Putins svineri

Kim Larsen (BlockNews.net)

Feb 19, 2024, 11:12:33 PMFeb 19
Alle jer Putin-elskende svin, jeg håber fandme at I er stolte af jer
selv. Glem ikke at Rusland truer vesten og dermed Danmark med
atomvåben-angreb. Her er det seneste direkte mord begået af Ruslands
førende psykopat, Vladimir Putin:

Sakset fra Politiken:

"... Selv om Aleksej Navalnyj er død, er hans politiske projekt ikke
slut. Det vil til gengæld blive videreført af hans enke, Julia
Navalnaja, lover hun i en videotale mandag.

»Jeg vil leve i et frit Rusland, jeg vil opbygge et frit Rusland. Jeg
vil fortsætte Aleksej Navalnyjs arbejde«, siger Julia Navalnaja.

Hun beskylder samtidig præsident Vladimir Putin for at have dræbt
Navalnyj, som var den mest fremtrædende russiske oppositionspolitiker.

»Vladimir Putin dræbte min mand«, siger Navalnaja og beskylder de
russiske myndigheder for at skjule Navalnyjs lig.

Meldingen om Aleksej Navalnyjs død kom fredag, men efter tre dage har
hans familie eller advokater endnu ikke set eller fået udleveret hans
lig. Hans enke mener, at det skyldes, at Navalnyj er blevet forgiftet
med nervegiften novitjok, og at myndighederne vil have stoffet til at
forsvinde fra kroppen, før liget bliver udleveret.

»Vi ved præcist, hvorfor Putin dræbte Aleksej for tre dage siden. Vi vil
snart fortælle jer om det«, siger Julia Navalnaja.
Fortsæt kampen mod Putin

Hun opfordrer sin mands støtter til at fortsætte deres kamp mod det
eksisterende russiske styre med endnu mere vrede end tidligere.

»Ved at dræbe Aleksej har Putin dræbt den ene halvdel af mig – halvdelen
af mit hjerte og halvdelen af min sjæl. Men jeg har stadig den anden
halvdel, og den fortæller mig, at jeg ikke har nogen ret til at give
op«, siger Julia Navalnaja.

Kreml har afvist at være involveret i Navalnyjs død.

Aleksej Navalnyj døde i straffelejren IK-3 nær Yamal nord for
Polarcirklen. Her afsonede han blandt andet en dom for »ekstremistiske
aktiviteter«. I august 2023 fik han lagt 19 års fængsel til en straf på
11,5 års fængsel, som han i forvejen var blevet idømt.

Navalnyj blev flyttet til lejren i det nordligste Rusland i december.
Forinden sad han i IK-6-lejren, der ligger 235 kilometer øst for Moskva.

Foruden sin hustru efterlader Navalnyj sig en søn og en datter. ..."

Jeg er stolt af den modstand og værdighed at Julia Navalnyj udviser i de
opslag på sociale medier som hun udsender ligesom jeg begræder hendes
modige mands drab begået af den fucking slimede feje novichok-stinkende
rotte, Vladimir Putin.

--
Kim Larsen (BlockNews.net)
E-mail: kl2...@gmail.com

Lyrik

Feb 20, 2024, 4:30:47 AMFeb 20
Den 20-02-2024 kl. 05:12 skrev Kim Larsen (BlockNews.net):

> [...]
> opslag på sociale medier som hun udsender ligesom jeg begræder hendes
> modige mands drab begået af den fucking slimede feje novichok-stinkende
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ifølge Navalnys politik ville du aldrig have fet lov til at komme ind i
Danmark.
Navalny var xenofob. Han mente Ruskand var blevet ødelagt p.gr.af
"Indvandring!?
Hans lever og bugspytkirtel var alkohol skadet ifølge undersøgelser af
det berømte engelske Medicintidsskrift "The Lancet"!
"Novichuk" er helt hen i vejret. Peersoner der omgås en Novichuk
inficeret person skal bære beskyttelsesdragt! Så du nogen bære
beskyttelsesdragt?
Hans familie besøgte ham i fængslet dagligt eller ugentligt.
De kom med lækkerier til ham. En af lækkerierne havde CIA kommet gift i!
Tror du han spiste det familien kom med?

Husk du var ikke kommet ind i Danmark hvis Navalny havde regeret!

Lyrik

Kim Larsen (BlockNews.net)

Feb 20, 2024, 6:41:53 AMFeb 20
Du er en lige så stor løgner som Putin og det siger ikke så lidt.
Navalnyj familie må ikke se liget af ham formentlig fordi der er kommet
så meget novichok i ham at det kan spores på huden. Det er et brutalt
drab udført af de russiske myndigheder på ordre af Putin. Det er det som
er sket og ikke alt dit vås. Mon ikke at det er din egen lever og
bugspytkirtel som du skakker om når man ser på alt dit daglige
fuldemandsbavl.

Læs og lær:
https://politiken.dk/internationalt/art9771145/Danmark-giver-Rusland-skylden-for-Navalnyjs-d%C3%B8d-og-tager-markant-diplomatisk-v%C3%A6rkt%C3%B8j-i-brug

Bjarne

Feb 20, 2024, 7:12:58 AMFeb 20
Komiske lyrik, går aldrig tør for eventyr om hans fantasiverden.
Bjarne.

J. Nielsen

Feb 20, 2024, 9:31:54 AMFeb 20
On Tue, 20 Feb 2024 12:41:47 +0100, "Kim Larsen (BlockNews.net)" <lyrik...@putin-roevslikker.dk>
wrote:
Du er helt væk fra vinden, Kim. Navalny er død - lev med det, det gør hans kone; hun har længe haft
en oligark-erstatning at fordrive tiden med. Det er forøvrigt påfaldende at konen optræder ved
sikkerhedskonferencen i München dagen efter mandens død. Hun virkede ikke særligt sønderknust, men
det var da heldigt hun lige kom forbi...

De tåbelige novichok historier er kun til at ryste på hovedet af. Måske hans medfanger tog livet af
Navalny fordi de var trætte af at se ham få særbehandling:

There were also special conditions in other aspects of Navalny’s life in a prison colony. The
chairman of the Public Monitoring Commission of Moscow, Georgy Volkov, requested data on the stay of
citizen Navalny in the colonies of the Vladimir region. And it turned out that if the average
prisoner has 0.29 visits from a lawyer, then Navalny has 429 visits over the same period. On
average, a lawyer who arrives at a colony communicates with a prisoner for 23 minutes, but our”
special ” lawyer for Navalny spent more than 976 hours with him! There are 1.6 packages per
prisoner, and 78 were handed over to the “victim of the regime”. The average prisoner works 1,761
hours a year. Navalny, on the other hand, did not work for a single hour in the Vladimir penal
colonies.

The most surprising thing is that having a completely exclusive position in the colony, which
probably caused the envy of all other convicts, Navalny was also dissatisfied. If on average there
are 0.01 complaints per prisoner, then this citizen filed 734 complaints.
--

-JN-

Lyrik

Feb 20, 2024, 11:12:27 AMFeb 20
Den 20-02-2024 kl. 05:12 skrev Kim Larsen (BlockNews.net):
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

I er åbenbart lidt tilbage i Ungarn. Du når ikke dansk respektabel
kultur! Du opfører dig som en barbar!

jens

Bjarne

Feb 20, 2024, 1:31:56 PMFeb 20
Fri os fra de vilde lyrikere.👺👺👀
Bjarne.

Lyrik

Feb 20, 2024, 4:55:40 PMFeb 20
Den 20-02-2024 kl. 19:31 skrev Bjarne:

> Fri os fra de vilde lyrikere.👺👺👀

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Den vildeste, vildeste lyrik
var den besked jydebjarne fik
Og som bandt ham til hvad der var sandt
Fra den Lyrik der så ham overvandt
fri os jamrede Bjarne
fra Lyriks bandsatte charme!
Men der var intet at gøre
Lyrik havde hængt ham ud til tørre!

Lyrik

Bjarne

Feb 21, 2024, 6:31:46 AMFeb 21
Sagde lyrik den skøre.

Bjarne.

Bo M. Mogensen

Feb 21, 2024, 2:45:17 PMFeb 21
Den 20/02/2024 kl. 10:30 skrev Lyrik:
> Ifølge Navalnys politik ville du aldrig have fet lov til at komme ind i
> Danmark.

> Navalny var xenofob. Han mente Ruskand var blevet ødelagt p.gr.af
> "Indvandring!?

hvor står det ?

> Hans lever og bugspytkirtel var alkohol skadet

ahh mon ikke det er skader fra de gange Putin har forgiftet ham ?

> Husk du var ikke kommet ind i Danmark hvis Navalny havde regeret!

med farer for at hænge sig i petitesser så bor Kim I DK og skal ikke
søge om at komme ind et sted han er ...

Bo M. Mogensen

Feb 21, 2024, 2:46:26 PMFeb 21
Den 20/02/2024 kl. 13:12 skrev Bjarne:

> Komiske lyrik, går aldrig tør for eventyr om hans fantasiverden.

Glem ikke Anders Foghs lejemorder ...

Bo M. Mogensen

Feb 21, 2024, 2:48:39 PMFeb 21
Den 20/02/2024 kl. 15:31 skrev J. Nielsen:
> De tåbelige novichok historier er kun til at ryste på hovedet af. Måske hans medfanger tog livet af
> Navalny fordi de var trætte af at se ham få særbehandling:

Ja det er da helt utænkeligt diktator Putin har slået ham ihjel ... nu
blev han jo behandlet for det i tyskland ...

Bo M. Mogensen

Feb 21, 2024, 2:49:43 PMFeb 21
Den 20/02/2024 kl. 17:12 skrev Lyrik:
> Du når ikke dansk respektabel kultur!

prøv lige at definer den ...den danske kultur