Russisk game-changer

Martin Larsen

*Nye russiske satellitter*

"Du kan ikke skjule noget for russerne længere," understreger Ritter.
"Og det vil medføre et fundamentalt skift i, hvordan denne [ukrainske]
konflikt forløber, fordi alle de ting, der er blevet bragt ind - ikke
længere kan skjules," fortsatte han - med henvisning til vestlige våben,
der kommer ind i Ukraine.

"Og russerne vil begynde at ramme de ting, mere og mere og mere."

J. Nielsen

Jesper kunne ikke begribe, hvorfor russerne ikke angreb våbentransporterne fra
Polen til Ukraine. Forklaringen er nok, at det er nemmere at destruere våbene når
de står på rad og række i oplagringshaller og bygninger. Ukraines luft- og
missilforsvar er i de seneste måneder reduceret til et niveau, hvor de kun kan
beskytte begrænsede områder. Den varslede modoffensiv ser mere og mere ud til at
ende i noget der minder om en katastrofe - hvis den da overhovedet kommer i gang.
--

-JN-

Kim Larsen (BlockNews.net)

Orv, det er noget som bekommer dig vel... Du er sgu en mærkelig
eksistens. Er du hvervet af russiske Trolling-fabrikker? Nå ja, det
giver vel sig selv...

--
Kim Larsen (BlockNews.net)
E-mail: kl2...@gmail.com

Jesper Ørsted

Russerne har hele tiden haft spionsatelitter, der kunne se alt hvad der foregik
i Ukraine, rent spin!
Russerne vil ramme ting med hvad?
Deres droner og missiler bliver skudt ned eller rammer mål som boligkarreer,
hospitaler og legepladser.
Når Scott Ritter åbner munden kommer der ikke andet end Kreml propagadalort
ud af den, manden har 0 kredibilitet.

Слава Україні! (Slava Ukraini)
Героям слава! (Heróyam sláva!)🇺🇦🚜💨

Jesper

Lyrik

On 05-06-2023 03:01, Jesper Ørsted wrote:

> Når Scott Ritter åbner munden kommer der ikke andet end Kreml propagadalort
> ud af den, manden har 0 kredibilitet.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Scott Ritter er bredt anerkendt og har masser af kredibilitet.

Det er dig Jesper der ikke har nogen kredibilitet.

Rusland har allerede bremset en eventuel sommeroffensiv fra Ukraine. De
har lige mistet 200 mand.

De kan ikke gemme sig i skovene mere og samle styrker. De bliver spottet
med det samme og elimineret.

Du har ikke noget at prale med Jesper! Hvor myldrer de frem?

jens

J. Nielsen

Hvorfor ikke bare plonke mig, når nu mine indlæg går dig så meget på?
--

-JN-

Jesper Ørsted

On Monday, June 5, 2023 at 8:57:01 AM UTC+2, Lyrik wrote:

> Scott Ritter er bredt anerkendt og har masser af kredibilitet.
>
> Det er dig Jesper der ikke har nogen kredibilitet.

Den kredibilitet Scott Ritter havde, har han smidt væk forlængst

In July 2022, the Ukrainian Center for Countering Disinformation included
Ritter on a list of what it called Russian propagandists.

https://en.wikipedia.org/wiki/Scott_Ritter

> [...]
> med det samme og elimineret.
>
> Du har ikke noget at prale med Jesper! Hvor myldrer de frem?

Foreløbigt har der ikke fundet nogen sommeroffensiv sted, kun reconnaissance in
force. Der er ingen uafhængige kilder der kan bekræfte Ruslands påstande om at de
har dræbt 200 ukrainere, antageligvis endnu en russisk propagandapåstand uden
meritter.

Bo M. Mogensen

Den 04/06/2023 kl. 12:42 skrev Martin Larsen:
> Og russerne vil begynde at ramme de ting, mere og mere og mere

kampen imod frihed og demokrati er altid hård tror faktisk det er kommet
bag på Putin.

Bo M. Mogensen

Den 04/06/2023 kl. 21:33 skrev J. Nielsen:
> Den varslede modoffensiv ser mere og mere ud til at
> ende i noget der minder om en katastrof

ja du har da lov til at håbe godt du har Nord Korea med dig ..

J. Nielsen

Deternemliggodtatjegharnordkoreamedmigellerssådetikkegodtud
--

-JN-