Rusland 1932 - 2022

Bo Mogensen

jeg har postet det her før men det tåler en gentagelse

Ukraine 1932-33 - 3-4 millioner mennesker bliver sultet ihjel

invasioner :

Alliance med Hitler 1939
Polen (delt med Nazi tyskland) 1939

Bulgarien 1945
Tjekkoslovakisk 1945
Øst tyskland 1945
Ungarn 1945
Polen 1945 (gen erobret fra Hitler)
Rumænien 1945
Estland 1945
Letland 1945
Litauen 1945
Bornholm 1945 -46

100.000 Kvinder voldtaget i Berlin 1945

Øst Tyskland 1953 (opstand slået ned)
Ungarn 1956 (opstand slået ned)
Tjekkoslovakisk 1968 (opstand slået ned)
Afghanistan 1979

Armenien 1991
Tjetjenien 1994 og igen 1999
Georgien 2008
Krim 2014
Ukraine 2022

--
http://bmm9.dk/ukraine.html

S.A.Thomsen

Det vil Lyrik garanteret benægte og kalde dem alle for befrielse fra
nazisterne. :-(

--
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com

Bo M. Mogensen

Den 24-06-2022 kl. 12:08 skrev S.A.Thomsen:

> Det vil Lyrik garanteret benægte og kalde dem alle for befrielse fra
> nazisterne.

ja også huskede jeg ikke en gang Syrien

ja dem der døde af sult i 32 - 33 vil nok være uenige og de 20 millioner
der blev henrettet i Rusland alene ... under stalin

--
http://bmm9.dk/ukraine.html

@

On Fri, 24 Jun 2022 12:08:14 +0200, "S.A.Thomsen"
<s_a_t...@gorillaslips.dk> wrote:

> [...]

!!!!!!!!!!

NEJ
Russerne angreb og besatte de tre Baltiske lande i juni 1939

altså før tyskerne angeb Polen,
russerne angreb også Finland i efteråret 1939

Bo Mogensen

Den 26-06-2022 kl. 14:00 skrev @:

> NEJ
> Russerne angreb og besatte de tre Baltiske lande i juni 1939

jo men Tyskerne nuppede dem vel fra dem også fik de det igen i 45 ?

> altså før tyskerne angeb Polen,

> russerne angreb også Finland i efteråret 1939

ja det viste jeg faktisk godt og det var faktisk en ret stor bid de tog
, som de aldrig har fået igen.

--
http://bmm9.dk/ukraine.html