Mere bit reum i mine wallets!

peterni...@gmail.com

De der holdere/adresser det er jo så mine modtager/mærker på tal så jeg ikke mister dem, så ligger de her i nyhedsgrupperne og nyhedsgruppe arkiverne, det er egentlig derfor at jeg har postet dem!

Så er det eneste jeg behøver det er gendanne ordene/password, så er de ikke smidt væk,jeg har jo prøvet at være ødelagt på hovedet, så længe jeg har minr password/backup ord og mine mærker på tal så er de jo tilrådighed!

Jeg har ikke svært ved at forestille mig folk der vælter rundt som i en brandert eller som narkomaner gjort giftige og ødelagte på hovedet og prøver at redde det som kan reddes, og et stykke tid senere render rundt og råber at de har mistet deres mærke!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

peterni...@gmail.com

Har siddet og kigget på allipay applikationen der som beta version er
oversat delvis til Engelsk for at se om jeg kunne få fat i nogen billige doge,xrp osv. det er forholdsvis overskueligt der er et sted an kan sætte sit kort nummer men ikke nogen steder man kan placere sin wallet adresse, jeg sad og kiggede en del gange på ETH til en pris på 30€ men den er lige sådan at få fat på, eller havde jeg jo nok købt en del, og solgt en del af dem igen også!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke