HJÆLP

kim holm

Er her nogle der selvfølig mod betaling kan hjælpe mig med at lave en
Hjemmeside jeg har webhotel hos one.com mangler blot en der kan sætten en
fin hjemmeside op

Kim Holm
pc-do...@mail.dk

kim holm

Mangler en ung mand til at hjælpe mig med at klippe hæk 3 - 4 gange i løbet
af sommeren

kim holm
pc-do...@mail.dk

Birger Sørensen

Hjemmeside om hvad?
Har du et "budskab"?
Send mig en email, med lidt fuldigere beskrivelse, og lad os se havd vi
kan blive enige om.

Birger Sørensen
s...@bbsorensen.com

http://bbsorensen.dk

John V.

I Stil med min, link nedenfor?
Afhængig af hvad siden skal bruges til, kan jeg muligvis lave det
billigere end den normale pris på 1000 kroner + moms for sådan en side.

--
Ved Venlig Hilsen
Malermester