Putin nød sin morgenkaffe med godt nyt!

Lyrik

Et skib i Sortehavet var årsag til den gode nyhed. Nord for Kiev, lidt
udenfor Djnepnopetrovsk Holdt 50 ukrainske generaler møde for at gøre
ondt på Rusland.
En slags krigsplanlægning fra "Woolfskanze".
Det var her skibet i Sortehavet reddede Putins morgenstemning.
Det afskød et missil og dræbte alle 50 generaler!
Var det ikke en god morgenkaffe Putin fik?

jenserik

Helle Jensen

Jens og Erik, I er syge i hovederne.

--
Helle Jensen

Lyrik

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Det var et supersonisk (kan accelerere til en fart af tre gange lydens
hastighed) Kalibr missil der gjorde arbejdet:

https://english.almayadeen.net/news/politics/russian-mod:-50-ukrainian-officers-killed-in-strike

En Nazist er 'en nazist for meget!

jenserik

Bo Mogensen

Den 21-06-2022 kl. 09:45 skrev Helle Jensen:

> Jens og Erik, I er syge i hovederne.

en til en start kombi mellem truxal & ikke under 1000 mg sequel ville
gavne - der er noget helt galt ..
--
http://bmm9.dk/ukraine.html

Bo Mogensen

Den 21-06-2022 kl. 11:44 skrev Lyrik:

> https://english.almayadeen.net/news/politics/russian-mod:-50-ukrainian-officers-killed-in-strike
>

> En Nazist er 'en nazist for meget!

Æhh nu var det Russerne der omkom - er de nu også Nazister ?

--
http://bmm9.dk/ukraine.html

Helle Jensen

Jeg vil foreslå Bromidol, kombineret med rigeligt af de svampe han tygger.
https://en.wikipedia.org/wiki/Bromperidol

--
Helle Jensen

Bo Mogensen

Den 21-06-2022 kl. 21:25 skrev Helle Jensen:

> Jeg vil foreslå Bromidol, kombineret med rigeligt af de svampe han tygger.
> https://en.wikipedia.org/wiki/Bromperidol

jeg frygter det ikke vil bedre det syre hav hans hjerne sejler rundt i

--
http://bmm9.dk/ukraine.html

Helle Jensen

Bo Mogensen wrote:

> jeg frygter det ikke vil bedre det syre hav hans hjerne sejler rundt i

Jeg tror på den anden side, at det heller ikke vil forværre deres
forvrængede verdenssyn.

--
Helle Jensen

Bo Mogensen

Den 23-06-2022 kl. 09:21 skrev Helle Jensen:

> Jeg tror på den anden side, at det heller ikke vil forværre deres
> forvrængede verdenssyn.

ja det kan kun gå frem af ..

--
http://bmm9.dk/ukraine.html