Peter har vundet!

Peter Nicolaysen

Programmeret til at gøre mig selv ødelagt med
moderatore på ødelæggelsen!

dvs. med ødelæg dig selv installeret mellem ørene
fik jeg en fødselsdags gave på min halvtreds års fødselsdag,
forsinket men alligevel en gave!

Det betyder at jeg har vundet og i er nogle lorteaber!

Og jeg er ikke længere skyldig i de forbrydelser min store søster
begik da hun var under femten!

Peter(Tyrens Stjernetetgn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Nu er det så sådan, at i som lorteaber ikke har brug for penge i det omfang jeg har for at overleve
at have 'ødelæg dig selv' installeret mellem ørene!

Desuden så er det sådan at Ødelæg har orkestreret at jeg ikke har fået en erstatning udbetalt
for tortur mordet jeg er udsat for og har fået mig frihedsberøvet to gange.......indtil videre!

Plus i er nogle lorteaber!

Det er så noget der har været igang i snart et kvart århundrede!

Af de penge jeg har i feks. pension der er det sådan at størstedelen af tiden har jeg pengene
og andre gange der er beløbet reduceret med fem seks tusinde om måneden i et år eller lignende
fordi de stats ansatte låner af kasse!

Altså.................der var noget vigtigt, jeg ville skrive men nu har jeg glemt det!

Plus i er nogle lorteaber!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimert,Ærke

Peter Nicolaysen

Det er så med maksimal ufrihed mellem ørene at jeg har været frihedsberøvet.........

Det er ligesom Ultra Supermaks!

Peter(Tyrens stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Der er snart nogen der bliver nødt til at blive programmeret til at gøre som jeg vil!

Ellers når jeg aldrig at prøve at andre gør som jeg vil!

Og jeg er den største Alfa male i menneskehedens historie, det er virkelig et problem!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Altså det er jo meget fint at folk render rundt og gør som jeg syntes de burde gøre,
men det kan jo bare være at de har konkluderet det samme som jeg!

Men det er jo ikke det samme som at informere dem om hvad jeg vil og så gør de sådan!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Det er begyndt at virke som om at udtalelsen: "Du må ikke være hovedpersonen i din egen livshistorie"
er ved at folde komplet sammen!

Forstået og gjort(forsøgt udført) på en måde der er grim og ødelæggende for en selv er den
meget meget grim!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimert,Ærke

Peter Nicolaysen

Har kigget på DSB's Vectron tog blive bygget i Munchen på Youtube, sover et par timer hvis at det er muligt og køber derefter noget ...........altså Dild/Laks(ikke røget) og Vodka!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

11x100Gram Laks igår og idag....egentlig to idag og ni igår!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Jeg er begyndt at ville have engangs spise pinde at spise med engang imellem,
men kan ikke finde nogen nogensteder!

Peter(Tyrens stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Beef Stew/Kødstuvning er ved at blive gjort på komfuret, En Kalve Culotte og Oliven Olie plus
en Oksekøds Bullion terning fra i ved hvem og senere noget Brun Sovse Jævner!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

I en storslået sejr for ham der er bedre end jer på alle de måder der betyder noget, er kanyle stikkerierne i armhulen blevet nedbrudt efter snart et kvart århundrede og han sveder kraftigt under armene igen såvel som i ansigtet/panden!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Jeg mangler stadigvæk halvdelen af min IK men jeg har mere lyst til at slå folk ihjel nu end nogensinde tidligere i mit liv!

Plus det kommer ikke til at koste mig en skid at slå folk og deres familie ihjel, i min alder er det gratis!
Altså udover det det koster at hyre hænder, købe gaffa tape osv osv.......

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

I det mindste har jeg skrabet nok penge sammen til at få en solid hævn og der er blev
trænet en solid gruppe af hals overskærende,dessertør morder typer i Ukraine!

Så det skal nok blive et par spændende dage!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Hvis en person bliver viftet og ikke kan afpresses bagefter til at tie stille med det,
så er personen enten en Psykopat eller har ingen lig i lasten!

Hvis personen ikke kan afpresses så bliver det grimt!

Hvis en person der ikke havde nogen lig i lasten vågner op efter et kvart århundrede,
så bliver de skyldige og deres familier tapet til en lygtepæl,får et bildæk om halsen og
bliver brændt levende!

Det hedder hævn!

"Bare selv find på en grund der er god nok til at fortælle alt det om dig selv du mest ikke vil have at andre mennesker ved om dig og så gør det"

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

I kan lytte til musikken og finde ud af om at i er blevet til Psykopater!

(Livet,Hvede og alt det der)
https://youtu.be/KLVq0IAzh1A

(Lyden af nogen der forsvinder)
https://youtu.be/63HEV4xcmvQ

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Lentils muligvis, ihvertfald for et par år siden.........der skulle jo helst være noget mere og andet
i livet end bare at rende rundt uden at være programmeret til at gøre sig selv ødelagt med
'værst mulig' på fysisk følelse installeret mellem ørene plus resten............bla........

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke