Crime does NOT pay (Psalm 58) - News 2023-08-06

Crime does NOT pay (Psalm 58)

Subject: Ukrainsk angreb er et "betydeligt slag" for russisk flåde.
Ukraine melder om gennembrud i syd - News 2023-08-05
Date: Sat, 5 Aug 2023 08:55:08 +0200
25455 <uakroc$1lihe$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Icox-YbR1FU/m/J6yEeVfdBAAJ

> Subject: ET message to Russia: Last warning!
> Was: Found Sodoma-warning (?) at Nord Stream sabotage -
> News 2022-10-08, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
> 1211 days to global Nuclearwar+suicide
> Date: Sat, 8 Oct 2022, CET 11:47:43, GMT 09:47:43
> 24557 <thrh00$5o6a$1...@news.eternal-september.org>
> Sodom (Sodoma)
> https://sites.google.com/view/kall-sodom/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> Last warning (Sidste advarsel)

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557>
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ[
... ]> 206 days after The International Court of Justice ...

> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет
>
> https://www.icj-cij.org/

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf>
[ ... ]> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?[ ... ]> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Input andagtstekst fra BibelLæserRingen ...
https://blr.dk/produkt/bibelnoeglen-2-2/

(NB! Andagtsteksten nedskrevet og trykt i hæfte *FØR* 1. juni
2023, apropos det eventuelle *profetiske* budskab.)

==== citat start ===

Søndag 6. august [2023]

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+58&version=BPH

Salme 58, Bibelen på hverdagsdansk

Dom over onde magthavere

Gud vil feje de onde af vejen, ...

Da skal folk udbryde:
„Ja, de gudfrygtige bliver belønnet til sidst.
Der er en Gud, som sørger for retfærdighed på jorden.”

==== citat slut ===

Gid, o Gud, Du fejer de onde af vejen, fx. uslingen i Krelm,
så det må stå lysende klart, at forbrydelse IKKE kan betale sig!

DR S118 lør 05 aug 22:48:22
5.august dr.dk/nyheder 20:29

FLERE MISSILANGREB PÅ UKRAINE

I går kl. 20:29
Meldinger om missilangreb på flere ukrainske byer
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/meldinger-om-missilangreb-paa-flere-ukrainske-byer

-

Nyt ukrainsk våben kan få store konsekvenser for russerne,
mener ekspert
I går kl. 22.44
https://nyheder.tv2.dk/2023-08-05-nyt-ukrainsk-vaaben-kan-faa-store-konsekvenser-for-russerne-mener-ekspert

Rusland har indtil nu haft "total dominans" i Sortehavet. Men
de kan ikke længere vide sig sikre, siger senioranalytiker.

-

DR S122 søn 06 aug 06:51:11
6.august dr.dk/nyheder 06:49

ZELENSKYJ: BOMBET BLODBANK

2023-08-06 kl 07.24
35 min. siden
Zelenskyj beskylder Rusland for at bombe blodbank i Kharkiv
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-beskylder-rusland-bombe-blodbank-i-kharkiv

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

29. juni 2023 kl. 16:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6112618
Sofie Dyjak
Stoltenberg: "Vi er blevet enige om en ny rotationsmodel for luft- og
missilforsvar"

_______________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine 5. august
I dag kl. 05.22
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-08-05-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-5-august

Kl. 19.25
Eksplosioner flere steder i Ukraine lørdag aften

Kl. 20.52
Salve af missiler har ramt Ukraine, siger udenrigsminister

Kl. 21.29
Zelenskyj hylder Ukraines "internationale indsats" ved
fredsamtaler

Kl. 22.08
To har mistet livet efter missilangreb i østlige regioner

Kl. 22.26
Missilangreb rammer blodtransfusioncenter, siger Zelenskyj

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.24
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-08-06-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.33
Zelenskyj beskylder Rusland for at bombe blodbank

7 min siden (Time now CET 07.30)
Ukraine tilintetgør 27 droner under "massivt" angreb

(Time now CET 07.30)

2023-08-06 kl 07.24
35 min. siden
Zelenskyj beskylder Rusland for at bombe blodbank i Kharkiv

TV2:
2023-08-06 kl 07.24
Jyske Bank får påbud for at have fortsat forkert gældsinddrivelse
I dag kl. 06.14

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25457

Rusland: Ukrainsk missil har ramt Chonhar-broen til Krim

Subject: Crime does NOT pay (Psalm 58) - News 2023-08-06
Date: Sun, 6 Aug 2023 07:31:32 +0200
25457 <uanb7l$249a1$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/5v5AKDZr93Q/m/SXPEc1wnBQAJ
Anna angiver russere til Putin:
'Min indsats spreder en stemning af skræk'
I dag kl. 08:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/anna-angiver-russere-til-putin-min-indsats-spreder-en-stemning-af-skraek

Via et læk har DR har fået adgang til en person, der hævder at
stå bag hundredvis af angivelser.

Kommentar:

Stikkersamfund!

Tak Jesus, at vi IKKE bor i sådan et samfund, fordi mennesket
har BRUG for *tryghed* for at kunne have det godt mentalt!

Så ...

Putin-666 er ved at ødelægge Rusland og dets befolkning.

Det kommer der næppe noget godt ud af!

-

2023-08-06 kl 11.26
Nu udløber deadline for militærjunta, der har kuppet sig til
magten i Niger
4 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-06-nu-udloeber-deadline-for-militaerjunta-der-har-kuppet-sig-til-magten-i-niger

-

DR S134 søn 06 aug 14:20:53
6.august dr.dk/nyheder 14:19

ITALIEN FLYVER TROPPER UD AF NIGER

I dag kl. 14:19
Italien reducerer antallet af tropper i Niger
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/italien-reducerer-antallet-af-tropper-i-niger

-

Afrikanske kupmagere nærmere sig deadline:
Genindsæt præsidenten eller vi gør det
I dag kl. 15:12
https://www.dr.dk/nyheder/udland/afrikanske-kupmagere-naermere-sig-deadline-genindsaet-praesidenten-eller-vi-goer-det

Unionen af vestafrikanske lande truer med militær intervention
i Niger, hvis ikke kupmagere giver sig inden i aften.

-

I dag kl. 16:21
Rusland: Ukrainsk missil har ramt Chonhar-broen til Krim
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-ukrainsk-missil-har-ramt-chonhar-broen-til-krim

-

2023-08-06 kl 18.44
Russerne i "massivt" angreb på Ukraine – det er et vredens døgn,
siger korrespondent
17 sek siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-06-russerne-i-massivt-angreb-paa-ukraine-det-er-et-vredens-doegn-siger-korrespondent

[...]

Kl. 08.32
Zelenskyj hylder "himmelens helte": Flere end 14.000 missioner

Kl. 10.00
Rusland beskylder Ukraine for klyngebombe-angreb på universitet

1 min siden (Time now CET 11.28)
To droner over russisk territorium er ødelagt, siger guvernør

Kl. 11.35
Rusland destruerer drone med kurs mod Moskva, siger borgmester

Kl. 14.28
Tre døde efter nattens angreb i Ukraine

Kl. 15.14
Rusland om fredsmøde i Saudi Arabien: "Dødsdømt"

Kl. 16.06
Rusland: Ukraine har angrebet bro på Krim

26 min siden (Time now CET 18.49)
Ukraine: Vores position er styrket efter møde

(Time now CET 18.49)

2023-08-06 kl 18.39
26 min. siden
Lyngby ydmyger FCM's ti mand