
Selv Putins talsmand er tavs om påstået angreb

Kl. 11.42
Wagner-chef kalder ukrainsk generobring for en "skændsel"

Kl. 12.30
Ukraine afviser stor offensiv i Donetsk som "falsk"

37 min siden (Time now CET 13.34)
Rusland hævder at havde afvist angreb mod Belgorod

28 min siden (Time now CET 13.34)
Rusland: Ukraine har affyret 650 granater mod Belgorod

Kl. 13.37
Rusland ser ingen grund til at forlænge kornaftale

51 min siden (Time now CET 14.58)
Stor konference i Europa om Rusland efter Putin

33 min siden (Time now CET 14.58)
Biden vil snakke F-16-fly til Ukraine med Mette Frederiksen

26 min siden (Time now CET 14.58)
Russiske bombefly i luften ud for Norge

6 min siden (Time now CET 14.58)
Kreml affejer vild radiotale fra Putin som "falsk"

(Time now CET 14.58)

2023-06-05 kl 14.51
3 min. siden
To danskere forsvundet på vandretur mellem Sverige og Norge

TV2:
2023-06-05 kl 14.56

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25271