Trangt på højre fløjen

Bo Mogensen

Med Støjbergs & Lars lykke hver med deres nye parti oven i dem der er ,
der er trangt i blå blok - Venstre bliver slanket men de kommer tilbage
over tid - jeg tror DF nærmer sig om ikke enden men skal være glade for
4-5 % Konservative ser det godt ud for - men NB - DF - Støjberg _ og
Lars Lykke de kommer til at kæmpe om at malke den samme ko ...
--
http://bmm9.dk/ukraine.html

EXLEX

Med Fumlefinger-Lars, bliver dette næppe en hård kamp.

--
EXLEX

Bo Mogensen

Den 23-06-2022 kl. 20:35 skrev EXLEX:

> Med Fumlefinger-Lars, bliver dette næppe en hård kamp.

nahh han skal nok komme ind med 2-3 % men jeg tvivler på partiet
eksistere om 10 år

--
http://bmm9.dk/ukraine.html

Jesper Ørsted

Det er ikke de samme vælgere de to partier henvender sig til. Støjbergs
DanmarksDemokraterne henvender sig til DF vælgere og Morten Messerschmidt
er ved at køre partiet helt i sænk. Så kan Støjbjerg marchere DF'erne lige ind i sit
eget parti.
Lars Lykkes Moderaterne slås med Socialkammeraterne og De Radikale om de
samme vælgere og jeg er ikke sikker på at han og hans parti bliver valgt ind ved
næste valg.

EXLEX

On 6/24/22 11:44, Bo Mogensen wrote:

> nahh han skal nok komme ind med 2-3 % men jeg tvivler på partiet
> eksistere om 10 år

nåhr...
Personligt har jeg visse tvivl om, at Lars eksisterer om 10 år.

--
EXLEX

Lyrik

Den 24-06-2022 kl. 14:34 skrev Jesper Ørsted:

> Det er ikke de samme vælgere de to partier henvender sig til. Støjbergs
> DanmarksDemokraterne henvender sig til DF vælgere og Morten Messerschmidt
................får renset ud. I dag forlod "gestapomanden" partiet og
"i går" forlod den grå bedemand forretningen.

Tilbage står et stærkt fremmeligt Københavnerparti som har lagt
møddingerne bag sig. Gule ærter og stegt flæsk skal væk! Burger ind!
Vi trænger til fornyelse. Den kommer fra hovedstaden, ikke fra Støjbergs
høloft eller roekule.
Vi skal til at have fremtiden på banen. Ikke mere gule ærter og stegt
flæsk! Det skal væk!
venstre 1 og to og tre deporteres til Færøerne! Vi skal bringe "Bakkens
latter" til bøverniklerne.

Godt gået Morten, en ny DF sommerfugl er klar til at gå på vingerne.
Morten falder ikke igennem! han fik 400.000 stemmer til EU valget!
Der var engang Ejnar Tampeskælver, nu har vi Morten stemmesluger!

Iøvrigt vil jeg sige om Støjbergs politik:"--", dens kedelighedsværdi er
passende til: "Gestapomanden og Bedemanden"!

jenserik

Helle Jensen

Lyrik wrote:

> Godt gået Morten, en ny DF sommerfugl er klar til at gå på vingerne.
> Morten falder ikke igennem! han fik 400.000 stemmer til EU valget!
> Der var engang Ejnar Tampeskælver, nu har vi Morten stemmesluger!

Den eneste måde han kan sluge stemmer på, er ved at æde
sin egen og Dots stemmeseddel.

--
Helle Jensen

Bo Mogensen

Den 24-06-2022 kl. 14:34 skrev Jesper Ørsted:
> Lars Lykkes Moderaterne slås med Socialkammeraterne og De Radikale om de
> samme vælgere

mon ikke han kan tage lidt med sig fra Venstre ?

--
http://bmm9.dk/ukraine.html

EXLEX

On 6/26/22 13:39, Bo Mogensen wrote:

> mon ikke han kan tage lidt med sig fra Venstre ?

Og lave et parti som udelukkende består af virkelighedsfjerne
landsbytosser uden realitetssans?

Ja, ja.. det lykkedes for Enhedslisten...
...men har vi brug for det?

"Gummicelle partiet"?

--
EXLEX

Kim Larsen (BlockNews.net)

Ja det gælder vel både Moderaterne og Danmarksdemokraterne. Især Inger
Støjberg kan hurtig få travlt når hun opdager at alle landsbytosserne
fra DF er dukket op i hendes parti fuldt ud parate til en hel masse
intern ballade.

--
Kim Larsen (BlockNews.net)
E-mail: kl2...@gmail.com