ukogplc - olie -(OPEC møde 30.November)

peterni...@gmail.com

UK Oil & Gas er måske værd at kigge på for folk inden OPEC møde d. 30 November
2016, jeg har selv lige købt en kvart million stk i 1,36 - 1,45 GBX
(Omkring 12,25øre per stk)

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

11,985øre bliver det til per stk.
En gennemsnitlig anskaffelse kurs
på 1,41 GBX,kurtage medregnet, på
de tohundrede halvtreds tusinde stk.

Peter(Tyrens Stjernetegn)Ærke,Deprimeret

peterni...@gmail.com

Der er lidt større volume på i dag,omkring fem millioner stk. ved middagstid Engelsk tid, kursen er
omkring den samme!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Ærke,Deprimeret

peterni...@gmail.com

Det er kun kvinder og bøssekale der kan give dem til folk i Julegave, ellers går det måske forkert!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Ærke,Deprimeret

peterni...@gmail.com

Jeg køber ingenting før i Januar, jeg var lige ved idag, men det går ikke!

Peter(Tyrens Stjernetegn)