Penge at tjene!

peterni...@gmail.com

Har solgt lidt idag, 700 noget € Myriad og omkring 850€ Ripple!

Jeg har en kvart million Myriad stående jeg ikke sælger foreløbig, bliver de billigere køber jeg nogle flere!

Jeg var lige ved at købe Myriad for pengene,lige da jeg havde solgt lidt,men den klatrede op igen, jeg endte med at købe 30ekstra Ripple til at kunne betale transaktion fee som der endte med kun at være på 0.1 Ripple alligevel!...

Jeg sad og kiggede på min ordre historie hos Litebit og lagde mærke til at jeg har købt 2500 Ripple for 17,73€ her den 22/03-2017 de er så en del af de 3049 jeg lige har solgt for otte hundrede nogle og halvtreds €!

Ontopic fordi...krypto valuta og politik og sådan!
Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke-

https://www.litebit.eu/en/register/referrer:26005

peterni...@gmail.com

873€ for Ripplerne ikke otte hundrede nogle og halvtreds!

Hvilket jo bare gør det bedre!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

peterni...@gmail.com

Jeg kan godt lide den måde at det er gjort på med at man kan betale via bank ovetførsel,krypto valuta og at man kan bruge litebit credit!

Det er så mange forskellige krypto valutaer, så det er nemmere med den litebit credit, det giver mening når først man er vant til det!

Såadan at man handler til og fra sin litebit credit bunke og vil man flytte penge ind på sin bankkonto så gør man det fra sin litebit credit bunke og når litebit følger euro, man kan jo sagtens gøre det på de andre måder men jeg syntes at det er bøvlet!

Medmindre man bruger ens krypto valuta eller køber for den et andet sted,altså flytter penge ud på den måde!

Jeg kan huske for et par år siden hvor jeg var irriteret over det, men det havde jeg også "ødelæg dig selv" i fuld fart mellem ørene!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Ivar

peterni...@gmail.com skrev:

> Jeg kan godt lide den måde at det er gjort på med at man kan betale via bank
> ovetførsel,krypto valuta og at man kan bruge litebit credit!

Jeg er slet ikke med på hvad du skriver om :-(
Hvad er det du køber og sælger, og hvad bestemmer værdien?