Bitcoins og Ethereum investering!

peterni...@gmail.com

Jeg har med succes vekslet nogle af mine Bitcoins til 5ETH(5,04457999)
Jeg betalte 0,12018259 i det hele inklusiv kommission!
www.AlfaCashier.com

0.025 et eller andet mens der blev handlet 0,0232 og 0,0233 hos Kraken og de andre polynenex og hvad de nu hedder!

De er ankommet, så det virker fint nok og jeg har 0,04457999ETH at gøre godt med, resten er egentlig en slags reserve!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke