Web-, kommunikations-, oversætter- eller tegnearbejde søges

Karina

Hej gruppe,

Jeg søger med lys og lygte efter noget arbejde, der kan laves om aftenen
og i weekenderne (bruger dagtimerne på at starte en virksomhed op, som
endnu ikke er løn-givende).

Jeg er meget åben overfor forskellige arbejdsopgaver, men det kan f.eks.
(og ikke udelukkende) være opdatering af hjemmesider, at skrive artikler
og nyheder til magasiner eller websites, oversættelser fra dansk til
engelsk og omvendt, kan til dels også klare fra spansk til dansk,
optegning af grafiske illustrationer, logoer og lignende.

Jeg har de sidste snart 6 år stået for stort set alle daglige
opdateringer af www.gratis-ting.dk, og i ca. 11 år har jeg arbejdet med
hjemmesider, grafiske illustrationer, logodesigns m.m.

Jeg er uddannet multimediedesigner med speciale i konceptudvikling, men
jeg har også tidligere læst erhvervssproglig engelsk og spansk.

Jeg skriver gerne tekster (artikler, nyheder og pressemeddelelser) om
mange forskellige emner. Jeg har særlig interesse i musik, film og
politiske emner, men jeg holder mig ikke tilbage for at researche et
emne til bunds for at kunne skrive en saglig og interessant artikel.

Derudover bruger jeg gerne tid på frivilligt arbejde for bl.a. Red
Barnet, at heppe på det lokale håndboldhold, Randers HK, samt at lytte
til og spille musik.

Hvis du står og mangler en hånd eller kender nogen, der gør, så tøv
endelig ikke med at kontakte mig på nedenstående mail (fjern FJERN). Jeg
fremsender gerne C.V. og eksempler på, hvad jeg har lavet.

Med venlig hilsen

Karina
khj...@FJERNoncable.dk