Tyskland - EU's lokomotiv

Martin Larsen

Feb 21, 2024, 4:04:48 PMFeb 21

Dr Gunnar Beck, medlem af Europa-parlamentet for det højreorienterede
Alternative für Deutschland (AfD) parti, ser ikke lyst på Tysklands fremtid.

"Jeg vil endda gå så langt som at sige følgende. Ja, det lykkedes den
tyske økonomi og Tyskland som land at komme sig over to verdenskrige.
Mit eget skøn er, at det er meget usandsynligt, at Tyskland kommer sig
over denne regerings, og også Merkel-regeringens politik, som et
resultat af den kombinerede effekt af massemigration og en totalt,
totalt latterlig og urealistisk energipolitik kombineret med forskellige
andre påtvungne tåbeligheder på Tyskland af Europa-Kommissionen, og
naturligvis forstærket af de økonomiske virkninger af Ukraine-konflikten."

----

Og man kan sige stort set det samme om DK :-(

Jesper Ørsted

Feb 21, 2024, 4:29:31 PMFeb 21
Nu går det jo udmærket med Danmarks økonomi, tal der lige er
offentliggjort viser, at Danmarks BNP voksede med 1,5% i 2023.
--
Слава Україні! (Slava Ukraini)
Героям слава! (Heróyam sláva!)🇺🇦🚜💨

Jesper

Martin Larsen

Feb 21, 2024, 5:18:11 PMFeb 21
Der ikke meget godt at sige om Ørsted!

Ørsted udgiver et historisk ringe 2023-regnskab.
Bestyrelsesleder fratræder 5/3.

Jesper Ørsted

Feb 21, 2024, 9:35:11 PMFeb 21
Den 21.02.2024 kl. 23.18 skrev Martin Larsen:
> Ørsted udgiver et historisk ringe 2023-regnskab.
> Bestyrelsesleder fratræder 5/3.

Og hvordan ser Novo Nordisks regnskab ud?
Gynger og karruseller.

Martin Larsen

Feb 22, 2024, 4:43:28 AMFeb 22
Den 22-02-2024 kl. 03:35 skrev Jesper Ørsted:

> Og hvordan ser Novo Nordisks regnskab ud?
> Gynger og karruseller.

Relevans??

J. Nielsen

Feb 22, 2024, 6:15:36 AMFeb 22
On Wed, 21 Feb 2024 23:18:08 +0100, Martin Larsen <mla...@post7.tele.dk> wrote:

>Der ikke meget godt at sige om Ørsted!
>
>Ørsted udgiver et historisk ringe 2023-regnskab.
>Bestyrelsesleder fratræder 5/3.

Når en virksomheds forretningskoncept hovedsageligt er baseret på statsstøtte, vil det oftest ende
galt. "you can fool some of the people some of the time..."
--

-JN-

Jesper Ørsted

Feb 22, 2024, 9:03:36 AMFeb 22
Nove Nordisk står for 1,6% af Danmarks BNP, så kan Ørsted godt pakke sammen!