Avdeyevka koksfabrik renset

Martin Larsen

Feb 20, 2024, 6:01:38 AMFeb 20

Russiske styrker nedkæmpede mandag ukrainske hærenheder nær Avdeyevka i
Folkerepublikken Donetsk (DPR). Fjenden mistede så mange som 565
mandskab dræbt og såret, to pansrede kampkøretøjer, 23 motorkøretøjer,
to amerikansk fremstillede M777 artillerisystemer og en D-30 haubits

I Avdeyevka-retningen fik enheder fra Battlegroup Center mere
fordelagtige grænser og positioner og befriede Avdeyevka-koksfabrikken
fuldt ud.

----

attrit attrit attrit ;-)

Kim Larsen (BlockNews.net)

Feb 20, 2024, 6:44:11 AMFeb 20
Ingen kildehenvisning, så det er formentlig et russisk medie som du
citerer, fyldt med løgn ligesom, det plejer at være.

--
Kim Larsen (BlockNews.net)
E-mail: kl2...@gmail.com

Martin Larsen

Feb 20, 2024, 7:22:49 AMFeb 20

Lyrik

Feb 20, 2024, 11:23:40 AMFeb 20
Den 20-02-2024 kl. 12:44 skrev Kim Larsen (BlockNews.net):
> [...]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Battlefroup Center var en nazistisk kampgruppe under 2, verdenskrig!

Mon ikke du skulle gå til lægen?

Lyrik

Helle Jensen

Feb 20, 2024, 1:16:44 PMFeb 20
Lyrik wrote:

> Battlefroup Center var en nazistisk kampgruppe under 2, verdenskrig!
>
> Mon ikke du skulle gå til lægen?

Mon ikke du skulle gå med ham, siden du hylder sådan noget som det her:
https://da.wikipedia.org/wiki/Gulag

--
Helle Jensen

Lyrik

Feb 20, 2024, 4:56:34 PMFeb 20

Det har jeg aldrig hyldet. Russerne har fængsler i Sibirien, men det har
ingen lighed med de fængsler Kommunisterne havde under Stalin.
Jeg har tværtimod læst Solschenitzyns "Gulag Ø Havet" som er en anklage
imod forholdene der.

Dit medmenneske.