Google Grupper understøtter ikke længere nye Usenet-opslag eller -abonnementer. Tidligere indhold er fortsat synligt.

SAS Pref

3 visninger
Gå til det første ulæste opslag

peterni...@gmail.com

ulæst,
1. aug. 2017, 11.19.4301.08.2017
til
SE0005704053

De ser gode ud, har 41stk og forhåbentlig snart nogle flere!

De giver penge, og de er lidt anderledes i den måde de virker på!

Jeg sad og kiggede på PDF dokumenter og regnskaber på SAS hjemmesiden her for et par dage siden!

Og kunne se at de havde kun udbetalt til Pref, og det et nogen der skal have penge!

Første år minimum 50 Svenske Kr. Året efter et beløb der er 50Kr større end det og året efter det..50kr større end det!

Det ser fornuftigt ud, at altså virksomheden skal tjene penge til ejerne,
hvis den ikke gør det så må de sælge den tabs givende flyver eller noget som gør tab i stedet for profit!

Den topper ud efter var det fem eller otte år, men det er så det der minimum bliver udbetalt, der kan godt blive udbetalt mere, men det er jo med at gå fat på dem nu, i stedet for først om en del år, jo før jo bedre...og de har jo lige købt nye flyvere, så de burde virke de næste 30år!

Det er næsten ligesom obligationer eller noget!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

peterni...@gmail.com

ulæst,
1. aug. 2017, 14.32.4301.08.2017
til
Hvor heldigt, at jeg skriver sådan nogen gode ting til jer, ufrivilligt,ulønnet,i tortur drevet af programmering tilstand, ulovligt,uden penge, uden erstatning, uden løn, mens jeg styre og dirirgere folk i hovedet til andres fordel og min ulempe, ufrivilligt,ulovligt,torteret ud af livet, 17+år indtil videre.....

Det et sjovt og morsomt, ha ha...hvor sjovt!

Snart kan det være, første gang at kvinder røre ved min tissemand, hvem ved.....det kan være jeg bliver heldig som fireogfyrre årig!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

peterni...@gmail.com

ulæst,
2. aug. 2017, 14.05.2802.08.2017
til

peterni...@gmail.com

ulæst,
7. aug. 2017, 17.19.3007.08.2017
til
Har fået en besked om depot udbytte fra min bank af at pengene står på kontoen 8/9 og det er 12,50Sek per SAS Pref aktie/andel og det er så hvert kvartal på mine SAS Pref, indtil næste år hvor det så minimum 25Sek per andel hvert kvartal og året efter det 37,5Sek per andel i kvartaler og det er så minimum garanteret af virksomheden!

Men de koster jo så også lidt mere, 560Sek ligger de vist i lige nu!

Jeg har tænkt mig at købe nogle flere, men det er jo så...at så er de jo nogen der det første år gør 12,5sek i kvartaler mens de andre er blevet bedre i mellemtiden!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

peterni...@gmail.com

ulæst,
7. aug. 2017, 17.23.3907.08.2017
til
Har fået en besked om depot udbytte fra min bank af, at pengene står på kontoen 8/9 og det er 12,50Sek per SAS Pref aktie/andel og det er så hvert kvartal på mine SAS Pref, indtil næste år hvor det så minimum 25Sek per andel hvert kvartal og året efter det 37,5Sek per andel i kvartalet, det er så minimum garanteret af virksomheden!

Men de koster jo så også lidt mere, 560Sek ligger de vist i lige nu!

Jeg har tænkt mig at købe nogle flere, men det er jo så...at så er der jo nogen der det første år gør 12,5sek i kvartalet i mit depot, mens andre i mit depot er blevet bedre i mellemtiden!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
0 nye opslag