Hvil i fred Uffe

Bo Mogensen

så hans søn Jacob i aften showet i går og har fulgt lidt med her og der
- kan huske ham mest fra 80 `rene , en farverig personlighed ved sine
meningers mod - jeg har nu aldrig stemt venstre , men jeg er stor fan af
demokratiet og kan fint se noget godt i dem jeg ikke nødvendigvis
stemmer på ...

Det glæder mig med alle de kærlige ord der kom til vores gamle udenrigs
minister.

--
http://bmm9.dk/ukraine.html

Lyrik

han kunne godt se hvad der var det rigtige, men han foretrak altid at få
de strategiske fordele af klarsynet, frem for at kæmpe for
retfærdigheden.- Reporter:" Han interesserede sig ikke for
indenrigspolitik"!

jenserik