Russere skyder georgisk politimand

"Jesus-loves-you" skrev
7975 news:ga79c8$j3d$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]

> ET-Break:
> (2008-09-10, Wednesday, day no 254, CET 03:42, GMT 01:42)
> - "Samtlige."
>
> Også den enorme russiske krydser "Peter Den Store" (number 099) og de 3
> andre krigsskibe, som de har sendt til Caribien ?
>
> CET 03:42
> - "Også dem."

News:

=== citat start ===

DR1 s141 ons 10 sep (2008, CET) 12:16:31

10:43

Russere skyder georgisk politimand

Russiske soldater har affyret skud ved
en kontrolpost i Georgien tæt på
grænsen til udbryderregionen
Sydossetien.

En georgisk politimand døde af de
livsfarlige sår, han pådrog sig ved
skyderiet, oplyser det georgiske
indenrigsministerium.

Rusland har stadig soldater på georgisk
territorium efter en ugelang konflikt
om Sudossetien i august.

Præsident Dmitrij Medvedev lovede
tidligere på ugen EU, at de sidste
soldater vil blive trukket ud i midten
af oktober.

=== citat slut ====

Ihukom:

7867 news:g8ja5g$2c29$1...@newsbin.cybercity.dk

> ... et mordforsøg på den af de to lokale ledere (i Sydossetien, red.), der
> er loyal over for Georgien. Hensigten var åbenlyst at provokere den ...
> georgiske præsident ... til et angreb. Og det lykkedes.

samt ...

7976 news:ga85te$sm0$1...@newsbin.cybercity.dk

> [ ... ]

[ ... ]
[ ... ]
> Dette *begær* om mere olie-magt BESTYRKER mistanken om motivet for det
> russiske militærangreb på Georgien.

Putin (og hans mænd) vil ha' fat i olierørledningen, og forsøger derfor blot
med bl.a. dett emord at finde en "legimit" begrundelse for nye angreb !!!

Just a thief !!!

Så lad dem da for _elvede dø som fluer (disse forbandede russiske
besættelses-soldater), ET. De er jo ikke værd at samle på !!!...

CET 12:44
- "Enhver."

Hvis du vil høre min ærlige mening, så 'ja'. De ku' bare have ladet være !!!

Der findes INGEN (undskyldning. De ér mordere) ...

CET 12:45
- "Samtlige ?"

Just find Your way out (out of this gylle), please.

Last OUTPUT: 7978 news:ga85vo$sm7$1...@newsbin.cybercity.dk-
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7979