Commerzbank

peterni...@gmail.com

Har købt 100stk i banken idag der i 2008/2009 på et tidspunkt lå i kurs 200Euro for 6.333,47kr og husker dengang hvor jeg også selv var igang med at få livet ødelagt af sindssyge mennesker!

Peter

peterni...@gmail.com

Har solgt 2500 i Copenhagen Network og 500 i Danterm, har købt 100stk. i
Banco Santander for Pengene!

Peter

peterni...@gmail.com

Den er alt for dyr Nordea, den burde være omkring 20-24Kr ifølge min regning!

Jeg har nogen i mit depot jeg har givet alt for meget for, i uvågen tilstand!
(jeg mener omkring 80kr)

0.64€ x 5,
så 3,20€ burde den være omkring i kursværdi!

Peter

peterni...@gmail.com

Altså... Dansk OTC Invest? jeg syntes ikke, det lyder ligesom nogle teenagere der overclocker i deres garage, det kan selvfølgelig være den bliver god hvis den overlever, mere sådan som Strategic Investments burde være, jeg sidder her og fantasere om at strategic har fyldt op med Møller og alle mulige andre, inklusiv dem folk sælger fordi de er trætte af at se cykelløb, som er ret gode og jeg prøver at finde penge til at købe,
Jeg køber en lille smule i OTC Invest hvis de starter i halv kurs af det jeg solgte Danterm i!

Peter

peterni...@gmail.com

Har købt 250stk i Intesa Sanpaolo
(solgte tidligere idag 2500 i Nordicom, hvilket jeg ikke bryder mig om, forhåbentlig får jeg fat på dem igen om 10 dage billigt)

Peter

peterni...@gmail.com

Har købt 125stk i Doro kurs 65,50Sek klokken 15:15 idag den 27 Maj
(handlet og skrevet på Doro Liberto 825)

Peter

peterni...@gmail.com

Har købt nogle ekstra Veloxi'er 500stk

Peter