webshop system skal impliceres i webdesign

JR-Camp

Hejsa... jeg laver lige en forspørgelse.... Da selve designet er ved at
blive lavet... Designet er til webshop, men uden systemet...

Er der nogen der kan lave sådan noget? og hvad pris? også pris eksempler ved
forskellige typer... mener feks kortbetaling, sikkerhed... mm...

Vh
JR Camp

---

Jacob Atzen

"JR-Camp" <JR-...@spamspamspam.organic.co.usuck> writes:

> [...]
>
> Er der nogen der kan lave sådan noget? og hvad pris? også pris
> eksempler ved forskellige typer... mener feks kortbetaling,

Det er ikke muligt at give et seriøst bud på prisen på udviklingen af
et system, før man har detaljeret hvad systemet skal kunne. En webshop
kan være mange ting.

- Jacob Atzen

hans

"JR-Camp" <JR-...@spamspamspam.organic.co.usuck> skrev i en meddelelse

> [...]
ved
> forskellige typer... mener feks kortbetaling, sikkerhed... mm...

kunne eksempelvis gøres gratis hvis du bare har en lille smule forstand på
installation af script m.lidt.mere

www.oscommerce.com

Der findes danske sprog filer, dankort integration og meget meget mere...

*ikke et tilbud om at gøre det da jeg ikke har tid. Bare et forslag :-)

hans

KS-Webdesign.dk

Det kan vi sagtens lave - men som der bliver skrevet skal vi
have lidt flere detaljer for at kunne give en pris.

Vi har lavet adskillige webshopløsninger med dankortbetaling og
online-administration, så webshoppen er nem selv at styre.

Se mere på: www.ks-webdesign.dk hvor du også kan se nogle af vore
referencer.

mvh. Kim
www.ks-webdesign.dk

René Løweneck

Hej JR !

Hvad med et CMS system, der øger din synlighed på Internettet ?

http://www.lowesite.dk/default.asp?PG=83

Der kører et supertilbud lige nu !

René Løweneck
www.lowesite.dk
LøweSite CMS Content Management System
Sådan sparer du tid med din hjemmeside !

hans

"KS-Webdesign.dk" <k...@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Vi har lavet adskillige webshopløsninger med dankortbetaling og
> online-administration, så webshoppen er nem selv at styre.

Hvor meget koster det at få jer til at designe en side, eksempelvis som
denne her: http://www.ks-webdesign.dk/weehii/index.htm

'hans

KS-Webdesign.dk

> Hvor meget koster det at få jer til at designe en side, eksempelvis som
> denne her: http://www.ks-webdesign.dk/weehii/index.htm

Hej Hans.

Det er svært at give en eksakt pris, da det afhænger af hvor meget
vi skal designe.

Hvis du melder tilbage med lidt flere detaljer ( evt. link - hvis det er en
eksisterende side der skal
redesignes ), skal vi nok give et godt og uforpligtende tilbud på det.

Men ellers ligger det typisk på mellem 1000-2000 kr. for udarbejdelse af ny
topbar med navigation, samt evt.
bundbar mv.

mvh. Kim
www.ks-webdesign.dk

haripras...@gmail.com

http://www.webdizer.com/

Webdizer is a Web Development Company in Hyderabad Provides Web designing in Hyderabad, Web Hosting and SEO Services in Hyderabad, Bulk SMS in Hyderabad.

web designing companies in hyderabad, web designing company in hyderabad, web design company in hyderabad, web designing in hyderabad, web designing services in hyderabad, website designing companies in hyderabad, website design companies in hyderabad, website design company in hyderabad, web development company in hyderabad