Google 網路論壇不再支援新的 Usenet 貼文或訂閱項目,但過往內容仍可供查看。

Tidshorisont for kursmål?

瀏覽次數:45 次
跳到第一則未讀訊息

Robert Eriksen

未讀,
2011年1月19日 清晨7:11:562011/1/19
收件者:
Hej gruppe

Banker, investeringsforeninger og andre kloge folk kommer tit med
kursmål for forskellige virksomheder.

Er der nogen underforstået standard for tidshorisonten for de spådomme
(forhåbninger), som f.eks. 6mdr, 12mdr eller 3 år?

Makana

未讀,
2011年1月20日 凌晨2:25:002011/1/20
收件者:

"Robert Eriksen" <r...@denlilleinvalidesol.invalid> skrev i meddelelsen

Jeg tror at kursmålet fungerer, til det bli'r ændret.
Jeg skal dog advare mod at tage bankernes kursmål særlig seriøst.

Robert Eriksen

未讀,
2011年1月20日 上午10:13:392011/1/20
收件者:

naturligvis... det sker også mere end ofte at bankerne modsiger hinanden.

alexbo

未讀,
2011年1月21日 清晨5:51:412011/1/21
收件者:
"Robert Eriksen" skrev

> Er der nogen underforstået standard for tidshorisonten for de spådomme
> (forhåbninger), som f.eks. 6mdr, 12mdr eller 3 år?

Jyske bank bruger 12 mdr. i hvert fald ifølge nedenstående svar på et
lignende spørgsmål.

"Du har helt ret, der bør være en tidshorisont på et kursmål. I Jyske Bank
er horisonten på vores kursmål 12 måneder, og i vores analyser skriver vi 12
mdr.'s kursmål."

mvh
Alex Christensen

MmeMonnet Berisha

未讀,
2016年10月13日 上午8:14:542016/10/13
收件者:
Du er blevet afvist af banken, fordi dit kredit ikke opfylder deres standard. du drømmer om at lave din egen virksomhed, dit hjem, betale en gæld forklarlig brug for penge; Denne dame er til rådighed. Det tilbyder € 8.000 til € 4.000.000 på en rente på 2% om året. E-mail: bmmem...@gmail.com
0 則新訊息