Islamofobi. Man tager altså IKKE skade af at ha' spist halalslagtet kød!

Kall, Mogens

Jeg blev "fristet" over evne og kom til at kommenterer en underskriftindsamling
(Vi kræver erstatning for at have spist halalslagtede kyllinger/ok) med ordene:

http://www.skrivunder.net/forum/156176/start/75#94
2016-02-04 09:18

=== citat start ===

Man tager altså IKKE skade af at ha' spist halalslagtet kød!

(En "gud", der hverken kan gå, se, høre eller tale udgør ingen trussel.
Pesticidrester og toksinrester kan derimod være farlige.)

Islamofobi hedder det "vist nok" på dansk!

Med venlig hilsen
Mogens Kall

Se evt. også:
Andre underskrift-indsamlinger ...
https://sites.google.com/site/skrivunder/

=== citat slut ===

Nu bli'r det så interessant at se, OM min kommentar bliver bortcensureret af indsamleren ... :-)

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 18900 news:n89s02$a24$1...@news.eternal-september.org
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 18917

hrsvendsen

Den 04-02-2016 kl. 09:26 skrev Kall, Mogens:

> (En "gud", der hverken kan gå, se, høre eller tale udgør ingen trussel.
> Pesticidrester og toksinrester kan derimod være farlige.)

Jamendog Mogens, dit forhold til din bibelske gud synes at have ændret
sig radikalt. Lad mig som den første ønske dig STORT tillykke.

> Islamofobi hedder det "vist nok" på dansk!

Slet ikke. Hverken Islam eller fobi er danske ord. Muhammedanismeangst
ville være et dansk ord for det, du "vist nok" prøver at beskrive.

> Nu bli'r det så interessant at se, OM min kommentar bliver bortcensureret af indsamleren ... :-)

Det blev den så ikke. Kan heller ikke lige se hvorfor den skulle blive
det. Hvorfor troede du, den måske ville blive bortcensureret, og hvem er
denne åbenbart uhyre magtfulde 'indsamler', du nævner?