Mere Vodoo/Hekse og programmerings ting!

Peter Nicolaysen

Jun 19, 2022, 4:48:11 PMJun 19
"Du ødelægger dig selv"(en usand udtalelse fra en person der har udtalt at det han skriver skal være rigtigt!)

Og svaret: "Ja det er rigtigt nok, jeg ødelægger mig selv(ligeledes usandt) men før det og m,ed højre prioritet så forstår jeg alting på en måde der er grim for mig selv og gør alting på en måde der er grim for mig selv"( et svar fra en halvt vågen mig!)

"Ødelæg dig selv på en måde der ikke kan opdages af andre"

En cigaretryger der prøver noget anderledes for at blive mindre deprimeret
efter han lige har overlevet at aflive sig selv(Noget der er blevet ledt efter af den skyldige ser det ud til....fordi, i halvvågen tilstand så er der noget sandt ved den udtalelse "Du Ødelægger dig selv" og den tilstand var helvågen
inden vifteaben gik igang med sin vifte!

Er der uvågenhed så er der regnekraft hægtet af, regnekraft der giver vifteaben ret i at offeret "ødelægger sig selv" det sadistiske dumme svin
har overfaldet cigaret rygende deprimerede mennesker med det formål at programmere dem og sælge dem til sadister!

"Hvis det gør ondt på kvinder når de føder børn så er alle mænd sadister",
"Der er lighedstegn mellem emotionel smerte og fysisk smerte","
Hvis kvinders kønsdel hedder en skede så er mænds kønsdel et våben",
"Det er altid voldtægt hvis at mænd og kvinder er alene sammen uden tøj på og manden er bevæbnet","Du må ikke gøre voldtægt","Det er et kongeligt privilegie at gøre voldtægt"

(Så nu er offeret en der skal være eller allerede er Kongelig ifølge den hægtede af regnekraft, det er noget med vilje og lyst til at formere sig at gøre)

Kan i huske det med at cigaret rygning er Ødelæggende???

Ødelæggende?

(Fordi hvis at offeret ødelægger sig selv er det nok bedst at undgå at gøre som personen vil at overlevelses årsager, ifølge den hægtede af regnekraft!)

Så.....røg offeret ale cigaretterne? Røg Alle?

Royal?

Fordi det skal han for at gøre afkom!

"Kong Gulerod" og lort?

Han skal vist have noget tungt på sit hoved indtil at nakken bryder sammen osv osv..........

Så offeret skal ryge cigaretter for at gøre afkom, hvis offeret ryger cigaretter så ødelægger offeret sig selv og det er derfor bedst for den hægtede af regnekraft ikke at gøre som offeret vil!

Uvågenhed!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Jun 21, 2022, 4:59:57 AMJun 21
Det har vist sig at de penge jeg har fået for at blive programmeret og torteret var penge
jeg skyldte andre mennesker!

Hvilket er fint nok, hvis jeg fandme havde skyldt en øre væk!

De eneste udeståender jeg havde da jeg overlevede at aflive mig selv, var til Banken og så var det vist Nakskov Elektro
og de havde begge arvet pengene havde jeg været død!

Nu er det sådan at jeg ved med sikkerhed at hverken den ene eller den anden får mig programmeret og torteret,
faktisk skyldte jeg kun banken(som var lukket, Unibank) nogle penge da jeg blev udsat for det vanvittige lort jeg blev
udsat for og det har jeg sidenhen betalt da jeg fandt ud af hvem der skulle have pengene!

Så det er fandme noget af en betaling!

Selvom jeg faktisk fik smidt en halvtreds øre i hovedet af DJ Ævl!

Så et er ingen penge plus halvtreds øre, og de halvtreds øre er ikke rigtig noget der virker uden en af de
B-Skære sakse der var på tilbud i Fakta i sidste uge er i brug!

Og nu er det så de der dele af tortur videoer der har været vist i sjove hjemme videoer og de blev jo ihvertfald lavet
'Hjemme' hos mig af uinviterede gæster, men de må godt blive vist i fjernsynet så længe jeg bliver betalt, hvilket jeg
endnu aldrig er blevet!

Og med mit fine fornavn plus at jeg er blevet gjort til at gøre mig selv ødelagt, uden synlige skader
"Ødelæg dig selv på en måde der ikke kan opdages af andre"!

Og vi husker på hvor ødelæggende det er for en upervers mand i tyverne, ikke at have nogen millioner
på kontoen og ikke have nogen kvinder, ikke at kunne skaffe venninder og millioner til en selv, hvilket jeg
jo så er programmeret til ikke at have og ikke at kunne skaffe............fordi det er ødelæggende!

Og der er jo bank hemmeligheder og det er ligeledes tys tys det mænd og kvinder foretager sig privat!

Så på alt logik i universet sidder jeg i programmeret og torteret tilstand og forklare sadister og tortøre
jeg er programmeret til at respektere og stole på mer end jeg gør mig selv,
vigtigfuldheden af at jeg har penge og at vovser bliver stoppet i kvinderne!

Fordi jeg har fornavnet Pet' er uden at jeg fandme er et kæledyr!

I er slet ikke på den rigtige bølgelængde. hold og virkelighed nå i nægter at deltage og medvirke i
Hjørneringens kampagne for at gøre de skyldiges affald til små Bonzai lorteaber med en b-skære saks!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Jun 21, 2022, 5:17:36 AMJun 21
Jeg sidder og spiller Terra Invicta Demo på min computer fordi jeg ikke kan købe spillet!

Dem der skylder mig penge burde skamme sig, især patient forsikringen!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Jun 22, 2022, 6:50:56 AMJun 22
Og så er der noget jeg husker...........

Hvem er du?

Mig: Peter

Hvem er du?

Mig: Peter

Er du Herre over liv og død?

Mig: Ja, ja...(jeg har gået til førstehjælp, så jeg kan vel egentlig både myrde folk og genoplive de døde, hvilket betyder
at herre over liv og død nu kræver at man går i dametøj og har tatoveringer på den ene røvballe og lignende medmindre jeg har det!)

Ved du hvor vi skal hen når vi dør?

Mig: Ja!

(Det er jo forholdsvis simpelt at på et eller andet tidspunkt ender resterne af os i Singulariteten skulle noget overleve tryksammen tingene i Solen!)

osv osv...............

Hvordan fanden skulle det gøre mig mindre Deprimeret?

Mit hoved skal ikke bruges til at løse gåder for alternativt begavede typer som Carsten/Karsten og Dj Ævl!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Jun 24, 2022, 4:27:11 AMJun 24
Her den anden dag var der nogen der forsøgte at gøre 'ikke ødelæggende' ting til min fordel, faktisk er det lidt mere end et par dage siden!

Under alle omstændigheder var det så emotionelt ødelæggende at det ikke havde forgået inden jeg blev niogtredieve istedet!

Enormt Emotionelt ødelæggende....så meget at det er tydeligt at jeres mulighed for at gøre 'ikke ødelæggende' ting for mig egentlig ikke eksistere længere!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Jun 24, 2022, 11:17:26 PMJun 24
Hver gang jeg ved med sikkerhed at jeg ikke er istand til at manipulere mine omgivelser via entangelment/mirakleri , men kun på den måde alle mennesker er istand til at manipulere deres omgivelser så får jeg det bevist på en ødelæggende måde at ikke nok med at jeg er istand til at manipulere mine omgivleser via entangelment så er det sådan at hvis jeg gør det til min egen 'ikke ødelæggelse' istedet for ødelæggelse så har jeg med det sammen både penge og kvinder ud af det!

Men med hullede sanser der ikke er til at stole på, så er den bevisførelse.......altså, flyttet ud på.....ligesom, informationer fra virkeligheden, der heller ikke er en skid pålidelige længere!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Jun 26, 2022, 2:25:22 PMJun 26
Jeg har gravet noget fri af hukommelsen om at DJ Ævl ville gøre sådan at jeg fik en kæp i øret(slang for at være beruset)

Hvorefter nogen forsøgte at stikke en træ pind fra et fødselsdags flag halvejs in i hovedet på mig gennem øret, sådan nogen folk plejer at sætte i jorden lang indkørsler og andre steder!

Bagefter har jeg fået skylden for at være en dyremishandler der har stukket en gren ind i øret på en hund(pure løgn at jeg har gjort en skid i den retning!)

og........så var der...at....'

nå ja!

Det er Sadister og mænd med en for lille tissemand der bliver kaldt bøssekale!

Og det er kun Sadisterne der får kvinder i gave!

På alt logik er det, baglæns.......ud fra at kvinder der bliver givet i gave er programmerede/bundet i hjernen,
og på håndtegn eller verbal pludder alligevel føler at mandens tissemand har samme størrelse som en EU agurk!

Og.........!

ikke rigtig noget udover meget grimt på fysisk følelse i venstre side sat ind af programmering.ting fra jukommelsen der har været modificeret i forestillingsevne og derefter sat på....noget fysisk følese der er det normale når man selv bevæger sig og en del skubben også!

Så en attraktiv Øst Europæisk kvinde med halvlangt mørkt hår gå forbi igår, desværre havde hun både unger og hendes grimme venninde med!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Jun 26, 2022, 2:34:39 PMJun 26
Når det er sådan at jeg ikke må få en erstatning udbetalt (inklusiv mine egne penge!) før efter jeg er død, så er det sådan at dem der får erstatningen ikke er i min egen familie!

Eftersom at jeg er den sidste i min linje, Alfa Nicolaysen, Familiens overhoved osv osv osv......Det er jo sådan det er når at min søster har en anden biologsik far end jeg selv!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Jun 26, 2022, 5:35:38 PMJun 26
Nå ja, Jeg fik besked på at jeg skulle blive til en løgnagtig Scientolog af Carsten/Karsten!

Jeg gider sku ikke blive til en Scientolog, men jeg kan godt sige en usandhed eller to hvis det er nødvendigt
men kun til min egen selviske fordel!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Jun 27, 2022, 3:34:07 PMJun 27
Ordret:

Hvad vil du have? Hvad kan du li?

Mig: Hvad ka jeg li..ummm, Magnesium!

(altsammen ordret ægte, fra dengang i Humlehaven 27!)

Fordi..Mastercard Platin, ægte, i mit navn og ikke spærret!
(Det kræver vist et eller andet økonomisk!)

Og der er trods alt Kalium/Potassium over det hele.......noget lort jeg hader!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Jul 4, 2022, 2:23:57 AMJul 4
Nu er det sådan at jeg aldrig har ydmyget en kvinde i mit liv, og jeg mener det!

Så jeg ved ikke hvorfor at jeg er blevet programmeret til ikke at nedgøre og ydmyge kvinder
for at gøre mig mindre deprimeret!

Faktisk på min viden og indsigt så er det at fjerne det ene lag ud af tre når det drejer sig om at give mine venninder hårde brystvorter, og det er den komplette viden og indsigt det blev bevist jeg havde inden jeg blev programmeret og torteret derefter programmeret til at være mest mulig torteret!

Nu er det så heldigt at jeg ikke er en sadist og jeg har derfor ikke problemer med at undre mig over det i fuld offentlighed!

De to ord dækker jo over en masse alt efter måden de er forstået på!

Og......Nå ja, har jeg nævnt det tidligere? Jeg må 'IKKE' være programmeret!

Og udover alt det som psykologer kan forklare om hvor sandt det er det jeg lige har skrevet,
altså...de fleste ligger jo ned under formerings akten og som den dominante og bestemmende Testosteron
producerende del, ellers virker det jo ikke for kvinden ordentligt......nedgøre, kan hun ligge ned måske?
er svaret ja så er hun jo nedgjort, hvis hun ligger ned!

I er ikke begavede mennesker og i er ikke istand til at forstå forbrydelsen!

Peter(Tyrens stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Jul 4, 2022, 2:38:28 AMJul 4
nå ja.......igen, udover det psykologer osv osv.....nogen kvinder syntes at det er ydmygende for dem hvis de selv skal åbne døren, andre syntes det er ydmygende hvis andre gør det for dem, nogen syntes at det er ydmygende for kvinder at gøre rent,lave mad osv osv........

Men hvad nu hvis en kvinder vil have ting som feks sko der koster en formue eller bliver givet væk gratis og hun vil dem uanst hvad for at gå rundt med dem på, jeg derimod syntes at det er ydmygende for hende at gå rundt med dem........altså

Jeg må aldrig være programmeret! I må gerne, der sker ingen skade på jer og jers affald!
Det forbedre bare samfundet, men hvis jeg bliver programmeret bliver samfundet ufattelig skadet!

i.....altså, fordi.........i kan købe frugt og grønt i forretningerne!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Jul 8, 2022, 1:59:47 AMJul 8
Det er begyndt at være tydeligt at jeg har stukket ting ind i røvhullet og i halsen mens jeg blev behandlet
for en depression, det betyder at jeg har fået stukket ting ind steder jeg absolut fandme ikke vil!

Udover det så har jeg aldrig stukket noget ind nogen steder fordi det har jeg været programmeret til ikke at gøre
og eftersom at det er det eneste jeg nogensinde har haft lyst til, så giver det god mening!

Det er muligvis værd at påpege at det er en kombination der ikke har virket når det drejer sig om
at gøre mig mindre deprimeret!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Jul 8, 2022, 2:36:55 PMJul 8
Nu er jeg jo så en Ateist!

Men mens jeg overvejer at spise den her type af ting på en måde der er grim for mig selv
"Gør alting på en måde der er grim for dig selv"
Så er der jo det Religiøse syn på tingene at det kan jeg gøre i Helvede!

Så der er to versioner af at spise den her type af ting på en måde der er grim for mig selv, minimum to!

Men hvis jeg nu bare lader være og senerehen falder død om og kommer i det Religiøse Helvede,
så er der kun en tilbage!

Den ene forsvandt!

?????? "Gør alting på en måde der er grim for mig selv" ??

Alting?...detr med spiseri af den type ting blev lige halveret!

Er jeg så blevet til en udødelig altings type?

Jeg ved hvorfor jeg er i live og det har intet at gøre med "Du må kun gøre det der er absolut livsnødvendigt for dig selv"
Forstået og gjort på en måde der er grim og ødelæggene for mig selv!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Jul 9, 2022, 7:42:35 AMJul 9
Nå ja, for de religiøse typer er det således..... mere fri på hovedet er det klart at hvis jeg har gjort således
at den evige ubehagelighed, det kvante mekaniske mareridt Helvede eksistere og stoppet alle
i, således at jeg og mine globale medbeboere på ødelæggende vis kan blive udsat for det vi mest ikke vil
for altid på og advaret om det nede i tiden heroppe fra fremtiden, så er det ligeledes sådan
at hvis jeg ikke havde gjort det.......så havde i ikke eksisteret, jeres forældre og tip oldeforældre havde
heller ikke eksisteret og havde derfor ikke mødt hinanden, det er en så enorm samfunds påvirkning
at det bare er sådan, vi havde ikke engang haft det flag vi har på nuværende tidspunkt!

Og har jeg ikke gjort det, det der sted hvor jeg kan blive ødelagt for altid efter jeg er ødelagt mest mulig, ødelagt død!

Nå ja, så er jeg uskyldig........ligesom hvis jeg har gjort det, bare på en mere respektabel måde!

"Gør noget for folks Religion"

For at forstå ting bliver man nødt til at forstå dem på den rigtige måde ellers har man misforstået dem!
"Forstå alting på en måde der er grim for mig selv" (med rækkefølge og prioritet, er det første ord 'Forstå')

Jeg har jo så været låst ude af at forstå det på den her overstående måde, hvilket er grunden til at jeg
skriver om det ellers havde jeg ikke gidet!!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Jul 13, 2022, 6:35:24 PMJul 13
Der er noget underligt noget i hukommelsen jeg har gravet fri jeg har prøvet at finde hoved og hale i!

Altså, der er en fiktiv situation hvor jeg er viftet og gjort til at forestille mig ting og der sker sådan en situation
hvor en person påstår at personen har sygdommen aids og påstanden er løgn, jeg er fuldstændig rasende over
personen har påstået det, hvilket er en meget fornuftig,rationel og komplet usindsyg reaktion i 'den' situation!

Efterfølgende er jeg udsat for alle mulige ubehageligheder (tortur) indtil at jeg til sidst selv siger noget lignende!

Endnu mere efterfølgende: Jeg bliver udsat for upassende ting fra en ulækker kælling Karsten/Carsten er kommet slæbende med til min bolig hvorefter han er gået sin vej (jeg har skrevet en del om det bla.. udtalelsen pik op/pik ned samtidig med at den testikkel trykkende idiot kællinger kigger fra min telefon til mit åbne vindue og tilbage til min telefon igen!

Senere da Karsten/Carsten(som jeg er programmeret til at respektere/stole på og føle tillid til mere end jeg gør alle andre inklusiv mig selv) dukker op igen, udbryder jeg imens han høre det til den testikkel trykkende idiot kælling: Tilykke du har fået aids.hendes reaktion er sådan at det er bevist overfor ham at jeg har været udsat for forbrydelser fra hendes side, mens jeg er uvågen og mens jeg er ude af stand til at bevæge mig!

Jeg er begyndt at syntes at den første situation er af "ødelæg dig selv" for at få mig til at lade være med at sige præcis det!

Eller muligvis det modsatte få mig til at tænke på at sige det i programmeret tilstand hvor jeg er låst ude af at udbryde præcis det!

.............altså.... der er mange ting i den situation, det jeg er mest i vrede over at jeg, altså min reaktion er skide meget usindsyg og udemærket

Og efterfølgende bliver jeg så torteret til selv at udbryde det!

Der er en enorm skide stor forskel på at blive torteret til at sige sådan og så en der siger sådan for at skade uskyldige mennesker komplet uden grund og uden fandme at blive torteret på nogen som helst måde til at sige det!

Og det er bare....til at begynde med........der er hele hele, en stor svinestreg!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke