Google 网上论坛不再支持新的 Usenet 帖子或订阅项。历史内容仍可供查看。

'Trængt' Lukasjenko sætter soldater ved grænsen mod vest + Heaven-break

已查看 6 次
跳至第一个未读帖子

Kall, Mogens

未读,
2020年8月19日 04:51:072020/8/19
收件人
'Trængt' Lukasjenko sætter soldater ved grænsen mod vest
+ Heaven-break

File 22.452 ...

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/close-encounters-3-kind/22-xxx/22-452
Belarus (Hviderusland)
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/belarus/22-452

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/close-encounters-3-kind/22-xxx/22-452

-

Hviderussisk ambassadør trækker sig efter protester:
'Jeg frygter for mig selv og min familie'

18/8-20 kl. 18:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/hviderussisk-ambassadoer-traekker-sig-efter-protester-jeg-frygter-mig-selv-og-min?app_mode=true

Ambassadøren er den første højtstående embedsmand, der trækker
sig efter den stigende utilfredshed med præsident Lukasjenko.

[ ... ]

Sådan sagde den hviderussiske ambassadør i Slovakiet, Igor
Lesjtjenja, da han søndag aften ...

-

'Trængt' Lukasjenko sætter soldater ved grænsen mod vest
18. aug. 2020, 21:05
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-08-18-traengt-lukasjenko-saetter-soldater-ved-graensen-mod-vest

Hvis-jeg-var-dig,-så-ville-jeg-stikke-af-nu
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/hvis-jeg-var-dig--saa-ville-jeg-stikke-af-nu

Du må da ha' spist søm, mand, hvis du ikke kan fornemme, hvad vej
vinden blæser!...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige (perhaps
the voice of ET):
(2020-08-19, Wednesday, CET 10:35, GMT 08:35)
- "Der kommer en tid,"

35
- "hvor"

35
- "budskabet"

35
- "vil nå ud i alle afkroge"

35
- "på jorden."

35
- "Og da vil"

35
- "vi træde frem"

36
- "offentligt"

36
- "og straffe"

36
- "dem,"

36
- "der har ødelagt"

36
- "og hærget"

36
- "jeres planet."

38
- "Er du en af dem?"

39
- "I så fald:"

39
- "Stik af"

39
- "mens du endnu kan redde"

39
- "dit skin!"

Og ...

Endvidere blev der sagt (mens jeg oprettede mappen) ...

Close Encounters of the Third Kind
(Dating, Nærkontakt af 3. grad, Stævnemøde)
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/close-encounters-3-kind

CET 10:47
- "The time has come!"

-

Kup i Mali: Præsident og premierminister taget til fange
18/8-20 kl. 20:43 | opdateret 18/8 kl. 21:12
https://www.dr.dk/nyheder/udland/kup-i-mali-praesident-og-premierminister-taget-til-fange

Den danske ambassadør i Mali, Marianne Kress, bekræfter
tilfangetagelsen.

-

Malis præsident taget til fange af soldater i oprør
18. aug. 2020, 21:23
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-08-18-malis-praesident-taget-til-fange-af-soldater-i-oproer

-

Malis tilfangetagne præsident trækker sig på stats-tv
19. aug. 2020, 05:15
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-08-19-malis-tilfangetagne-praesident-traekker-sig-pa-stats-tv

-

Deadline:

DR text-TV:
177

DR:
CET 10:27

TV2:

Stem på ... (is this einem joke, oder was ?) ...

(
Den selvglade (narcissisten):
)

Man burde opføre en statue af mig
Man-burde-opføre-en-statue-af-mig
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/man-burde-opfoere-en-statue-af-mig

Og ...

Netop lige nu her kl CET 10:14 er følgende Parti blevet oprettet:

Blåøjet idiot
Blåøjet-idiot
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/blaaoejet-idiot

Og ...

Da en-eller-anden opdagede, at Google ikke kan finde ud af at
oversætte websider (endskønt de er oprettet under Google-domæne),
blev følgende parti også oprettet:

Elendige fnatmide
Elendige-fnatmide
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/elendige-fnatmide

Og i forbindelse med Hviderusland (Belarus) blev også følgende
partie oprettet:

Du må da ha' spist søm, mand!
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/du-maa-da-ha-spist-soem-mand

De har - for øvrigt - indgået valgforbund med ...

Åndsbolle-partiet
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/aandsbolle-partiet

Last OUTPUT: 22300 news:5e989f19$0$697$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/OasB9-6uAQAJ