Tillid til Skiden skrider

Martin Larsen

Feb 19, 2024, 8:10:06 AMFeb 19
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-16-han-var-folkets-helt-men-nu-styrtdykker-tilliden-til-zelenskyj

Ukrainske målinger viser stærkt faldende tillid til Zelindskid.

- På et tidspunkt vil vi ikke længere være anderledes end Rusland, hvor
alting afhænger af én mands lune, sagde Klitjko, Kievs borgmester.

"En sejr har mange fædre, men nederlaget er faderløst."

Jesper Ørsted

Feb 19, 2024, 9:44:13 AMFeb 19
Og i modsætning til Rusland kan folk sige deres mening i Ukraine. I
Rualand sidder 150 i fængsel for at støtte Navalnij,
--
Слава Україні! (Slava Ukraini)
Героям слава! (Heróyam sláva!)🇺🇦🚜💨

Jesper

Kim Larsen (BlockNews.net)

Feb 19, 2024, 11:40:37 PMFeb 19
Den 19-02-2024 kl. 15:44 skrev Jesper Ørsted:

> Og i modsætning til Rusland kan folk sige deres mening i Ukraine. I
> Rualand sidder 150 i fængsel for at støtte Navalnij,

Tinse-bassen elsker diktatur, ja han ganske enkelt ikke få nok af det.
Jeg ville ønske at idioten var russisk statsborger og modstander af
Putin, siddende til afsoning af en 15 år lang fængselsdom for at sige
sin mening.

--
Kim Larsen (BlockNews.net)
E-mail: kl2...@gmail.com