Amerikanere såret i konfrontation med russiske soldater i Syrien (Psykopatus-Putin blevet *bange*; frygter *straf*?)

Amerikanere såret i konfrontation med russiske soldater i Syrien
(Psykopatus-Putin blevet *bange*; frygter *straf*?)

File 22.482 ...
Hundeluftnings-partiet
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/hundeluftnings-partiet/22-xxx/22-482
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-482

Google-auto-translation:
From Danish to Russian (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=ru&u=https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/hundeluftnings-partiet/22-xxx/22-482

-

Headline:

Amerikanere såret i konfrontation med russiske soldater i Syrien

Den græske og tyrkiske flåde støder sammen igen i omstridt farvand

Oppositionsleder taler til EU: 'Hviderusland er vågnet'

Fra talerør til aktivist:
Studieværten Sergej lavede propaganda på stats-tv.
Nu kæmper han imod Lukasjenko

-

25. aug. 2020 kl. 10:35
Skandale i Forsvarets Efterretningstjeneste:
'Jeg mindes ikke at have oplevet noget lignende'
https://www.dr.dk/nyheder/indland/skandale-i-forsvarets-efterretningstjeneste-jeg-mindes-ikke-have-oplevet-noget?app_mode=true

Sagen kan få meget store konsekvenser for FE, vurderer
forsvarsjournalist.

-

Nu viser russerne nye billeder af den største sprængning i verdenshistorien
25. aug. 2020, 11:18
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-08-25-nu-viser-russerne-nye-billeder-af-den-stoerste-spraengning-i-verdenshistorien

-

25. aug. 2020 kl. 12:02
Han var chef for spionerne og deres hemmeligheder:
Nu er han sat af efter voldsom kritik
https://www.dr.dk/nyheder/indland/han-var-chef-spionerne-og-deres-hemmeligheder-nu-er-han-sat-af-efter-voldsom-kritik?app_mode=true

Lars Findsen har været chef for begge de danske
efterretningstjenester og spillede en central rolle i
jægerbog-sagen.

-

DR S140 ons 26 aug 12:58:05
25.august dr.dk/nyheder 13:06

METTE F SER MED STOR ALVOR PÅ FESAG
- Det siger sig selv, at en
efterretningstjeneste skal arbejde
indenfor lovens rammer.

Sådan siger statsminister Mette
Frederiksen (S) om den opsigtsvækkende
sag i Forsvarets Efterretningstjeneste
om lovbrud og fortielser.

Hun påpeger, at vi er dybt afhængige af
at have en velfungerende efterretnings-
tjeneste, og derfor skal alle sider af
sagen nu vendes i en undersøgelse.

- Det her er en sag, vi ser på med
meget, meget stor alvor fra regeringens
side.

25. aug. 2020 kl. 12:51
Mette Frederiksen ser med 'meget, meget stor alvor' på
skandalesag i Forsvarets Efterretningstjeneste:
https://www.dr.dk/nyheder/politik/mette-frederiksen-ser-med-meget-meget-stor-alvor-paa-skandalesag-i-forsvarets?app_mode=true

[Vi] er dybt afhængige af at have en velfungerende
efterretningstjeneste, siger hun.

-

Statsministeren reagerer nu på FE-skandale: - Vi ser med meget, meget
stor alvor på sagen
25. aug. 2020, 12:58
Opd. 25. aug. 2020, 14:09
https://nyheder.tv2.dk/politik/2020-08-25-statsministeren-reagerer-nu-paa-fe-skandale-vi-ser-med-meget-meget-stor-alvor-paa

-

DR S141 ons 26 aug 12:58:05
25.august dr.dk/nyheder 15:31

SMITTET ANDEN GANG: GOD NYHED
En 33-årig mand fra Hong Kong har været
smittet med coronavirus to gange. En
gang for fire måneders tid siden i Hong
Kong - og en gang i Europa i løbet af
august.

Og det er faktisk en god nyhed. Det
siger epidemiolog Lone Simonsen.

- Det er interessant, at vi nu har set
det første tilfælde, hvor det helt
klart er dokumenteret, at en person er
smittet to gange med to forskellige
coronavirusvarianter over fire måneder
- og at anden infektion ikke var særlig
alvorlig. Det er en god nyhed, da man
har frygtet, at man ikke kunne
opretholde immunitet i en befolkning.

-

25. aug. 2020 kl. 16:04
Partier kræver Forsvarsministeriet undersøgt:
Hvem kendte til problemer i spiontjeneste?
https://www.dr.dk/nyheder/indland/partier-kraever-forsvarsministeriet-undersoegt-hvem-kendte-til-problemer-i?app_mode=true

Forsvarets Efterretningstjeneste skal undersøges for mulige
lovbrud.

-

Danmark blåstemplede Termas eksport til krigen i Yemen efter stop for
våbensalg
25. aug. 2020, 18:32
https://nyheder.tv2.dk/2020-08-25-danmark-blaastemplede-termas-eksport-til-krigen-i-yemen-efter-stop-for-vaabensalg

-

25. aug. 2020 kl. 18:54
Oppositionsleder taler til EU: 'Hviderusland er vågnet'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/oppositionsleder-taler-til-eu-hviderusland-er-vaagnet?app_mode=true

EU-landene har allerede meldt ud, at de vil indføre sanktioner
mod de ansvarlige embedsmænd i Hviderusland.

-

DR S143 ons 26 aug 12:58:05
25.august dr.dk/nyheder 19:13

TO CHEFER I FE SENDT HJEM
Det er to ledende nøglemedarbejdere i
Forsvarets Efterretningstjeneste (FE),
der er blevet hjemsendt sammen med
topchefen Lars Findsen som en
konsekvens af den kritik, som Tilsynet
for Efterretningstjenesterne i går
rejste mod den hemmelige tjeneste.

I alt er tre chefer i FE blev sendt
hjem på grund af sagen. Udover Lars
Findsen drejer det sig om chefen for
ledelsesstaben og sektorchefen for
indhentning.

Det erfarer DR Nyheder fra flere
kilder.

25. aug. 2020 kl. 19:13
Spionchef og ledelseschef i FE sendt hjem efter tilsynsskandale
https://www.dr.dk/nyheder/indland/spionchef-og-ledelseschef-i-fe-sendt-hjem-efter-tilsynsskandale?app_mode=true

Ledende medarbejdere i Forsvarets Efterretningstjeneste er
mistænkt for at have tilbageholdt oplysninger.

-

Politikere kræver også Forsvarsministeriet kulegravet i skandalesag
25. aug. 2020, 19:57
https://nyheder.tv2.dk/politik/2020-08-25-politikere-kraever-ogsaa-forsvarsministeriet-kulegravet-i-skandalesag

-

Dagens overblik: Trods ulovligheder har statsministeren stadig tillid
til efterretningstjeneste
25. aug. 2020, 20:45
https://nyheder.tv2.dk/2020-08-25-dagens-overblik-trods-ulovligheder-har-statsministeren-stadig-tillid-til

-

25. aug. 2020 kl. 21:14
Fra talerør til aktivist:
Studieværten Sergej lavede propaganda på stats-tv.
Nu kæmper han imod Lukasjenko
https://www.dr.dk/nyheder/udland/fra-taleroer-til-aktivist-studievaerten-sergej-lavede-propaganda-paa-stats-tv-nu?app_mode=true

Mange hviderussere får kun nyheder fra det statskontrollerede
kanaler.

-

DR S145 ons 26 aug 12:58:05
25.august dr.dk/nyheder 22:30

TILSYN ADVAREDE OM FE I 2019
Tilsynet med Efterretningstjenesterne
(TET) advarede allerede i sommeren 2019
om problemer i Forsvarets
Efterretningstjeneste (FE). Det skriver
Politiken og Berlingske.

Dengang lød det fra tilsynet, at FE
havde afgivet "mangelfulde eller
vildledende oplysninger" for at dække
over overvågning af danskerne.

Men oplysningerne fik ikke hverken
politikerne eller regeringen til at
offentligt at kræve ændringer i FE,
skriver avisen.

Hverken Claus Hjort Frederiksen eller
nuværende forsvarsminister Trine
Bramsen har udtalt sig.

25. aug. 2020 kl. 22:30
Tilsyn advarede allerede i 2019 om kritisable forhold i FE
https://www.dr.dk/nyheder/politik/tilsyn-advarede-allerede-i-2019-om-kritisable-forhold-i-fe?app_mode=true

Dengang lød det, at FE havde afgivet “mangelfulde eller
vildledende oplysninger”.

-

25. aug. 2020 kl. 22:54
Ekspert om Forsvarets Efterretningstjeneste:
Det bliver svært at genskabe tilliden
https://www.dr.dk/nyheder/indland/ekspert-om-forsvarets-efterretningstjeneste-det-bliver-svaert-genskabe-tilliden

Tilliden er afgørende for forholdet mellem efterretningstjenester
og befolkningen, vurderer forsker.

-

Chefer for efterretningstjeneste byttede job: - Ingen har haft lyst til
at rydde op efter den anden
25. aug. 2020, 23:15
Opd. 25. aug. 2020, 23:18
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2020-08-25-chefer-for-efterretningstjeneste-byttede-job-ingen-har-haft-lyst-til-at-rydde-op

-

Tilsyn advarede allerede i 2019 om kritisable forhold i FE
26. aug. 2020, 10:04
Opd. 26. aug. 2020, 10:34
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2020-08-26-tilsyn-advarede-allerede-i-2019-om-kritisable-forhold-i-fe

-

Den græske og tyrkiske flåde støder sammen igen i omstridt farvand
26. aug. 2020, 17:47
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-08-26-den-graeske-og-tyrkiske-flaade-stoeder-sammen-igen-i-omstridt-farvand

-

26/8-20 kl. 17:59
Claus Hjort trækker sig fra efterretningsudvalg
https://www.dr.dk/nyheder/politik/claus-hjort-traekker-sig-fra-efterretningsudvalg?app_mode=true

Den tidligere forsvarsminister vil ikke være formand for udvalg,
som skal undersøge mulig skandale i Forsvarets
Efterretningstjeneste.

-

Tilsyn har advaret om ulovlig spionage i Forsvarets
Efterretningstjeneste i flere år
26. aug. 2020, 19:44
https://nyheder.tv2.dk/politik/2020-08-26-tilsyn-har-advaret-om-ulovlig-spionage-i-forsvarets-efterretningstjeneste-i-flere

-

Sovjetimperiets hemmelige supervåben lå alene på stranden, og en
nat fik det besøg
26. aug. 2020, 21:11
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-08-26-sovjetimperiets-hemmelige-supervaaben-laa-alene-paa-stranden-og-en-nat-fik-det

Hangarskibsdræberen

-

Vidste at skandalesag var på vej:
Alligevel fik Bramsens departementschef ambassadørpost
26. aug. 2020, 22:13
https://nyheder.tv2.dk/politik/2020-08-26-vidste-at-skandalesag-var-paa-vej-alligevel-fik-bramsens-departementschef

-

Amerikanere såret i konfrontation med russiske soldater i Syrien
27. aug. 2020, 05:58
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-08-27-amerikanere-saret-i-konfrontation-med-russiske-soldater-i-syrien

Flere amerikanske soldater er kommet til skade i en konfrontation
med russiske styrker i det nordøstlige Syrien onsdag.

Det oplyser Det Hvide Hus omkring midnat natten mellem onsdag og
torsdag dansk tid. Det skriver nyhedsbureauet AFP.

Russiske militære køretøjer og helikoptere omringede ifølge Det
Hvide Hus to amerikanske pansrede køretøjer onsdag og efterlod
flere amerikanske soldater med skader.

Kommentar:

*Psykopati* hedder det på dansk!

Vi så også denne adfærd allerede tilbage på Balkan i 1990'erne,
hvor russerne dækkede over massemord!

Sidenhen så vi i Tjetjenien *psykopatiens* grimme ansigt.

Og så kom *angrebskrigen* på Georgien i august 2008 og bagefter
*angrebskrigen* i på Ukraine i 2014

Og ...

Denne hensynsløse adfærd vil UUNDGÅELIG medføre, at vi alle
havner i atomafgrunden ... ved mindre, at vores venner (derude i
Rummet) blander sig (apropos Matt. 24,22)!

Biologisk set er det en overlevelsesmekanisme, men i atomalderen
nytter det ikke noget at handle *ansvarsløst*!
)

Psykopati ér og bliver djævelens redskab (i hans had og *oprør*
imod Det Gode°) !

Amen ?

Hmm ... (memory on from) ...

[...]

News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
News:sci.astro.seti
Subject: *ET-Copyright*: Found distance to Cygnus A (14.800) -
Re: Search Cygnus A -
Re: Rekonstruktion, version 1 -
Re: Abraham-koden
Date: Sun, 23 Aug 2020 19:31:23 +0200
22473 news:5f42a7f0$0$693$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/abraham175code/files/22-xxx/22-4xx/22-47x/22-473
https://sites.google.com/site/abraham175code/cygnus-a/22-473
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/cygnus-a/22-473
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/4A2F68psOCE/m/gIqs-SiSBAAJ
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/J5vLg962edQ/m/b_GhtHs2BgAJ
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/bSeKgCdhenk/m/EJRVwfanBgAJ
https://groups.google.com/g/sci.astro.seti/c/ZMWCoL08PYs/m/i8mouT2KAAAJ

https://sites.google.com/site/abraham175code/files/22-xxx/22-4xx/22-46x/22-466

> Jeg "fristes" over evne, ET!
>
> Hvor MEGET står der nu på Kanzi-Goodwill-kontoen ?

Nå, så ER du blevet bange, trods alt!

(Din aggressive *adfærd* AFSLØRER dig!)

Det ville jeg også være, hvis jeg var dig!

For nu kommer den store stygge ulv og æder dig (med hud og hår)!

Øh ...

Mht. din muldvarp i FE

Fandt du noget ?

Nej, vel!

Hvorfor ikke ?

Fordi der ikke ér noget!

Det er KUN i knolden din, at disse konspirationsteorier lever (om
at vi, dine naboer, vil dig det ondt)!

Men *straffes* SKAL du for dine *forrbrydelser*, fordi de IKKE
hører til småtingsafdelingen!

De er modbydelige, væmmelige og fjender af Menneskeheden; ja en
*forbrydelse* mod Menneskeheden!

Og se:

Dét er vi TVUNGET til at forholde os til som Menneskehed og som
civilisation i Verdensrummet (UANSET *hvor* vi bor), apropos ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=ecc+8%3A11&version=BPH

Slås der ikke ned på forbryderen STRAKS,
er det en indirekte opfordring til at
følge hans eksempel.

(Præd. 8,11)

Og dét har - som sagt - INTET at gøre med konspirationsteorier
(om at vi vil dig det ondt)!

Faktisk ér vi MEGET *fredselskende* som demokratier.

Det er en del af selve demokratiets natur; en *grundsøjle*, at
andre mennesker SKAL respekteres (indenfor rimelighedens grænser)!

Vidste du - for øvrigt - at *sygelig* trang til magt, IKKE er
mennesketssindets sande identitet. Vi har at gøre med - lægelig
set - et såkaldt *falskt* 'Jeg'!

Med andre ord: Søg *psykiatrisk* hjælp! Du er bims oven i knolden!

I stedet for at GLÆDE dig over, at en galaktisk nabo er på besøg
- hvilket ellers BURDE være den nature reaktion - så giver du dig
til at se fjender her og der og alle vegne, apropos paranoia!

Det ér sg_ da IKKE normalt!

(
Det *umodne*, *barnagtige* sind, derimod, som jo godt ved, at man
har gjort noget forkert; dette sind vil ALTID *frygte*
repressalier (altså at få smæk af far).

HVIS jeg var Jer; alle *medløbere*, så ville jeg stikke af, fordi
dette er en taberhest!

Vores derimod er en vinderhest!

Den kan simpelthen ikke undgå at vinde!
)

Nå, men ...

Jeg (og andre) har altså IKKE tid til dig, fordi vi er på
UFO-jagt!

Du *stjæler* KOSTBAR tid fra os med dine skaberier, *egoistiske*
*møgunge*!

Einem *usling*!

Bare vent til det går op for det russiske folk, hvor mange penge
du har stjålet fra dem, din *kleptokrat*!

GOSCH! Hvor skal du ha' røvfuld, din *møgunge*!

Den eneste, der ikke kan se, hvor *syg* oven i skalden, du er, er
dig selv!

Puha!

Oven på denne STANK af *råddenskab* (dæmonisk aktivitet) må vi
"vist nok" hellere lige lufte ud:

Swallow Up Death
https://www.youtube.com/watch?v=vahJoOYJ0s4&list=PLszhKo2cWmhOpG6GvcWZxg3yJP4-2pFXk&index=160
=>
https://www.youtube.com/watch?v=vahJoOYJ0s4&list=PLszhKo2cWmhNaImmw7N7jvFtMbINeeNzW&index=3

-

Trine Maria Ilsøe:
Derfor er det danske svar på CIA 'fuldstændig skudt i sænk'
27/8-20 kl. 07:33
https://www.dr.dk/nyheder/indland/trine-maria-ilsoee-derfor-er-det-danske-svar-paa-cia-fuldstaendig-skudt-i-saenk?app_mode=true

Forsvarets Efterretningstjeneste er ramt af en alvorlig sag, der
giver rystelser i efterretningsverden, siger retskorrespondent.

-

Partier kræver ambassadør-udnævnelse gransket
27. aug. 2020, 08:50
https://nyheder.tv2.dk/politik/2020-08-27-partier-kraever-ambassador-udnaevnelse-gransket

Den nu hjemsendte departementschef i Forsvarsministeriet og
tidligere chef for Forsvarets Efterretningstjeneste, Thomas
Ahrenkiel, blev 30. juni udpeget til ambassadør i Berlin.

Kommentar:

Anklagen lyder nok: Kammerateri ?

(Altså: *Misbrug* af magt!)

27/8, 09:02
Bestikkelsesanklaget byggefirma konkurs: 'Vi er alle dybt berørte af
situationen'

TV2:
15 kommuner hæver skatten - se listen her
27. aug. 2020, 09:40

-

Stem på ... (is this einem joke, oder was ?) ...

(
Den selvglade (narcissisten):
)

Man burde opføre en statue af mig
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/man-burde-opfoere-en-statue-af-mig

-

Mht. UFO-jagten:

Last file-output:

Subject: Re: Search Cygnus A -
Date: Wed, 26 Aug 2020 13:39:07 +0200
22.481 news:5f4649e0$0$699$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/abraham175code/files/22-xxx/22-4xx/22-48x/22-481

Vinklen
(Pyramid of Kukulcan, Chichén Itzá)-50-127

målt:
46,3° (77,16... global unit)

Crater01
289,8054 km to 78

127-West (Crater01, NASA)
21.312128, -89.523415
183,65 m to 127-west (M.Everest 385 meter West)
207,24 m to 127-00

Prognose:

207,24 / 23,59 = 8,785078423
207,24 / 23,59 * 5000 = 385.888 år (max ændring i skorpe)

Hmm ... (memory on from) ...

Øksehoved-Princippet (The Axe Head Principle)
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/axe-head-princip

> Hmm ... Gå *tilbage* til dér, hvor du sidst var 100% sikker
> (i kode-tolkningen).
>
> Okay ... Let's try:
>
> What was the last step ?

=>

HVOR var vi sidste gang 100% sikre på, at vi havde forstået
koden korrekt ?

1.
Ud for punktet 78 (i forhold til 360 km)

og ...

2
Ud for punktet 78 (i forhold til 14.800 km)

Ergo ...

Hvorfor ikke søge efter "guldet" dér ?

HVORDAN ?

Tja ...

Man KUNNE opmåle alle positionerne udfra dette målepunkt (ligesom
distancen 14.800 km til Mount Everest)

KANSKE da nogle tal vil skille sig ud fra resten (fx. ved at være
pænt afrundede heltal)!

Last OUTPUT: 22300 news:5e989f19$0$697$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/OasB9-6uAQAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22482