Bits i mine reums

0 wyświetleń

peterni...@gmail.com

nieprzeczytany,
16 mar 2017, 11:43:2716.03.2017
do
Jeg købte den anden dag for fem tusinde kroner BTC og har nu

0,25036051BTC(Bitcoin)
6,20937999ETH(Ethereum)
35,764750 LTC(Litecoins)
1000,00 NLG(Gulden)
3074,7453 Dogecoins

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

nieprzeczytany,
16 mar 2017, 17:16:1316.03.2017
do

0,00007896BTC(Bitcoin)
6,20937999ETH(Ethereum)
99,808850 LTC(Litecoins)
1000,00 NLG(Gulden)
3074,7453 Dogecoins

Peter(Turens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

peterni...@gmail.com

nieprzeczytany,
17 mar 2017, 14:22:2417.03.2017
do
Her er så det jeg har fået for mine 5000Kr nu, det jeg startede med at få for dem var 0,56BTC, så det er blevet bedre!

0,57640896BTC(Bitcoin)
0,20895999ETH(Ethereum)
0,807850 LTC(Litecoins)
1000,00 NLG(Gulden)
3074,7453 Dogecoins

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

peterni...@gmail.com

nieprzeczytany,
17 mar 2017, 16:37:0117.03.2017
do
Ja jeg bliver til en velhavende Peter når Indoneserne begynder at bruge Gulden som deres Krypto valuta!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

peterni...@gmail.com

nieprzeczytany,
22 mar 2017, 17:11:0722.03.2017
do
Har skiftet noget Bitcoin over i
Myriad,Artbyte,Start,Vert,Ripple!
Jeg overvejer også Via

Regner med at lave en lille oversigt,
på et tidspunkt, måske i morgen!

Det er kun Ripple jeg har flyttet til min wallet resten ligger hos litebit i min litebit wallet, LiteBit.EU

Der er rigeligt med wallets på min telefon lige nu!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

peterni...@gmail.com

nieprzeczytany,
23 mar 2017, 04:09:3123.03.2017
do
Hos LiteBit.EU der har man sin konto og så kan man købe,sælge og veksle krypto valuta(Bitcoin/Ethereum) som blev handlet i henholdsvis 8500kr og 42€ deromkring i sidste uge og også de mindre kendte valutaer, som jo måske en dag går hen og bliver mange penge værd!

Man kan købe direkte ind i sin egen wallet og hos ens litebit konto/wallet og så senere flytte den ud derfra, eller bare have den stående der!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

peterni...@gmail.com

nieprzeczytany,
23 mar 2017, 07:01:4123.03.2017
do
Jeg syntes at det er et godt....ligesom eksternt lager at have!

Jeg har lige prøvet at sende nogle doge coins fra min wallet ind i min doge wallet hos litebit, bare lige for at prøve, det gik fint!

Da jeg sad og rode rundt fik jeg en meget stærk fornemmelse af DejaVu, at jeg har en konto der i forvejen og har lidt et eller andet stående, så det ville jo passe fint men jeg bliver nok nød til at få lavet nyt billed id, desuden så mine kortnumre fra 2011-2014/2015!

Jeg kan huske at set navnet litebit konto på en gammel password liste plus også noget med nogle wallets i nærheden af der hvor der står noget om min steam konto, men omnjeg bare har haft købt lidt, jeg husker den ide med at købe en del af de billige og så bare have dem stående der!

Men det er nok meget lidt jeg har købt for hvis at det er, jeg havde en meget stram privat økonomi på det tidspunkt!

Det havde været bedre hvis det var sådan.....2006-2011

Men det ville da være rart nok hvis jeg havde nogle et eller andet Litecoin eller sådan stående!

Jeg sendte dem mit indtil 2011 visa/dankort nummer og mit nye visa/dankort nummer også, de er jo i mit navn begge og hvis jeg har købt ting ind i en litebit konto wallets som også er i mit navn men med min gamle mail adresse pn...@email.dk eller hvad jeg nu har brugt, jeg glemte simpelthen at få de
Kort numre fra efter 2011 frem til
2014-2015 med da jeg snakkede med banken, jeg stod og kunne ikke finde en kuglepen da jeg snakkede med dem,de sender mig de andre i en mail!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

peterni...@gmail.com

nieprzeczytany,
23 mar 2017, 07:04:2723.03.2017
do
Jeg syntes bestemt at...have brugt mit kort derinde!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

peterni...@gmail.com

nieprzeczytany,
23 mar 2017, 07:22:5923.03.2017
do
Jeg husker Bjørnholts
"Vi vil fjerne alt din værdi"

Som der så har været"forstået på en måde grim for mig selv,gjort på en måde der er grim for mig selv,ødelæggende for mig selv" osv osv...

Det der tvinger mig til at trække vejret hvis jeg forsøger at lade være ret længe bildt ind på en meget meget grim måde ar der nu er noget ekstra der er nødvendigt udover det sædvanlige for at få mig til at trække vejret!

Men i ved.....Sane Peter

Hver gang du siger et ord, så skal du forestille dig at ordet kommer op i en kasse, hvert ord har sine egen kasse,
når en kasse er fyldt,så falder der engang imellem et ord ud,du skal sige det ord!

Og hans art falder ikke død om af ord fnidder!

Der er blevet kastet med de første og de størst, dinosaurerne er blevet udslettet, det er slut med de store landdyr, de kan ikke bære deres egen vægt længere, månen har fået lyst til at gøre som et æble gør når det falder til jorden, og det bliver i sandhed meget varmt når den ikke heldige ikke med ødelæg mellem ørene, men Hell i ge Peter falder død om!

Elefanterne et nu de største og de tungeste af landdyrene, de kan ikke blive større og tungere så kan de ikke bære deres egen vægt, det ville ellers være en fordel for dem når det drejer sig om at overleve rovdyr og rivaler!

Testosteron båden skib alfa,favoritridedyr mit stjernetegn,lynende hurtig med min damaru,min timeglasformede tromme,
Peters tromme!
Shiva den altid gode, alle alfa males med frontallobes i horn klasse, der er kun en mig, ellers havde det heddet en flerhjørring!

En ring på hjernen, en ring på hjørnen, kvante mekanisk af tortur, den eneste ægte hjørnering, enhjørringen som er jeg!
Den største tyr i universet med mine horn snurret rundt om sig selv, stadigvæk og altid, de eneste frontallobes stærke nok til at holde styr på en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem en singularitet, far til Odin og Jupiter da der blev snakket om at ødelægge min hukommelse, ringen er din og du er Peter, you are Peter den største alfa male i universet med en ring, Far Ao den eneste ægte Farao!

Hjernen det går ud og påvirker via entangelment, en alfa male sat af livet inden det gik igang, Sat a Nicolaysen, som jeg selv blev lidt træt af som firetyveårig!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

peterni...@gmail.com

nieprzeczytany,
23 mar 2017, 07:38:0223.03.2017
do
Har fået mine Ripple'er uden at skrige af grin eller noget,bedre at være på den sikre side!

"Der skal være mindst en fejl"

Mirg Peter baglæns med en lille fejl,
Grim Retep, et grimt reply til aberne!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

peterni...@gmail.com

nieprzeczytany,
23 mar 2017, 07:41:5823.03.2017
do
Min Ripple wallet

rUiJJrM8rd3CeWJhnKXsPWmLt3yNDRVh6z

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

peterni...@gmail.com

nieprzeczytany,
1 kwi 2017, 18:22:581.04.2017
do
Ripple: rUiJJrM8rd3CeWJhnKXsPWmLt3yNDRVh6z

Jeg kan virkelig godt lide den applikation som der er min ripple holder!

Den er mere sådan, også måden man kan kryptere meddelser på, så folk kan sende en meddelese kryptere med min wallet adresse/nøgle som jeg kan copy/paste ind i applikationen og dekryptere, og samtidig skrive en meddeles og kryptere den med andres nøgle/wallet adresse som kun de kan dekryptere!

Så længe jeg alligevel gør det der er absolut livsnødvendigt for mig selv, så kan jeg slappe af i fred og ro uden at være ude af fjerene, med Feathercoin og Ripple som jeg har nævnt et par gange, med rende under øjne er det jo en god ting!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Nowe wiadomości: 0