Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Re: hjælp til oscommerce ?

0 views
Skip to first unread message

Dan Storm

unread,
Mar 31, 2009, 3:14:00 AM3/31/09
to
Bjørn skrev:
> Jeg leder efter en som kan hyres for en times tid eller to til lidt
> hjælp med en oscommerce-installation. Hvor finder man sådan en i
> København/Valby området?

Udover at du kunne prøve i dk.opslag.stillinger (FUT hertil i øvrigt),
er det så nødvendigt at vedkommende kommer fra København/Valby?

Det lyder som en ret simpel ting, hvis det blot er en færdigt
applikation der skal installeres på et webhotel for at du kan være kørende?

Måske du skulle uddybe opgavens omfang?

--
Dan Storm - storm at err0r dot dk / http://err0r.dk

People who claim they don't let little things bother
them have never slept in a room with a single mosquito.

ski...@gmail.com

unread,
Apr 3, 2009, 3:16:32 AM4/3/09
to
On 31 Mar., 09:14, Dan Storm <shadyz_REMOVETH...@err0r.dk> wrote:
> Bjørn skrev:
>
> > Jeg leder efter en som kan hyres for en times tid eller to til lidt
> > hjælp med en oscommerce-installation. Hvor finder man sådan en i
> > København/Valby området?
>
> Udover at du kunne prøve i dk.opslag.stillinger (FUT hertil i øvrigt),
> er det så nødvendigt at vedkommende kommer fra København/Valby?
>
> Det lyder som en ret simpel ting, hvis det blot er en færdigt
> applikation der skal installeres på et webhotel for at du kan være kørende?
>
> Måske du skulle uddybe opgavens omfang?
>
> --
> Dan Storm - storm at err0r dot dk /http://err0r.dk

>
> People who claim they don't let little things bother
> them have never slept in a room with a single mosquito.

Hej Bjørn,

Var det ikke en ide at få et komplet CMS system som er bygget på OSC?

Vi er et lille seriøst firma der sælger hjemmesider og shop systemer
– vi har efterhånden lavet mange forskellige sider og design, og
udvikler på vores system hver dag.

Du er velkommen til at skrive til mig - Vi kan have din nye hjemmeside
oppe og køre ugen efter påske hvis du vil. :-)

Du kan skrive til mig på eske(@)setweb.dk

Husk at fjerne () i min mail adr.

Hilsen Eske

Dan Storm

unread,
Apr 3, 2009, 5:10:03 AM4/3/09
to
ski...@gmail.com skrev:

> Var det ikke en ide at få et komplet CMS system som er bygget på OSC?

Sig mig engang, Eske, har du drukket eller hvad?


>
> Vi er et lille seriøst firma der sælger hjemmesider og shop systemer
> – vi har efterhånden lavet mange forskellige sider og design, og
> udvikler på vores system hver dag.

Det er fandme ikke seriøst at spamme grupper med uvedkommende indlæg -
det stinker langt væk af useriøsitet! Ikke nok med at du reklamerer for
din dårligt konstruerede hjemmeside, med læssevis af valideringsfejl, en
gruppe for webdesign - hvor dit indlæg i øvrigt heller ikke er
velkomment jf. fundsatsen - du vælger endda at gøre det i en gruppe
mere, hvor det slet ikke er relevant at reklamere for dit makværk!

> Du kan skrive til mig på eske(@)setweb.dk
>
> Husk at fjerne () i min mail adr.

Hvis det er fordi du selv er for doven til at gøre det, så skal jeg nok
hjælpe dig:
es...@setweb.dk

Så er den ged vist barberet!

FUT: dk.admin.netikette


--
Dan Storm - storm at err0r dot dk / http://err0r.dk

0 new messages